Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 450562 keer)

Offline rogo_breda

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3225 Gepost op: jan 12, 2019, 19:31:37 »
Heb hetzelfde probleem, kan er ook geen kaarten voor bestellen. Paar jaar geleden deze pot bezocht en toen was het kopen op de wedstrijddag geen probleem, in de voorverkoop toen hetzelfde probleem. Al is het altijd wel lekker veilig om vooraf de kaarten binnen te hebben. Wellicht dat een mailtje helpt? Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.
Lukt niet vanuit buitenland inderdaad. Aan kassa proberen kan ook nog, als we bij geen succes nog een plan B hebben. Kan zomaar uitverkocht zijn natuurlijk.

Offline Nik

• Championship-nieuws
« Reactie #3226 Gepost op: jan 13, 2019, 11:04:02 »
Ik heb reisje met mijn zoontje geboekt op 30 maart naar Londen. Hij wil dolgraag stadion van Fulham zien. Ze spelen dan tegen City, is hier iemand met een ingang daar? Ik verwacht weinig kans te maken in de general sale. Mocht het niet lukken sleur ik hem weer mee naar QPR, alleen heeft hij het daar al wel genoeg gezien zegt hij.

Stuur maar even een PB als de kaartverkoop is begonnen.

Offline belfast

« Reactie #3227 Gepost op: jan 13, 2019, 17:19:11 »
Stuur maar even een PB als de kaartverkoop is begonnen.

Top, ga ik doen
D3T=Lief

Offline ricodejong4

• Geslacht: Man
    • Het Trapveldje
« Reactie #3228 Gepost op: jan 14, 2019, 09:52:21 »
Had een maandje terug hetzelfde 'probleem' bij Münster. Ik had ze destijds gemaidl en ik kreeg als reactie dat de optie "Pickup foreign order" pas een aantal dagen voor de wedstrijd beschikbaar werd.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #3229 Gepost op: jan 14, 2019, 10:39:56 »
Het zal sowieso derby-specifiek zijn, de afgelopen seizoenen kon ik telkens online tickets aanschaffen. Daarbij moet worden gezegd dat ik de meer beladen duels zelden bijwoon (het moet net zo uitkomen en dat doet het vaak niet).

Verwacht deze derby overigens ook weinig sensatie. Osnabrück is dit seizoen ijzersterk en Münster is nog altijd ultraloos. Dat is niet erg, maar het 'sfeervacuüm' wordt vrij traag opgevuld dus eerder onze Kurve weer echt gezellig is zijn we wel een seizoen verder. Desalniettemin een leuk duel, hopelijk lukt het de liefhebbers hier om er ook bij te zijn. :-)
Foto's en verslagen op https://www.facebook.com/jehoentelaar.

Twitter: @PreussenFanNL

Offline Nort

« Reactie #3230 Gepost op: jan 14, 2019, 10:44:38 »
Ik ben drie/vier jaar geleden bij deze wedstrijd geweest en kon de kaarten toen wel naar een Duits adres (niet zijnde in het postcode gebied van Osnabruck) laten versturen.

Overigens heb ik nog nooit z'n teleurstellende wedstrijd op sfeergebied meegemaakt, maar het is wel een leuk stadion.

Offline rogo_breda

« Reactie #3231 Gepost op: jan 14, 2019, 12:00:51 »
Zojuist de bevestiging gehad dat online bestellen uit NL niet mogelijk wordt gemaakt voor deze wedstrijd. En helaas heeft niemand van ons een Duits adres wat we kunnen gebruiken.

Offline Semper Fidelis

« Reactie #3232 Gepost op: jan 14, 2019, 12:47:09 »
Zojuist de bevestiging gehad dat online bestellen uit NL niet mogelijk wordt gemaakt voor deze wedstrijd. En helaas heeft niemand van ons een Duits adres wat we kunnen gebruiken.

Achterlijk dat ze zo moeilijk doen. Heb zelf via via een adres in Duitsland kunnen regelen. Zou kunnen vragen of die het goed vindt als er een paar extra kaarten worden bezorgd, als je interesse hebt. Anders moet je me maar even PB'en.

Offline Bakkie

• Geslacht: Man
« Reactie #3233 Gepost op: jan 14, 2019, 21:16:35 »
Bestaat er ook een soort van TicketSwap voor voetbaltickets in de UK?

Offline Nort

« Reactie #3234 Gepost op: jan 14, 2019, 23:13:29 »
Nee.

Offline FC_Emmen

« Reactie #3235 Gepost op: jan 15, 2019, 08:29:36 »
Ik heb wel eens kaarten gekocht via stubhub
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je ’t niet bedenken.'

Offline Joost

« Reactie #3236 Gepost op: jan 15, 2019, 09:35:32 »

QPR en Crystal Palace gebruiken twickets al moet je voor Palace alsnog een membership hebben.

Offline red28

« Reactie #3237 Gepost op: jan 15, 2019, 22:16:35 »
3 opties waar ik wat meer info over wil vergaren m.b.t. tickets!

Ben bij onderstaande clubs nog niet geweest en tast dus in het duister over de juiste manier van aan tickets te geraken....

a): Waar beste te verkrijgen?
b): Eenvoudig te verkrijgen?
c): Eventuele tips of opmerkingen?

Celtic - Aberdeen (9-03-2019)
Dynamo Kiev - Arsenal Kiev (9-03-2019)
Septemvri Sofia - Slavia Sofia (9-03-2019)

Eventuele opmerking over welke fixture het beste is zijn ook welkom. Zijn een groepje jonge gasten die ook nog een spectaculair nachtleven willen meemaken ;)!

Bedankt alvast!

Offline Joost

« Reactie #3238 Gepost op: jan 15, 2019, 22:34:11 »
Wat heb je zelf al uitgezocht qua ticketing?

Offline red28

« Reactie #3239 Gepost op: jan 15, 2019, 22:39:31 »
Wat heb je zelf al uitgezocht qua ticketing?

Ik weet dat bij Celtic het relatief goed te doen is om via hun eigen kanalen tickets te scoren.
Balkan ben ik totaal niet bekend en weet ik dus niet wat de juiste/voordeligste kanalen zijn om aan tickets te komen.