Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 465066 keer)

Offline rogo_breda

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3210 Gepost op: jan 04, 2019, 10:43:15 »
Oeps... 20-02 dus! Wel een woensdag :)

Offline Nort

« Reactie #3211 Gepost op: jan 04, 2019, 11:00:47 »
Ik heb een ticket in de aanbieding voor PSG - Montpellier. Zou gespeeld worden december maar is toen uitgesteld en nu kan ik zelf niet meer. Wordt gespeeld op woensdag 22 februari. Hoef er niet veel voor te hebben, stuur maar een bericht bij interesse.
Ik neem aan dat je bij PSG al om resitutie hebt gevraagd, maar dat zit dit geweigerd hebben? Uiteraard mogen ze dat niet doen en een rechter zal je zeker in het gelijk stellen, al is dat wel erg veel moeite voor €50,-...

Offline wekke

• Geslacht: Man
« Reactie #3212 Gepost op: jan 04, 2019, 12:38:15 »
Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

Online watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #3213 Gepost op: jan 05, 2019, 07:14:15 »
Toen ik enkele jaren geleden bij PSG was, was er wel een strenge ID controle

Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.

Online jdebruin96

« Reactie #3214 Gepost op: jan 05, 2019, 08:25:00 »
Vorig jaar ook nog. Waarschijnlijk heeft rogo_breda een e-ticket(?). Deze moet met geldige legitimatie omgewisseld worden waarna ik in ieder geval ook in het stadion nogmaals mijn paspoort moest laten zien. Het zal er met de dreiging van terrorisme niet soepeler op geworden zijn ben ik bang.

Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!
Voetbal = Leven
Leven = Voetbal

Offline rogo_breda

« Reactie #3215 Gepost op: jan 08, 2019, 14:15:36 »
Afgelopen november ben ik ook naar PSG geweest. Uiteindelijk ging iemand anders maar die tickets kan je gemakkelijk via je psg account van naam veranderen!
Klopt! Heb het ticket nu ook terug aangeboden voor verkoop, ben benieuwd.

Offline De publiekswissel

« Reactie #3216 Gepost op: jan 08, 2019, 16:51:16 »
Mochten hier nog mensen besluiten om naar FC Dordrecht - FC Den Bosch willen, kassa's zijn gesloten op de wedstrijddag.
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Van pogo tot popo

« Reactie #3217 Gepost op: jan 09, 2019, 15:46:26 »
Iemand die me kan helpen aan 2 kaarten voor Chelsea - Spurs dinsdag 22-1? Kan ik kijken of ik de verlofaanvraag door kan zetten.

Offline rogo_breda

« Reactie #3218 Gepost op: jan 11, 2019, 14:06:11 »
Ik probeer kaarten te bestellen voor Munster - Osnabrück.  Iemand hier ervaring mee of een tip? Krijg namelijk de melding dat er geen verzendmethode beschikbaar is.

Offline ALenstra

« Reactie #3219 Gepost op: jan 11, 2019, 14:15:56 »
Wat voor methodes bieden ze dan aan? Ik zie dat ze ook ophalen in het stadion hebben.

Offline rogo_breda

« Reactie #3220 Gepost op: jan 11, 2019, 14:52:15 »
Kies voor pick-up foreign order inderdaad, maar krijg dan vervolgens de melding dat deze niet beschikbaar is.

Offline belfast

« Reactie #3221 Gepost op: jan 11, 2019, 17:06:48 »
Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.
D3T=Lief

Offline Mokum1900

« Reactie #3222 Gepost op: jan 11, 2019, 20:35:18 »
Van wie kan ik zn aankoop historie bij Cercle Brugge gebruiken voor de derby van Brugge

Zo kan ik mijn project in België afsluiten
Waar je ook gaat ik volg je overal

Offline Semper Fidelis

« Reactie #3223 Gepost op: jan 12, 2019, 01:05:19 »
Ik probeer kaarten te bestellen voor Munster - Osnabrück.  Iemand hier ervaring mee of een tip? Krijg namelijk de melding dat er geen verzendmethode beschikbaar is.

Heb hetzelfde probleem, kan er ook geen kaarten voor bestellen. Paar jaar geleden deze pot bezocht en toen was het kopen op de wedstrijddag geen probleem, in de voorverkoop toen hetzelfde probleem. Al is het altijd wel lekker veilig om vooraf de kaarten binnen te hebben. Wellicht dat een mailtje helpt? Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.

Offline Bakkie

« Reactie #3224 Gepost op: jan 12, 2019, 09:16:31 »
Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.

Misschien zelf een membership aanschaffen?