Auteur Topic: Voetbalboeken  (gelezen 145999 keer)

Offline Han

Re: Voetbalboeken
« Reactie #450 Gepost op: feb 14, 2019, 14:57:46 »
Zonde dat je er zoveel tijd in hebt gestoken zonder volledig tevreden te zijn op het eindproduct.

Inmiddels heb ik het, in elk geval in stilististische zin, buitengewoon povere werkje 'fysiek' in handen gekregen,. Het zou mij niet verbazen als het onverkocht bleef of er een exemplaar wordt getourneerd vanwege ' valsemunterij'.

Het doet mij met terugwerkende kracht deugd dat coryfeeën als Peter Bosz, Louis van Gaal en Guus Hiddink uiteindelijk geen medewerking hebben verleend aan het onge"illustreerde en typografisch fantasieloze pamfletje. Ik heb inmiddels via een omweg de excuses laten bezorgen aan Rene Eijkelkamp die zo vriendelijk was om op verzoek en via ' bevriend netwerk'  de introductie op zich te nemen.

Het is bovendien literaire blasfemie dat mijn meticuleuze bronvermelding per hoofdstuk achterwege werd gelaten en statistiche goudzoekerij ongepubliceerd is gebleven.

Eigenlijk is het anti-reclame. Wat rest is de grote voldoening die ik heb overgehouden aan de opgeleefde herinneringen, de desk research en de omgeving waarin ik het heb geschreven.

In het verleden heb ik een lijvig 'opus magnum' ongepubliceerd gelaten omdat ik niet wenste te buigen voor de afroming door de beoogde uitgever. Ik had een 500 pagina's tellend loodzwaar koffietafel-exemplaar voor ogen, uitzinnig ge"illustreerd en tegen een exorbitante prijs. De uitgever had softback pocket-exemplaar voor ogen met een boeketreeksformat. In retrospectief tevreden dat het manuscript op de plank is blijven liggen.

« Laatst bewerkt op: feb 14, 2019, 14:59:36 door Han »
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Offline watergatehopper

• Geslacht: Man
  • http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #451 Gepost op: feb 15, 2019, 16:35:37 »
Inmiddels heb ik het, in elk geval in stilististische zin, buitengewoon povere werkje 'fysiek' in handen gekregen,. Het zou mij niet verbazen als het onverkocht bleef of er een exemplaar wordt getourneerd vanwege ' valsemunterij'.

Het doet mij met terugwerkende kracht deugd dat coryfeeën als Peter Bosz, Louis van Gaal en Guus Hiddink uiteindelijk geen medewerking hebben verleend aan het onge"illustreerde en typografisch fantasieloze pamfletje. Ik heb inmiddels via een omweg de excuses laten bezorgen aan Rene Eijkelkamp die zo vriendelijk was om op verzoek en via ' bevriend netwerk'  de introductie op zich te nemen.

Het is bovendien literaire blasfemie dat mijn meticuleuze bronvermelding per hoofdstuk achterwege werd gelaten en statistiche goudzoekerij ongepubliceerd is gebleven.

Eigenlijk is het anti-reclame. Wat rest is de grote voldoening die ik heb overgehouden aan de opgeleefde herinneringen, de desk research en de omgeving waarin ik het heb geschreven.

In het verleden heb ik een lijvig 'opus magnum' ongepubliceerd gelaten omdat ik niet wenste te buigen voor de afroming door de beoogde uitgever. Ik had een 500 pagina's tellend loodzwaar koffietafel-exemplaar voor ogen, uitzinnig ge"illustreerd en tegen een exorbitante prijs. De uitgever had softback pocket-exemplaar voor ogen met een boeketreeksformat. In retrospectief tevreden dat het manuscript op de plank is blijven liggen.

Hoeveel zijn er gedrukt? Als de mogelijkheden er zijn zou ik alsnog op zoek gaan naar een uitgever die in al je, of in ieder geval meer wensen kan voorzien.

Offline Han

« Reactie #452 Gepost op: feb 16, 2019, 10:11:07 »
Hoeveel zijn er gedrukt? Als de mogelijkheden er zijn zou ik alsnog op zoek gaan naar een uitgever die in al je, of in ieder geval meer wensen kan voorzien.

Bedankt voor je gewaardeerde suggestie. Ik ben vanuit Afrika om moverende redenen niet in de positie om iets te ondernemen en laat het erbij.

Offline Joep2002

« Reactie #453 Gepost op: feb 16, 2019, 11:01:22 »
Ik weet niet of ie al genoemd is op deze pagina, maar ik vind het boek Pot 6 van Joris van de Wier echt een aanrader.

Offline Han

« Reactie #454 Gepost op: apr 19, 2019, 20:49:10 »

340-page book entitled 'The Amazing Journey - How Newcastle United Conquered Europe', the definitive account of the famous Fairs Cup victory of 1968/69.
The book features dozens of exclusive interviews with players, journalists and fans and a really fresh, new style of recalling football history.
100 photographs to enjoy too! Advanced sale at www.techto.co.uk priced at £19.99.
For more info, please check:
Facebook: The Amazing Journey
Twitter: The Amazing Journey @amazingfairscup
Online orders and details on how to order by cheque or bank transfer: www.techto.co.uk
Email: amazingfairscup@gmail.com

Offline Saltacampos

« Reactie #455 Gepost op: apr 21, 2019, 14:25:30 »
Interessant, dat boek kan mij wel boeien!
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal