Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

syntric

Citaat van: ricodejong4 op okt 30, 2023, 15:28:53De Eurotunnel weer eens geboekt voor een dagtripje Engeland! Op 25 november naar Millwall - Coventry. Zijn er rondom het Millwall stadion wat leuke pubs om vooraf City - Liverpool te kijken? Google Maps geeft weinig resultaten in de directe omgeving van het stadion.
Leuk associeer ik nou niet meteen met die buurt of club :-) Ik dacht dat de meeste in de buurt van het London Bridge station bleven, veel pubs daar en de trein naar het stadion kan je daar nemen
Groundhopper for life :-)

ALenstra

In die omgeving is inderdaad niks.

jdebruin96

Mijn planning voor het resterende deel van 2023

5-11 Standard Luik - KV Mechelen
25-11 Altrincham - Solihull Moors
2-12 Venezia - Ascoli
9-12 Besiktas - Fenerbahce
16-12 Ipswich Town - Norwich City

+ alle thuiswedstrijd van Feyenoord

cornederuiter

Citaat van: ricodejong4 op okt 30, 2023, 15:28:53De Eurotunnel weer eens geboekt voor een dagtripje Engeland! Op 25 november naar Millwall - Coventry. Zijn er rondom het Millwall stadion wat leuke pubs om vooraf City - Liverpool te kijken? Google Maps geeft weinig resultaten in de directe omgeving van het stadion.

Rondom Millwall zelf is er weinig, bij het stadion zit ook een kantine (en de famous bus) waar je een biertje kan drinken. Ben toen zelf naar The Windsor gegaan, zit op een kwartier lopen. Staat wat voetbal op en komen best wat fans langs voor een PMDS.

San Paolo

Ik was afgelopen zaterdag bij Millwall - Southampton. Zelf bij The Blue Anchor op Southwark Park Road en Whelan's, om de hoek van metrostation Surrey Quays, geweest. Beide echte Millwall pubs waar je prima een biertje kan gaan drinken. Liggen allebei op ongeveer 10 tot 15 minuten lopen van het stadion af.

Arjen

Het eerste weekend van januari ga ik naar Londen voor de derde ronde FA-cup. Na de loting zojuist zijn er in ieder geval 11 ploegen (Watford en Luton meegerekend) die thuis spelen. Dat wordt, met de verschuivingen die nog volgen, kiezen geblazen.

FC_Emmen

Citaat van: Arjen op dec 03, 2023, 14:24:20Het eerste weekend van januari ga ik naar Londen voor de derde ronde FA-cup. Na de loting zojuist zijn er in ieder geval 11 ploegen (Watford en Luton meegerekend) die thuis spelen. Dat wordt, met de verschuivingen die nog volgen, kiezen geblazen.
Zelfde hier. Benieuwd naar de verschuivingen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen

Citaat van: Arjen op dec 03, 2023, 14:24:20Het eerste weekend van januari ga ik naar Londen voor de derde ronde FA-cup. Na de loting zojuist zijn er in ieder geval 11 ploegen (Watford en Luton meegerekend) die thuis spelen. Dat wordt, met de verschuivingen die nog volgen, kiezen geblazen.

Voorlopige planning:

05-01 Tottenham Hotspur-Burnley
06-01 AFC Wimbledon-Ipswich Town
06-01 Chelsea-Preston North End
07-01 West Ham United-Bristol City

Koning Kriel

Mooi programma, Wij hopen op:
06-01: Maidstone - Stevenage/Port Vale
06-01: Chelsea - Preston North End
07-01: Shrewsbury - Wrexham

Het is wachten op alle informatie rondom kaartverkoop nu. Ben dagelijks de verschillende websites aan het afstruinen in de hoop op nieuws.

FC_Emmen

Ik ga 05/01 ook naar Tottenham - Burnley.
Voor de zaterdag gaan we voor Gillingham - Sheffield United.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

ALenstra

Mijn ervaringen met Spurs zijn niet al te best. Begin dit jaar kon ik geen kaart kopen voor de bekerwedstrijd tegen Portsmouth ondanks een order-history.

FC_Emmen

Citaat van: ALenstra op dec 11, 2023, 12:28:40Mijn ervaringen met Spurs zijn niet al te best. Begin dit jaar kon ik geen kaart kopen voor de bekerwedstrijd tegen Portsmouth ondanks een order-history.
Ik heb via P1 Travel geboekt zodra de tv-verschuivingen bekend waren. Wou hier graag heen op de vrijdag dus de extra kosten voor lief genomen.

FCT1980

There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Arjen

Citaat van: FCT1980 op dec 11, 2023, 15:05:58Wat kost zo'n kaart dan?
Ik heb ook een kaart via P1. Was 89 euro inclusief biertje, programma en wat hapjes en met een goede stoel.

FC_Emmen