Op 19 juli 2011 wordt het nieuw stadion van FSV Mainz voor 't eerst gebruikt.de Ligatotal Cup 2011 wordt die dag en de volgende dag gespeeld.Op de eerste dag ga ik er naar toe:Mainz - BVB en Bayern - HSVNu is het qua kaartjes nog te doen; ik verwacht dat het in competitiewedstrijden toch een stuk lastiger zal zijn.
Ik ook, kaartje is gisteren gekocht.
Carpoolen derhalve ?Na de wedstrijden gelijk weer terug naar huis denk ik. In de regio Mainz heb ik nog geen oefenpot voor de 20e juli kunnen vinden die ook interessant is. Maar goed, we hebben nog bijna 2 maanden de tijd om e.e.a. uit te zoeken.
Een Europees tripje naar Turku, meer bepaald TPS Turku.
Waarom ?
Ik heb het gevoel dat voetbalfan een supporter is van Westerlo, dat zou toch enorm veel verklaren. Die treffen elkaar namelijk in de tweede voorronde van de Europa League.
Klopt
samen met de Parels der Kempen dus.... was dat trouwens niet de tegenstander van Cercle Brugge vorig jaar die ze met veel moeite uitschakelden. Ik dacht Cercle-TPS 0-1 en TPS-Cercle 0-2. Ben niet zeker....
Als er nog wordt geschoven in Frankrijk het weekend van 28 augustus proberen de dubbel Lens-Monaco en Lille-Marseille bij te wonen.
leuke dubbel en waarschijnlijk zetten ze deze wedstrijden toch niet samen.....