Auteur Topic: Plannen voor de nabije toekomst  (gelezen 439529 keer)

Online Olav

• 023 On Tour
Re: Plannen voor de nabije toekomst
« Reactie #3165 Gepost op: jan 06, 2019, 15:45:12 »
Dat Griekenland niet ideaal is om een trip naar te plannen, zullen sommigen met mij eens zijn. In het weekend van 22 februari ga ik naar Thessaloniki om een tweede poging te wagen om PAOK te bezoeken, ditmaal in de derby tegen Aris.

Echter is in december een scheidsrechter in elkaar geslagen waardoor de competitie is stilgelegd. 12 januari wordt hij weer hervat. Dan zullen ze de competitie waarschijnlijk hervatten vanaf speelronde 15. Je ziet de bui al hangen: in de week dat ik er ben is er geen derby en in het ergste geval speelt PAOK nog uit ook.

De speelrondes zullen 2 weken achterlopen, wat dan wel een kans geeft dat er in het weekend van de 22e een andere topper op het programma staat: PAOK - Olympiakos.

Ik durf nog niets te zeggen. Als het goed is volgt er morgen een besluit, to be continued..

Offline Bier und Bratwurst

• Geslacht: Man
  • Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #3166 Gepost op: jan 06, 2019, 17:14:17 »
Dat Griekenland niet ideaal is om een trip naar te plannen, zullen sommigen met mij eens zijn. In het weekend van 22 februari ga ik naar Thessaloniki om een tweede poging te wagen om PAOK te bezoeken, ditmaal in de derby tegen Aris.

Echter is in december een scheidsrechter in elkaar geslagen waardoor de competitie is stilgelegd. 12 januari wordt hij weer hervat. Dan zullen ze de competitie waarschijnlijk hervatten vanaf speelronde 15. Je ziet de bui al hangen: in de week dat ik er ben is er geen derby en in het ergste geval speelt PAOK nog uit ook.

De speelrondes zullen 2 weken achterlopen, wat dan wel een kans geeft dat er in het weekend van de 22e een andere topper op het programma staat: PAOK - Olympiakos.

Ik durf nog niets te zeggen. Als het goed is volgt er morgen een besluit, to be continued..

Altijd weer afwachten in Griekenland...
Het ene stadion is het andere niet!

Offline Ruudjeee

« Reactie #3167 Gepost op: jan 08, 2019, 01:15:57 »

Ik maak ook graag uitstapjes naar Griekenland maar het is inderdaad altijd angstzweten totdat het eerste fluitsignaal heeft geklonken. Zeker bij grotere affiches. Afgelopen oktober naar PAOK geweest tegen panathinaikos. Ik moet zeggen dat ik dit echt de mooiste club is waar ik ben geweest. De mensen zijn ontzettend vriendelijk. Ook de mensen (die ik heb gesproken) van de beruchte Gate 4. Overigens is het een aanrader om voor de wedstrijd bij gate 4 wat te gaan eten/drinken. Hangt een heerlijke sfeer en lijkt bijna op een vrijstaat, heel bijzonder.

Online Olav

• 023 On Tour
« Reactie #3168 Gepost op: jan 10, 2019, 15:38:06 »
Pff dat was ook een mooie, had er graag heengewild maar redde het net niet met de vakantie.

De Griekse bond heeft vandaag vergaderd, de wedstrijden worden ingehaald op 30 en 31 januari, wat betekent dat het huidige schema zo blijft staan. Wat een mooi nieuws!

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3169 Gepost op: jan 10, 2019, 15:47:46 »

Waarom was je eerste poging bij PAOK mislukt?

Online Olav

• 023 On Tour
« Reactie #3170 Gepost op: jan 10, 2019, 16:36:34 »
Waarom was je eerste poging bij PAOK mislukt?

Die wedstrijd is nooit afgetrapt, aangezien er een kassarol op het hoofd van de trainer van Olympiakos belandde. Die ging als een stervende zwaan neer en weigerde nog te spelen. Ik heb dus geen minuut voetbal gezien.

Offline Hugo

• Cheese & Union
« Reactie #3171 Gepost op: jan 10, 2019, 16:58:16 »
Die wedstrijd is nooit afgetrapt, aangezien er een kassarol op het hoofd van de trainer van Olympiakos belandde. Die ging als een stervende zwaan neer en weigerde nog te spelen. Ik heb dus geen minuut voetbal gezien.

Wel een mooi verhaal, dat is ook wat waard. PAOK en Phanatinaikos wil ik graag nog een keer "doen". Als speelt de laatste momenteel niet in eigen stadion, heb ik mij laten vertellen door AH.