Auteur Topic: Plannen voor de nabije toekomst  (gelezen 498825 keer)

Voetbalhopper en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Rob1977_PSV

• Geslacht: Man
Re: Plannen voor de nabije toekomst
« Reactie #3255 Gepost op: jul 07, 2019, 22:28:18 »
In de oktober vakantie van plan om naar FC Sevilla-Levante te gaan; iemand ervaring met het scoren van tickets bij Sevilla..
Ik ga gewoon uit van losse verkoop aan het stadion, maar ik lees graag de meningen van anderen!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Offline spons

« Reactie #3256 Gepost op: jul 07, 2019, 23:22:41 »
In de oktober vakantie van plan om naar FC Sevilla-Levante te gaan; iemand ervaring met het scoren van tickets bij Sevilla..
Ik ga gewoon uit van losse verkoop aan het stadion, maar ik lees graag de meningen van anderen!

Losse verkoop aan de kassa zal geen enkel probleem zijn
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Arjen

« Reactie #3257 Gepost op: jul 12, 2019, 23:16:36 »
(weekend van) 09-11: Dundee-Dundee United en misschien nog een tweede wedstrijd.

Offline Rob1977_PSV

« Reactie #3258 Gepost op: jul 14, 2019, 21:17:54 »
Losse verkoop aan de kassa zal geen enkel probleem zijn

Dat leek mij ook; vluchten inmiddels geregeld, dus in oktober kan Estadio Ramón Sánchez Pizjuán ook gevinckt gaan worden. Even kijken wat we verder in Zuid-Portugal of Andalusië nog mee kunnen pikken!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

Offline JoeySpiegelaar

• Kämpfen und Siegen
« Reactie #3259 Gepost op: jul 15, 2019, 09:32:10 »
Dat leek mij ook; vluchten inmiddels geregeld, dus in oktober kan Estadio Ramón Sánchez Pizjuán ook gevinckt gaan worden. Even kijken wat we verder in Zuid-Portugal of Andalusië nog mee kunnen pikken!

Wellicht is Cadiz FC nog een mooie vinck. Makkelijk te bereiken met de trein uit Sevilla en stadion ziet goed uit van binnen.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #3260 Gepost op: jul 15, 2019, 15:30:32 »
Dat is daar verleden tijd. Die twee groepen zijn uiteindelijk weer één groep geworden, maar door de 'Ausgliederung' zijn ze ermee gekapt. Een halfjaar geleden is daar een nieuw initiatief qua sfeer op poten gekomen. Heb zelf trouwens helemaal niets met Preußen Münster, heb zelf zelfs sympathie voor de aartsvijand VfL Osnabrück. De eerste keer toen ik de derby in Münster bezocht, was er wel op de grond gekalkt 'Groundhoppers raus' en een pijl dat ze weer terug moesten lopen. Zelf voor de rest geen negatieve ervaringen met locals gehad.

Heel veel clubs hebben fans die niet van hoppers houden. Vrij jammer en die pijl was ronduit kwalijk, maar uniek is het niet. Ben ook niet echt fan van gedragingen van de ultra’s bij ‘ons’ op de tribune, laatste jaren achter de schermen veel gedoe geweest. Voor de rest is het qua uitingen, repertoire en gedragingen hetzelfde als de meeste andere clubs.

Overigens kun je als groundhopper prima naar Münster gaan zonder in de problemen te komen. Ik kom er meermaals per jaar en ben er ooit als hopper voor het eerst naartoe gegaan. Eerste wedstrijd was er wel een zonder ultra’s, dus wellicht dat dat heeft geholpen. :-)
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Semper Fidelis

« Reactie #3261 Gepost op: jul 15, 2019, 18:03:35 »
Heel veel clubs hebben fans die niet van hoppers houden. Vrij jammer en die pijl was ronduit kwalijk, maar uniek is het niet. Ben ook niet echt fan van gedragingen van de ultra’s bij ‘ons’ op de tribune, laatste jaren achter de schermen veel gedoe geweest. Voor de rest is het qua uitingen, repertoire en gedragingen hetzelfde als de meeste andere clubs.

Overigens kun je als groundhopper prima naar Münster gaan zonder in de problemen te komen. Ik kom er meermaals per jaar en ben er ooit als hopper voor het eerst naartoe gegaan. Eerste wedstrijd was er wel een zonder ultra’s, dus wellicht dat dat heeft geholpen. :-)

Zelf al zo'n 4 keer geweest en nooit problemen of gezeik gehad. Je moet je ook niet als achterlijke toerist gedragen, dat scheelt al veel gezeik.

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
« Reactie #3262 Gepost op: jul 15, 2019, 19:38:08 »
Nooit ergens gedaan en nooit ergens problemen gehad.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline syntric

« Reactie #3263 Gepost op: jul 15, 2019, 20:15:12 »
Nooit ergens gedaan en nooit ergens problemen gehad.

Alleen gaan helpt wel in mijn ervaring, met een groep(je) loop je toch al sneller in de kijker.
Groundhopper for life :-)

Offline Bier und Bratwurst

• Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #3264 Gepost op: jul 15, 2019, 21:29:10 »
Ik hou niet van lui die niet van hoppers houden en dat laten blijken! Ik heb nooit gezeur gehad maar wel eens van gehoord. Maar ik ga ook nooit in de harde kern zitten of staan. Lekker tussen de twee fanatieke groepen op de lange zijde. Kun je de sfeer naar mijn mening ook beter proeven.
Het ene stadion is het andere niet!

Online Jef400

« Reactie #3265 Gepost op: jul 15, 2019, 22:23:07 »
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?

Offline spons

« Reactie #3266 Gepost op: jul 15, 2019, 22:57:07 »
Les 1 van het groundhoppers bestaan is dat je toch dat je niet zonder uitnodiging een fanatiek vak opgaat?

Ik zou niet weten waarom niet.

Alleen gewoon onopvallend gedragen
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Bier und Bratwurst

• Loat Goan!!
    • groundhopcollection
« Reactie #3267 Gepost op: jul 16, 2019, 10:33:58 »

Welke lessen zijn er nog meer? Ik heb nooit een cursus gehad toen ik begon...kende toen het woord groundhopping nog niet eens.
Het ene stadion is het andere niet!

Offline syntric

« Reactie #3268 Gepost op: jul 16, 2019, 11:06:02 »
Die les mistte ik dan. Al regelmatig gedaan, nooit problemen gehad.
Groundhopper for life :-)

Online Jef400

« Reactie #3269 Gepost op: jul 16, 2019, 11:07:15 »
Om de boel te nuanceren. Ik doel hier op ultra's van het geheel.