Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

12-03 naar Eupen - Anderlecht, door de uitschakeling van Anderlecht in de Europacup is de wedstrijd nu op zaterdag 12 maart.
Wordt wel rennen die dag, want eerst heb ik nog GVVV - XerxesDZB op het programma.
Maar goed in 3,5 uur moet het te doen zijn om van Veenendaal in Eupen te geraken.

wekke


Voetbalhopper

Kaartje voor Leverkusen-Villareal is besteld

ALenstra

Zaterdag 23 april ben ik in Londen. Wat me opvalt dat ik die dag weinig keus heb. De league one wedstrijden van Dagenham & Redbridge en Leyton Orient zijn naar vrijdag 22 april gegaan, evenals de wedstrijd van Wimbledon in de conference. Blijft dus over Chelsea-West Ham United (17.30), Spurs-West Bromwich Albion (15.00), Watford-Barnsley (15.00) en Millwall-Preston North End (17.20). Hopelijk gaan ze niet meer wedstrijden naar vrijdag zetten!

HJanneman

Ik zou afgelopen voorjaarsvakantie naar Lille(Frankrijk) gaan, maar dat is niet meer doorgegaan.
Nu willen diezelfde vriend en ik het weekend van 9/10 april waarschijnlijk op pad in de regio Antwerpen(gemakkelijker/goedkoper). Mijn vraag is: trekt Racing Mechelen nog wel wat publiek tegenwoordig? Ze doen het goed in hun competitie, maar het is wel onder hun 'natuurlijke' niveau. Anders wacht ik de indeling van de play-offs af, of gaan we op de zaterdag voor een niet vervelende revisit op de Bosuil.

3434

Racing trekt altijd volk en ze staan op het punt kampioen te worden. Lijkt me ideaal, tenzij ze dan al net kampioen zijn. Maar zelfs dan zal het nog goed vol zitten hoor ;-)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Verwijderd lid

Citaat van: Meester op feb 17, 2011, 11:06:16
1. FC Kaiserslautern staat momenteel op de 16e plaats in de Bundesliga; als dit niet veranderd zullen ze een p/d-wedstrijd moeten spelen tegen de nr 3 uit de 2. Bundesliga.
Graag wil ik voor die tijd nog een keer naar de Betzenberg toe gaan.

Zaterdag 2 april 2011 om 15.30 uur: 1. FC Kaiserslautern - Bayer 04 Leverkusen.

Kaartverkoop is al bezig, maar het loopt geen storm.

Wie-o-wie heeft interesse om mee te gaan. Ik heb drie lege stoelen ter beschikking, al is het voor personen van meer dan 2 meter niet al te comfortabel.

graag reactie via PB.

En de auto is vol !

Breda, YesYes & Bossche Bol zijn van de partij.
Breda o.v.b., hij heeft een kaartje, maar maakt er misschien een weekendje in die regio van.

Verwijderd lid

Ik heb net een kaart gekocht voor de finale van de Coupe de la ligue in Frankrijk, na Engeland - Zwitserland op 4 juni is dit wederom een dure kaart.
Heb wel enige consessies hiervoor moeten doen en mijn wederhelft de belofte moeten maken om volgend seizoen niet te veel gekke dingen te gaan doen. Een belofte die ik overigens graag maak als ik zie wat voor wedstrijd er in Parijs op het menu staat Montpellier - Marseille !

het completeren van Duitsland en België zal daarom nog wel even op zich laten wachten.

Bauke

Citaat van: ALenstra op mrt 06, 2011, 11:48:03
Zaterdag 23 april ben ik in Londen. Wat me opvalt dat ik die dag weinig keus heb. De league one wedstrijden van Dagenham & Redbridge en Leyton Orient zijn naar vrijdag 22 april gegaan, evenals de wedstrijd van Wimbledon in de conference. Blijft dus over Chelsea-West Ham United (17.30), Spurs-West Bromwich Albion (15.00), Watford-Barnsley (15.00) en Millwall-Preston North End (17.20). Hopelijk gaan ze niet meer wedstrijden naar vrijdag zetten!

Hier inderdaad hetzelfde verhaal. Wilde ook een wedstrijd bezoeken in Londen volgende week. Chelsea en Spurs zullen misschien nog wel mogelijk zijn via de zwarte markt, maar daar wou ik eigenlijk niet aan beginnen. Dan blijven Watford en Millwall dus over. Voorkeur gaat uit naar Millwall, maar de verhalen die ik altijd hoor is dat het daar niet bepaald veilig is om te komen tijdens wedstrijddagen (iemand ervaring mee... Ik ga met mijn vriendin.) Voor Watford geldt daarentegen dat de sfeer nogal doods schijnt te zijn. Ik ben er dus nog niet helemaal aan uit wat ik doe. En een andere vraag nog: is het voor Watford en Millwall mogelijk om op de dag zelf aan het stadion een kaartje te kopen?

HRM1880

Citaat van: Bauke op apr 13, 2011, 23:01:30
Hier inderdaad hetzelfde verhaal. Wilde ook een wedstrijd bezoeken in Londen volgende week. Chelsea en Spurs zullen misschien nog wel mogelijk zijn via de zwarte markt, maar daar wou ik eigenlijk niet aan beginnen. Dan blijven Watford en Millwall dus over. Voorkeur gaat uit naar Millwall, maar de verhalen die ik altijd hoor is dat het daar niet bepaald veilig is om te komen tijdens wedstrijddagen (iemand ervaring mee... Ik ga met mijn vriendin.) Voor Watford geldt daarentegen dat de sfeer nogal doods schijnt te zijn. Ik ben er dus nog niet helemaal aan uit wat ik doe. En een andere vraag nog: is het voor Watford en Millwall mogelijk om op de dag zelf aan het stadion een kaartje te kopen?
Ben in oktober of november op Millwall geweest, zolang dat je daar gewoon rondloopt en niet te veel show verkoopt is dat geen enkel probleem. Zijn voor de wedstrijd zelfs iets gaan drinken in een pub in de buurt en dit zonder problemen.

Joost

Citaat van: Bauke op apr 13, 2011, 23:01:30
Hier inderdaad hetzelfde verhaal. Wilde ook een wedstrijd bezoeken in Londen volgende week. Chelsea en Spurs zullen misschien nog wel mogelijk zijn via de zwarte markt, maar daar wou ik eigenlijk niet aan beginnen. Dan blijven Watford en Millwall dus over. Voorkeur gaat uit naar Millwall, maar de verhalen die ik altijd hoor is dat het daar niet bepaald veilig is om te komen tijdens wedstrijddagen (iemand ervaring mee... Ik ga met mijn vriendin.) Voor Watford geldt daarentegen dat de sfeer nogal doods schijnt te zijn. Ik ben er dus nog niet helemaal aan uit wat ik doe. En een andere vraag nog: is het voor Watford en Millwall mogelijk om op de dag zelf aan het stadion een kaartje te kopen?

Je vind bij Millwall inderdaad nog echt rauw publiek. De mythe die er omheen is, die klopt nog best wel. Maar niet veilig is een ander verhaal. Ik ben bij een intimiderende Millwall v Leeds geweest met veel vocalen maar onveilig heb ik me nooit gevoeld.

Kaartjes kopen is voor die wedstrijden echt nooit een probleem. Het is maar heel zelden dat er in Engeland een wedstrijd is waarbij er op de wedstrijddag geen kaartverkoop is.

Let wel op dat Millwall om 17u20 lokale tijd begint.Ik neem aan dat je met het openbaar vervoer reist in Londen. Houdt er dan rekening mee dat naar Watford toe nog echt een flink eind reizen is en je in Watford zelf nog een flink eind moet lopen voor je bij het stadion bent. Millwall ligt op enkele minuten lopen van een treinstation en is veel makkelijker te bereiken vanaf Londen centrum.

hgrm

Ik sluit me bij Joost aan; Zolang je niet al te opzichtig in het tenue van de tegenpartij loopt (zeker als het dan ook nog bijvoorbeeld West Ham, Palace, Charlton, Leeds,...... is), dan is er niks aan de hand.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bauke

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad met het openbaar vervoer en had idd al gelezen dat het naar Watford ruim een uur reizen was vanuit het centrum (zit in een hotel aan de Tower Bridge). Voor mij is dat opzich geen probleem, hoewel dichterbij fijner is natuurlijk.

Ik ben zelf al éénmaal bij het Millwall-stadion geweest om een shirt te kopen, maar vond het in ieder geval een onguur buurtje daar. Vooral ook een apart vrouwtje dat in de fanshop zat en een mooie garage ertegenover waar ze volgens mij de hele dag niets zaten te doen. Bovendien werd mij in een voetbalwinkel in Oxford Street (de grote winkelstraat van Londen) afgeraden om op wedstrijddagen die kant op te gaan. Daarom ben ik dus wel een beetje huiverig om die kant op te gaan.

Tottenham blijft voor mij voorlopig in ieder geval ook nog wel een optie, hoewel ik dan het risico loop uiteindelijk helemaal niets te hebben. Heb geen ervaring met zwarte markten en ben vooral bang veel te dure kaartjes aangeboden te krijgen.

Ik ga het dus nog maar eens even een weekje goed overdenken ;)

HRM1880

Citaat van: Bauke op apr 14, 2011, 01:05:38
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inderdaad met het openbaar vervoer en had idd al gelezen dat het naar Watford ruim een uur reizen was vanuit het centrum (zit in een hotel aan de Tower Bridge). Voor mij is dat opzich geen probleem, hoewel dichterbij fijner is natuurlijk.

Ik ben zelf al éénmaal bij het Millwall-stadion geweest om een shirt te kopen, maar vond het in ieder geval een onguur buurtje daar. Vooral ook een apart vrouwtje dat in de fanshop zat en een mooie garage ertegenover waar ze volgens mij de hele dag niets zaten te doen. Bovendien werd mij in een voetbalwinkel in Oxford Street (de grote winkelstraat van Londen) afgeraden om op wedstrijddagen die kant op te gaan. Daarom ben ik dus wel een beetje huiverig om die kant op te gaan.

Tottenham blijft voor mij voorlopig in ieder geval ook nog wel een optie, hoewel ik dan het risico loop uiteindelijk helemaal niets te hebben. Heb geen ervaring met zwarte markten en ben vooral bang veel te dure kaartjes aangeboden te krijgen.

Ik ga het dus nog maar eens even een weekje goed overdenken ;)
Op matchdag kan je in die garage hamburgers kopen, die er overigens zo heerlijk uitzagen dat ik ze links heb laten liggen.

ALenstra

Ik ben zelf 3 keer bij Millwall geweest waarvan 1 keer in het oude stadion. In het oude stadion was de sfeer inderdaad af en toe beangstigend maar in het nieuwe stadion valt het wel mee vind ik. Ik was een aantal jaren geleden bij Millwall-Plymouth dat een degradatiewedstrijd was. De sfeer werd wel grimmig toen de gasten op 0-1 kwamen maar voor de rest gebeurde niks.