Auteur Topic: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing  (gelezen 500198 keer)

Offline Joost

Re: Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing
« Reactie #3450 Gepost op: mei 21, 2019, 08:37:51 »
Ben benieuwd hoeveel clubs er daadwerkelijk op eigen gelegenheid en zonder enige restricties naar Feyenoord mogen komen. Ga er gemakshalve van uit dat ''kleine'' clubs als Heracles en Emmen toch wel gewoon op eigen vervoer mogen komen en de stad in mogen van te voren?

Best wel veel denk ik. Rotterdam is volgens mij strikt als het om duels met groter risico gaat maar heel soepel in andere gevallen. Eigenlijk een voorbeeld van hoe het moet.

Offline Vinnn

« Reactie #3451 Gepost op: mei 21, 2019, 08:52:35 »
Ja vind ik ook. Ook nog zoiets moois; ik ben woonachtig in Breda en hartstochtelijk Feyenoord fan. Bij de laatste editie van NAC tegen Feyenoord op een regenachtige woensdagavond besloot ik na afloop van de wedstrijd lekker wat tijd te besparen en niet meer de combibus in de stappen maar gewoon er tussenuit te piepen en lopend naar huis te gaan(zou me alles bij elkaar toch wel wat tijd besparen). Dat grapje heeft me bijna een stadionverbod opgeleverd.

Offline Nort

« Reactie #3452 Gepost op: mei 21, 2019, 11:25:22 »
Ik ben er ook van overtuigd dat we met een paar forumleden een beter beleid kunnen maken en uitvoeren (met een vermindering van de resources die nu gebruikt worden) en waar iedereen beter van wordt. Alleen gaat dat nooit gebeuren en zal het project snel de nek omgedraaid worden als de media en burgemeesters op elke scheet een bak zout leggen.

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3453 Gepost op: mei 21, 2019, 11:50:19 »
Afgelopen december speelde Den Bosch uit tegen Go Ahead. Voor deze wedstrijd was ook een buscombi opgelegd. Na 10 minuten kwamen we erachter dat de wc in de bus op geen enkele manier open te krijgen was. Vervolgens heeft de steward in de bus contact opgenomen met de veiligheidscoördinator en de meereizende politie. Er werd verzocht om ergens langs de snelweg te stoppen, omdat bij een groot deel van de inzittende de nood erg hoog was. De politie gaf hier geen toestemming voor en wilde direct doorrijden naar Deventer. Vervolgens werd er medegedeeld dat de inzittende maar in de plastic afvalzakken moesten plassen die aan de leuning van de stoel hingen. Na een rit van ruim 2 uur lag er een doos vol met zakken pis in de bus.
« Laatst bewerkt op: mei 21, 2019, 11:53:43 door Kölsche Bosschenaar »
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Nort

« Reactie #3454 Gepost op: mei 21, 2019, 11:57:35 »
Als dat gebeurd bij welke bevolkingsgroep dan ook (van kinderen op schoolreis tot zwarte piet demonstranten) is heel NL voor 5 maanden te klein. Ongekend.

Offline Van pogo tot popo

« Reactie #3455 Gepost op: mei 21, 2019, 13:36:01 »
Afgelopen december speelde Den Bosch uit tegen Go Ahead. Voor deze wedstrijd was ook een buscombi opgelegd. Na 10 minuten kwamen we erachter dat de wc in de bus op geen enkele manier open te krijgen was. Vervolgens heeft de steward in de bus contact opgenomen met de veiligheidscoördinator en de meereizende politie. Er werd verzocht om ergens langs de snelweg te stoppen, omdat bij een groot deel van de inzittende de nood erg hoog was. De politie gaf hier geen toestemming voor en wilde direct doorrijden naar Deventer. Vervolgens werd er medegedeeld dat de inzittende maar in de plastic afvalzakken moesten plassen die aan de leuning van de stoel hingen. Na een rit van ruim 2 uur lag er een doos vol met zakken pis in de bus.

Bizar inderdaad.
Als Pegida of Antifa demonstrant heb je meer rechten dan als voetbalsupporter.
Zijn hier beelden of filmpjes van?

Offline Kölsche Bosschenaar

« Reactie #3456 Gepost op: mei 21, 2019, 13:59:53 »
Bizar inderdaad.
Als Pegida of Antifa demonstrant heb je meer rechten dan als voetbalsupporter.
Zijn hier beelden of filmpjes van?
Niet dat ik weet.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Offline Vinnn

« Reactie #3457 Gepost op: mei 21, 2019, 15:47:58 »
Dat is echt 1 van de meest bezopen dingen die ik gehoord heb. Weer een voorbeeld dat je als voetbal supporter nog minder rechten hebt dan een moordenaar.

Offline Jef400

« Reactie #3458 Gepost op: mei 21, 2019, 15:50:26 »
Interessant op juridisch vlak.

Offline FCT1980

• Geslacht: Man
« Reactie #3459 Gepost op: mei 21, 2019, 16:19:21 »
Interessant op juridisch vlak.

Hoe dan?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Offline Ruttos

« Reactie #3460 Gepost op: mei 27, 2019, 20:43:15 »
Iemand enig idee waar nog tickets te verkrijgen zijn voor de Oranje vrouwen tegen Kameroen in Stade du Hainaut in Valenciennes?

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #3461 Gepost op: mei 27, 2019, 21:08:18 »
Is er geen doorverkoopportal van de FIFA zelf?
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Jef400

« Reactie #3462 Gepost op: mei 27, 2019, 21:21:21 »
Hoe dan?
Of het zo maar kan dat je zo'n periode in een bus mag worden opgesloten, met een aanzienlijk gezondheidsrisico tot gevolg.

Online Mrmtty20

• Geslacht: Man
« Reactie #3463 Gepost op: jun 28, 2019, 14:19:14 »
Nu de kalender van de Bundesliga uit is wil ik graag naar de derby Mönchengladbach - Köln gaan. Iemand die weet wat hier mogelijk is voor tickets? Lukt vrije verkoop? Of zet ik die match maar snel uit de planning?

Ook de frankenderby (Greuther Fürth - Nürnberg) staat op de wenslijst. Iemand een idee of ook hier tickets een haalbare kaart zijn? Bij deze affiche maakt heen of terugmatch niet uit.
« Laatst bewerkt op: jun 28, 2019, 14:30:04 door Mrmtty20 »

Offline Nort

« Reactie #3464 Gepost op: jun 28, 2019, 15:04:48 »
Nu de kalender van de Bundesliga uit is wil ik graag naar de derby Mönchengladbach - Köln gaan. Iemand die weet wat hier mogelijk is voor tickets? Lukt vrije verkoop? Of zet ik die match maar snel uit de planning?

Ook de frankenderby (Greuther Fürth - Nürnberg) staat op de wenslijst. Iemand een idee of ook hier tickets een haalbare kaart zijn? Bij deze affiche maakt heen of terugmatch niet uit.
Vrije verkoop zal niet lukken, maar in Duitsland is er veel zwarte markt rondom het stadion. Uiteraard wel duurder dan face value voor z'n wedstrijd. Neurenberg heeft een groot stadion en een beperkte bezettingsgraad, dat zou wel moeten lukken.