Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 433358 keer)

Nik, red28, Olav, Joost en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline ALenstra

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3210 Gepost op: dec 22, 2018, 06:45:18 »
Langemannetje: Die wedstrijden beginnen om 12.00 en 14.05, jij hebt waarschijnlijk de Nederlandse tijd. Arsenal en Chelsea zijn normaal gesproken niet eenvoudig om aan kaarten te komen. Wat staat er op de website van beide clubs?

Offline Koller

« Reactie #3211 Gepost op: dec 22, 2018, 10:06:33 »
Kun je makkelijk aankomen, zeker dat affiche. Site goed in de gaten houden wanneer de verkoop start en dan komt dat goed.

Dat klinkt hoopgevened, dank voor het advies en de snelle reactie.

Offline Langemannetje

« Reactie #3212 Gepost op: dec 22, 2018, 17:59:23 »
Langemannetje: Die wedstrijden beginnen om 12.00 en 14.05, jij hebt waarschijnlijk de Nederlandse tijd. Arsenal en Chelsea zijn normaal gesproken niet eenvoudig om aan kaarten te komen. Wat staat er op de website van beide clubs?
Haha dat tijdsverschil heeft me ook al bijna de das om gedaan bij Villa - Birmingham City.

Bij Chelsea kun je per member (3 loyalty points) 1 ticket kopen vanaf 14 januari. Arsenal vraagt om een Silver of Red Membership om kaarten te kopen. Voor geen van beide clubs heb een membership, vandaar mijn verzoek.
 Mijn hemel, wat mis ik de tijd dat ik met een jointje en een bak koffie s'ochtends om 04.00 voor het postkantoor zat om kaarten voor Bruce Springsteen te bemachtigen.
56 grounds in 8 verschillende landen

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #3213 Gepost op: dec 22, 2018, 23:58:47 »
Haha dat tijdsverschil heeft me ook al bijna de das om gedaan bij Villa - Birmingham City.

Bij Chelsea kun je per member (3 loyalty points) 1 ticket kopen vanaf 14 januari. Arsenal vraagt om een Silver of Red Membership om kaarten te kopen. Voor geen van beide clubs heb een membership, vandaar mijn verzoek.
 Mijn hemel, wat mis ik de tijd dat ik met een jointje en een bak koffie s'ochtends om 04.00 voor het postkantoor zat om kaarten voor Bruce Springsteen te bemachtigen.

Je kunt altijd voor de Primera met een jointje en een bak koffie gaan zitten om 04.00u. Kan best gezellig zijn maar niet met dit weer!
Het ene stadion is het andere niet!

Online rogo_breda

« Reactie #3214 Gepost op: jan 04, 2019, 07:55:41 »
Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.

Offline FCT1980

« Reactie #3215 Gepost op: jan 04, 2019, 10:16:48 »
Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.

Misschien dat je alsnog kunt want 22 februari is niet op een woensdag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Online rogo_breda

« Reactie #3216 Gepost op: jan 04, 2019, 10:43:15 »
Oeps... 20-02 dus! Wel een woensdag :)

Offline Nort

« Reactie #3217 Gepost op: jan 04, 2019, 11:00:47 »
Ik neem aan dat je bij PSG al om resitutie hebt gevraagd, maar dat zit dit geweigerd hebben? Uiteraard mogen ze dat niet doen en een rechter zal je zeker in het gelijk stellen, al is dat wel erg veel moeite voor €50,-...

Offline wekke

« Reactie #3218 Gepost op: jan 04, 2019, 12:38:15 »
Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #3219 Gepost op: jan 05, 2019, 07:14:15 »
Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.

Online jdebruin96

« Reactie #3220 Gepost op: jan 05, 2019, 08:25:00 »
Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.

Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Online rogo_breda

« Reactie #3221 Gepost op: jan 08, 2019, 14:15:36 »
Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!
Klopt! Heb het ticket nu ook terug aangeboden voor verkoop, ben benieuwd.

Offline De publiekswissel

« Reactie #3222 Gepost op: jan 08, 2019, 16:51:16 »
Mochten hier nog mensen besluiten om naar FC Dordrecht - FC Den Bosch willen, kassa's zijn gesloten op de wedstrijddag.
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Van pogo tot popo

« Reactie #3223 Gepost op: jan 09, 2019, 15:46:26 »
Iemand die me kan helpen aan 2 kaarten voor Chelsea - Spurs dinsdag 22-1? Kan ik kijken of ik de verlofaanvraag door kan zetten.

Online rogo_breda

« Reactie #3224 Gepost op: jan 11, 2019, 14:06:11 »
Ik probeer kaarten te bestellen voor Munster - Osnabrück.  Iemand hier ervaring mee of een tip? Krijg namelijk de melding dat er geen verzendmethode beschikbaar is.