Auteur Topic: Plannen voor de nabije toekomst  (gelezen 397520 keer)

Offline Footballromantic

• Geslacht: Man
  • Footballromantic.com
    • Footballromantic
Re: Plannen voor de nabije toekomst
« Reactie #3045 Gepost op: mrt 21, 2018, 15:43:04 »
Wij hebben tickets voor Feyenoord - Sparta (laatste weekend van april)
Niet wetende wat ons te wachten staat, wel benieuwd nr de stad en de kuip

Je bent welkom op Varkenoord naast de Kuip voor een biertje!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Offline Matthijs83

• Groundhoppers Apeldoorn
« Reactie #3046 Gepost op: mrt 22, 2018, 12:39:34 »
29 april naar DE derby in de Belgische play-offs II, Beerschot - Antwerp, erg benieuwd naar de sfeer....

Offline Joost

« Reactie #3047 Gepost op: mrt 26, 2018, 09:30:50 »
Een tip;

Zaterdag 7 april om 20:00 speelt RWDM bij Olympic Charleroi. RWDM is bij winst kampioen in 2e Amateur.
Ik verwacht dat het nogal druk gaat worden in Charleroi. Veel voller ga je Neuville ook niet zien.

Daar komt nog bij dat RWDM dit seizoen pas twee keer punten verspeelde; een gelijkspel bij Ciney en een nederlaag thuis tegen Olympic Charleroi!

Offline Joost

« Reactie #3048 Gepost op: mrt 27, 2018, 15:54:25 »
Nog een tip;

Komende zaterdag speelt om 17:00 Heidebloem Dilsen thuis tegen Bokrijk. De nummers 1 en 2 uit 4e provinciaal C in Limburg, het verschil is 3 punten in Dilsens voordeel.

Niet gelijk afhaken om het niveau. Wedstrijden als deze willen wel eens heel veel publiek trekken. Enkele jaren terug zag ik Kabouters Opglabbeek voor meer dan 1000 toeschouwers op dit niveau een topper spelen.

Daarnaast is het stadionnetje in Dilsen zeer de moeite waard. De huidige club is een heroprichting van KVV Heidebloem dat het ooit tot 3e nationaal schopte.

Foto's: http://www.deheldenvanleon.be/en/2017/04/04/heidebloemstadium-dilsen/

Je kunt het daarnaast uitstekend combineren met bijvoorbeeld EVV v UNA in de 3e divisie of EHC v Groene Ster, de derby in de Hoofdklasse.

Offline Langemannetje

« Reactie #3049 Gepost op: mrt 28, 2018, 07:41:01 »
Wij hebben tickets voor Feyenoord - Sparta (laatste weekend van april)
Niet wetende wat ons te wachten staat, wel benieuwd nr de stad en de kuip
Als ras-Ajacied kan ik je de Kuip van harte aanbevelen. Een buitengewoon stadion, met een echte 'voetbalziel'. Het betoog van Michel v Egmond laatst bij DWDD raakte me dan ook oprecht:

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/382726
54 grounds in 7 verschillende landen

Offline Footballromantic

• Footballromantic.com
    • Footballromantic
« Reactie #3050 Gepost op: mrt 30, 2018, 12:02:00 »
De finale van de districtsbeker West II wordt in het prachtige stadion van DHC gespeeld!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Offline heelergverweg

« Reactie #3051 Gepost op: apr 03, 2018, 14:30:01 »
Een tip;

Zaterdag 7 april om 20:00 speelt RWDM bij Olympic Charleroi. RWDM is bij winst kampioen in 2e Amateur.
Ik verwacht dat het nogal druk gaat worden in Charleroi. Veel voller ga je Neuville ook niet zien.

Daar komt nog bij dat RWDM dit seizoen pas twee keer punten verspeelde; een gelijkspel bij Ciney en een nederlaag thuis tegen Olympic Charleroi!

Helaas is dit een wedstrijd geworden waarbij de tickets enkel in voorverkoop gaan. Kassa's gesloten op de wedstrijddag, aldus de website van Charleroi.

Offline Joost

« Reactie #3052 Gepost op: apr 03, 2018, 15:47:46 »
Helaas is dit een wedstrijd geworden waarbij de tickets enkel in voorverkoop gaan. Kassa's gesloten op de wedstrijddag, aldus de website van Charleroi.

Dat is zuur maar wel te verwachten. Wellicht helpt een mailtje richting Olympic.

Offline jona93

« Reactie #3053 Gepost op: apr 04, 2018, 21:17:16 »
Dat is zuur maar wel te verwachten. Wellicht helpt een mailtje richting Olympic.
of hier op het forum iemand aanspreken van RWDM die je aan een ticket kan helpen geraken is wel bezoekersvak maar je hebt dan wel een ticket ik dacht dat brussels groundhopper hier actief is?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #3054 Gepost op: apr 05, 2018, 14:52:11 »
of hier op het forum iemand aanspreken van RWDM die je aan een ticket kan helpen geraken is wel bezoekersvak maar je hebt dan wel een ticket ik dacht dat brussels groundhopper hier actief is?

Die is wel lid, maar niet echt actief.
wellicht een pm hem triggered.

En het was nog wel zo'n goeie tip.........

Online De publiekswissel

« Reactie #3055 Gepost op: apr 06, 2018, 15:49:45 »
De vlucht is geboekt voor een (ondertussen bijna jaarlijks) weekend in Sarajevo. FK Zeljeznicar speelt dan op 20 mei de laatste speeldag thuis tegen Fk Sarajevo.
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Offline Freekos79

« Reactie #3056 Gepost op: apr 06, 2018, 17:50:18 »
De vlucht is geboekt voor een (ondertussen bijna jaarlijks) weekend in Sarajevo. FK Zeljeznicar speelt dan op 20 mei de laatste speeldag thuis tegen Fk Sarajevo.
Netjes!
Volgende wedstrijd: ?

Offline FCT1980

« Reactie #3057 Gepost op: apr 07, 2018, 09:15:58 »

Nice one. Hoe vaak ben je daar nu geweest?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Online De publiekswissel

« Reactie #3058 Gepost op: apr 08, 2018, 10:12:09 »
Nice one. Hoe vaak ben je daar nu geweest?

Zal de 5e keer zijn ondertussen. Het is vrij lastig omdat er geen rechtstreekse vluchten zijn. Ook bij de vluchten van Eindhoven op Tuzla is geen logica in te vinden. Even een weekendje heen en weer is lastig.
Bestel hier het boek: "De republiek wordt uitgeroepen":
http://bit.ly/2hmZOxb

Online headout

• Groundhop.nl
« Reactie #3059 Gepost op: apr 09, 2018, 19:22:16 »
Zal de 5e keer zijn ondertussen. Het is vrij lastig omdat er geen rechtstreekse vluchten zijn. Ook bij de vluchten van Eindhoven op Tuzla is geen logica in te vinden. Even een weekendje heen en weer is lastig.
Herkenbaar. Ik vlieg de tweede week van mei ook op Tuzla; was ff puzzelen maar we zijn er uit. Hoofddoel is Srebrenica, maar ik hoop stieken mijn reismaat ook te verleiden voor een potje in Sarajevo :-)
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog