Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 493689 keer)

Mokum1900 en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline De publiekswissel

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3180 Gepost op: dec 10, 2018, 10:13:57 »
Je kunt (indien je die (nog) hebt) je vrouw, man, vader, moeder, opa, oma, zoon, dochter, oom, tante, neef of nicht ook gewoon een clubcard aansmeren ;). Bij de meeste clubs zijn ze namelijk toch gratis.

Clubs als Heracles en ik dacht Vitesse blokkeren om die reden clubkaarten die verder dan x aantal km buiten de deur liggen om te voorkomen dat thuissupporters van Feyenoord of Ajax op de tribune plaats kunnen nemen....   Meestal werkt het gewoon, niet altijd.
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Online headout

• Groundhop.nl
« Reactie #3181 Gepost op: dec 10, 2018, 20:44:28 »
Clubs als Heracles en ik dacht Vitesse blokkeren om die reden clubkaarten die verder dan x aantal km buiten de deur liggen om te voorkomen dat thuissupporters van Feyenoord of Ajax op de tribune plaats kunnen nemen....   Meestal werkt het gewoon, niet altijd.
Vitesse blokkeert ook kaarten als je alleen naar Vitesse - Feyenoord gaat. Om die reden leen ik mijn CC dan ook graag uit, om een booking history op die manier op te bouwen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Offline Koning Kriel

• Geslacht: Man
« Reactie #3182 Gepost op: dec 11, 2018, 08:18:36 »
Het voordeel van Willem II supporter zijn is dat de meeste wedstrijden geen clubcard verplichting hebben en je dus gewoon aan de dagkassa een kaartje kan kopen. Niet vooraf bestellen want dan gaan ze wel ineens blokkeren. Daarnaast hadden we, tot dit jaar, bijna nooit een uitverkocht uitvak en redelijk goede vervoersregelingen waardoor ik er geen probleem mee had in het uitvak te gaan zitten.

Offline Jeje

• Tempohopper
« Reactie #3183 Gepost op: dec 12, 2018, 12:43:42 »
Ik wil mn tijd in Engeland enorm graag afsluiten met een wedstrijd van Liverpool, Liverpool-Crystal Palace lijkt mij vooralsnog het meest haalbaar. Heb de tip gekregen om voor het uitvak te kijken, maar Palace gaf al aan dat verkoop alleen voor seizoenskaarthouders en paid members is, waarbij er met loyalty ranking systeem gewerkt wordt. Nu wil ik best een membership aanschaffen als ik een kaart kan krijgen, alleen hoe groot schatten jullie de kans dat Crystal Palace hun uitvak niet uitverkoopt voordat alle members aan de beurt zijn om een kaartje te kopen?

Offline FC_Emmen

« Reactie #3184 Gepost op: dec 12, 2018, 12:54:58 »
Misschien kan deze persoon helpen:
https://twitter.com/cpfc_nl
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline Joost

« Reactie #3185 Gepost op: dec 12, 2018, 13:16:09 »
Ik weet niet waar je precies studeert maar je zou het kunnen wagen een keer op de wedstrijddag bij het stadion een kaartje te kunnen scoren op de zwarte markt.

En vraag eens rond in je omgeving in Engeland. Er is vast wel iemand member bij Liverpool.

Offline Jeje

• Tempohopper
« Reactie #3186 Gepost op: dec 12, 2018, 13:51:20 »
@fcEmmen: Thanks, poging gewaagd!

@Joost: Sheffield, dus dat is nog wel een eindje weg. Zwarte markt rond het stadion is me te risicovol. In mn omgeving hier al behoorlijk rondgevraagd, ook voor iemand met een membership was het niet mogelijk, zelfs via een Amerikaan die lid is van een USA supportersvereniging geprobeerd, maar dat mocht allemaal niet baten. Dus uitvak lijkt mijn laatste redmiddel momenteel!   

Online hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #3187 Gepost op: dec 13, 2018, 23:16:52 »
Misschien een "zielig" verhaal sturen naar de club over je situatie.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Joost

« Reactie #3188 Gepost op: dec 13, 2018, 23:51:51 »
Posten bij het trainingscomplex en vrienden worden met Wijnaldum.

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #3189 Gepost op: dec 15, 2018, 07:32:57 »
Je kan het toch via liverpoolreizen.nl proberen? Die heeft meerdere seizoenskaarten
.

Offline wekke

« Reactie #3190 Gepost op: dec 15, 2018, 23:21:45 »
Iemand een CC van FC Emmen? Wij zouden graag na FC Utrecht - Ajax nog doorrijden naar FC Emmen - Willem II maar er geldt een clubcardverplichting

Offline FC_Emmen

« Reactie #3191 Gepost op: dec 16, 2018, 10:37:24 »
Iemand een CC van FC Emmen? Wij zouden graag na FC Utrecht - Ajax nog doorrijden naar FC Emmen - Willem II maar er geldt een clubcardverplichting
Stuur maar PB. Kan waarschijnlijk wel helpen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3192 Gepost op: dec 16, 2018, 11:41:14 »
Stuur maar PB. Kan waarschijnlijk wel helpen.

Druk met toeristen in Emmen dit seizoen?

Offline ricodejong4

• Het Trapveldje
« Reactie #3193 Gepost op: dec 21, 2018, 10:33:40 »
Is er iemand die Mitglied is van Arminia Bielefeld of iemand kent die dit is? Ik aas op kaarten voor Bielefeld - HSV op 2 februari en ik betwijfel of deze de vrije verkoop gaat halen.. Thanx alvast!

Offline FC_Emmen

« Reactie #3194 Gepost op: dec 21, 2018, 10:36:35 »
Druk met toeristen in Emmen dit seizoen?
Ja