Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 450920 keer)

Offline Robbie

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3375 Gepost op: mrt 15, 2019, 16:46:09 »
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om advies vraag. Wie kan mij helpen aan tickets voor Ajax-Juve 10 april? Familie komt over ik zou ze graag willen verrassen.

Offline Olav

• 023 On Tour
« Reactie #3376 Gepost op: mrt 16, 2019, 14:50:24 »
Hallo, dit is de eerste keer dat ik om advies vraag. Wie kan mij helpen aan tickets voor Ajax-Juve 10 april? Familie komt over ik zou ze graag willen verrassen.

Die kans is heel erg klein. Seizoenkaarthouders kunnen maximaal één kaart kopen, daarna volgen de Ajaxlife-members etc. Zal gelijk uitverkocht raken.

Online Nort

« Reactie #3377 Gepost op: mrt 16, 2019, 20:20:52 »
Zal lastig worden voor je helaas. Ze zijn weer als pissebedden massaal de grond uitgemomen.

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #3378 Gepost op: mrt 16, 2019, 20:34:56 »
Zal lastig worden voor je helaas. Ze zijn weer als pissebedden massaal de grond uitgemomen.
Sinds wanneer komt een pissebed uit de grond?
Het ene stadion is het andere niet!

Online Nort

« Reactie #3379 Gepost op: mrt 16, 2019, 20:47:37 »
Sinds wanneer komt een pissebed uit de grond?
Het was als een metafoor bedoeld :)

Offline FCT1980

« Reactie #3380 Gepost op: mrt 17, 2019, 00:36:29 »
Het was als een metafoor bedoeld :)

Hoe dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline ALenstra

« Reactie #3381 Gepost op: mrt 17, 2019, 08:17:53 »
Waarschijnlijk wordt daarmee gloryhunters bedoeld.

Offline Van pogo tot popo

« Reactie #3382 Gepost op: mrt 17, 2019, 08:30:13 »
Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m’n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3383 Gepost op: mrt 17, 2019, 10:18:28 »
Ben de site van Sampdoria aan het ontleden maar kom er niet uit. Engelse versie lijkt alleen algemene matchinfo te geven en m’n Italiaans is niet goed genoeg. Iemand ervaring met tickets? Wil graag naar de derby tegen Genua op 15 april.

Mijn Italiaans is ook niet bestaand maar daarvoor zijn er tegenwoordig vertaalprogramma's.

Kaartverkoop begint waarschijnlijk een week tevoren online en je kan enkel de (duurdere) kaarten voor de lange zijde kopen.

Offline wekke

« Reactie #3384 Gepost op: mrt 17, 2019, 12:16:01 »

Vorig seizoen de derby bezocht, maar wel met Genoa als thuisclub. Toen gingen de tickets een 10 dagen voor de kick off in de verkoop via Listicket. Zoals Hugo al aangaf, zijn er enkel tickets voor de lange zijde te koop. Ik denk dat we iets van een 50 euro betaalden.

Online Nort

« Reactie #3385 Gepost op: mrt 17, 2019, 13:07:42 »
Waarschijnlijk wordt daarmee gloryhunters bedoeld.
Precies en ze hebben daar nu eenmaal veel latente 'supporters'

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #3386 Gepost op: mrt 17, 2019, 22:36:14 »
Mijn Italiaans is ook niet bestaand maar daarvoor zijn er tegenwoordig vertaalprogramma's.

Kaartverkoop begint waarschijnlijk een week tevoren online en je kan enkel de (duurdere) kaarten voor de lange zijde kopen.

Tip in dezen: installeer Google Chrome. Die kan best heel goed webstites vertalen.

Overigens heb ik wel in het Engels online kaarten kunnen bestellen, via de site van Listicket:  https://sport.ticketone.it/search

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Neede-Radicals

« Reactie #3387 Gepost op: Gisteren om 15:41:06 »

Willem Haak (van o.a LoStadioNL) meldt dat de wedstrijd niet op maandag 15 april gespeeld wordt maar op zaterdag 13 april om 18.00u.
Letterlijke tweet:
"De Derby della Lanterna wordt toch niét op maandag 15 april gespeeld. Supporters #Genoa en #Sampdoria en gemeente Genua ontevreden over speeldag, waarop FIGC besluit in te grijpen. Nieuwe datum nog niet bekend."

7 maart de volgende:
"#Sampdoria-#Genoa begint op zaterdag 13 april om 18.00. Betere datum, beter aanvangstijd."

Het rare is dat overal de wedstrijd staat op 15 april maar hier bijvoorbeeld weer op 13 april:
https://www.europacalcio.it/sampdoria-genoa-si-giochera-di-sabato-alle-18-202994/

Offline Freekos79

« Reactie #3388 Gepost op: Gisteren om 17:25:36 »
Willem Haak (van o.a LoStadioNL) meldt dat de wedstrijd niet op maandag 15 april gespeeld wordt maar op zaterdag 13 april om 18.00u.
Letterlijke tweet:
"De Derby della Lanterna wordt toch niét op maandag 15 april gespeeld. Supporters #Genoa en #Sampdoria en gemeente Genua ontevreden over speeldag, waarop FIGC besluit in te grijpen. Nieuwe datum nog niet bekend."

7 maart de volgende:
"#Sampdoria-#Genoa begint op zaterdag 13 april om 18.00. Betere datum, beter aanvangstijd."

Het rare is dat overal de wedstrijd staat op 15 april maar hier bijvoorbeeld weer op 13 april:
https://www.europacalcio.it/sampdoria-genoa-si-giochera-di-sabato-alle-18-202994/

Er is nog niks officieel besloten.
Volgende wedstrijd: ?