Auteur Topic: Stelling van de dag - 11 september 2008  (gelezen 3652 keer)

Denniz1974

• Gast
Re: Stelling van de dag - 11 september 2008
« Reactie #15 Gepost op: sep 13, 2008, 11:26:47 »
ik ben voor het afschaften van interlandvoetbal, het voegt echt helemaal niets toe. Voor de clubs is het keer op keer weer vrezen dat spelers met blessures terug komen van zo'n uitstapje. De club zit dan met de ellende en tevens ook de kosten van de medische behandelingen. Voor de bondscoach is het niet zo'n ramp, want hij roept voor de volgende wedstrijd gewoon een andere speler op ...

ZONDER CLUBVOETBAL IS ER OOK GEEN INTERLANDVOETBAL !!

Offline spons

• Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: sep 13, 2008, 12:18:14 »
ik ben voor het afschaften van interlandvoetbal, het voegt echt helemaal niets toe.

onzin
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #17 Gepost op: sep 13, 2008, 21:22:30 »
Interlandvoetbal afschaffen hoeft van mij niet, maar wel al die pretelftallen voor de jeugd. Wat mij betreft is Oranje het enige Nederlandse team, waar je in kunt komen door bij je club goed te spelen. In de leeftijdscategoriƫn daaronder moeten spelers zich concentreren op training en wedstrijden bij hun club en zorgen dat ze goed genoeg worden voor het eerste elftal. Dan mogen ze eens gaan nadenken over interlands.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Denniz1974

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: sep 14, 2008, 10:00:59 »
Interlandvoetbal afschaffen hoeft van mij niet, maar wel al die pretelftallen voor de jeugd. Wat mij betreft is Oranje het enige Nederlandse team, waar je in kunt komen door bij je club goed te spelen. In de leeftijdscategoriƫn daaronder moeten spelers zich concentreren op training en wedstrijden bij hun club en zorgen dat ze goed genoeg worden voor het eerste elftal. Dan mogen ze eens gaan nadenken over interlands.

Daar zit zeker wat in hgrm !!

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #19 Gepost op: sep 14, 2008, 22:40:32 »
ik begin het nu echt eng te vinden; zoveel mensen die het met me eens zijn.

Offline TeeZee

• GroundhoppersNet
« Reactie #20 Gepost op: sep 14, 2008, 23:03:30 »
ik begin het nu echt eng te vinden; zoveel mensen die het met me eens zijn.
Hoe kun je jezelf nu nog serieus nemen?

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #21 Gepost op: sep 14, 2008, 23:12:50 »
Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.

Offline Maroboduus

« Reactie #22 Gepost op: sep 15, 2008, 12:48:33 »
Dat is als docent toch al moeilijk; je staat de hele dag halve waarheden te verkopen. Maar dat moet jou bekend voorkomen als weerprofeet.

Een docent met zelfkennis! Jammer dat ik die in al die schooljaren nooit tegen heb mogen komen.

Overigens behoef je je geen zorgen te maken; die paar keer dat mensen het me je eens zijn, laten ze dat middels een berichtje hier op het forum weten. Over het algemeen heeft echter iedereen zo zijn of haar eigen gedachten/meningen die soms minder, maar meestal meer van elkaar af zullen wijken.

Offline HJanneman

« Reactie #23 Gepost op: sep 15, 2008, 12:50:31 »

Welk vak geef je?
Ik ben ook in opleiding, namelijk(Aardrijkskunde).

Offline TeeZee

• GroundhoppersNet
« Reactie #24 Gepost op: sep 15, 2008, 13:06:53 »
Ik vergelijk mijn beroep altijd met dat van politicus en cabaretier. We zeggen allemaal een hoop, maar feitelijk gezien ook een hoop onzin. Alhoewel dat helaas nooit mijn intentie is (eerlijk!). Maar ik krijg er wel voor betaald.

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
« Reactie #25 Gepost op: sep 15, 2008, 23:32:40 »
Welk vak geef je?
Ik ben ook in opleiding, namelijk(Aardrijkskunde).

Wiskunde en natuurkunde. En vooral dat laatste vak zit vol halve waarheden. Was het in het echt maar zo simpel als we de kids vertellen op school...