Auteur Topic: Andere sporten bezoeken  (gelezen 76834 keer)

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Andere sporten bezoeken
« Reactie #135 Gepost op: dec 04, 2018, 12:31:21 »
Heb ik meer gehoord. Heel honkbal-minnend Nederland zat achter de computer. Van diverse mensen gehoord dat het gelukt is, van een aantal ook dat het niet gelukt is. Wij gaan zaterdag en zondag met z'n drieën en hebben wel kaartjes kunnen bemachtigen. Wel schrikbarend duur. Waarschijnlijk had een tripje naar Boston ongeveer even duur geweest.

Wat ik dan wel weer erg vind is dat op Stubhub en dergelijke sites alweer kaartjes worden aangeboden voor bedragen van $5000. Als je geen kaartje kunt bemachtigen omdat andere liefhebbers je voor zijn, is het tot daar aan toe. Maar genaaid worden door zwarthandelaren die het met grote winsten doorverkopen vind ik eigenlijk onacceptabel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline ALenstra

« Reactie #136 Gepost op: dec 04, 2018, 12:41:41 »
Klopt, op social media wordt daar ook over geklaagd. Ik begrijp ook niet waarom je per persoon liefst 8 kaarten kan bestellen. Donderdag is er een general sale vanaf 11.00 maar aangezien ik dan pas vanaf 17.00 thuis ben zal die wedstrijd wel aan me voorbij gaan. Dan maar niet.

Online Joost

« Reactie #137 Gepost op: dec 04, 2018, 13:12:17 »
Heb ik meer gehoord. Heel honkbal-minnend Nederland zat achter de computer. Van diverse mensen gehoord dat het gelukt is, van een aantal ook dat het niet gelukt is. Wij gaan zaterdag en zondag met z'n drieën en hebben wel kaartjes kunnen bemachtigen. Wel schrikbarend duur. Waarschijnlijk had een tripje naar Boston ongeveer even duur geweest.

Wat ik dan wel weer erg vind is dat op Stubhub en dergelijke sites alweer kaartjes worden aangeboden voor bedragen van $5000. Als je geen kaartje kunt bemachtigen omdat andere liefhebbers je voor zijn, is het tot daar aan toe. Maar genaaid worden door zwarthandelaren die het met grote winsten doorverkopen vind ik eigenlijk onacceptabel.

Ik vertrouw dat soort ticketsites ook gewoon niet met hun wachtrijen. Bij Pinkpop is het wel eens voorgekomen dat ik netjes om 10:00 in de wachtrij ging staan en er niet doorheen kwam, iemand die pas 20 minuten later in de rij ging staan was in no time aan de beurt.

Offline spons

• Geslacht: Man
« Reactie #138 Gepost op: dec 04, 2018, 19:30:47 »
Ze kunnen de kaartjes wel aanbieden voor $5000 maar er is natuurlijk niemand die dat er ook echt voor betaald
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline ALenstra

« Reactie #139 Gepost op: dec 05, 2018, 11:47:15 »
Ja! Alsnog een kaartje kunnen bemachtigen voor Red Sox-Yankees! Via de presale van London Stadium.

Offline Robbie

« Reactie #140 Gepost op: dec 05, 2018, 15:26:40 »
Ik ook voor een normale prijs! Ik ben er zeer blij mee. Gelukkig had ik het geduld om gisteren niet de €200-300,= kaarten van gisteren te kopen en te wachten op goedkopere kaarten.