Auteur Topic: Nutteloze groundhopfeiten  (gelezen 177029 keer)

Offline Jehoentelaar

• Groundhoppen kent geen divisie
Re: Nutteloze groundhopfeiten
« Reactie #915 Gepost op: jan 22, 2020, 15:28:27 »
Eind 2010 zat ik bij Roda JC - PSV in zo'n dichte mist dat de ene lange zijde de andere niet kon zien. Gek genoeg ging de wedstrijd wel door en werd 'ie afgemaakt.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Offline Jef400

« Reactie #916 Gepost op: jan 22, 2020, 17:28:29 »
Ik kom niet verder dan een in de brand gevlogen Alkmaarse lichtmast

Offline hgrm

• floodlight-fetisjist
  • Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #917 Gepost op: jan 22, 2020, 23:43:48 »
Gestaakt door mist niet, wel een keer niet eens begonnen door mist.

Een gestaakte wedstrijd heb ik alleen om een minder prettige reden meegemaakt:
De zaterdag nadat Zwaluwen (Vlaardingen) tegen Twente had gespeeld voor de beker, was ik er voor een gewone competitiewedstrijd in de hoofdklasse. Kort na het begin van de tweede helft een harde knal, vervolgens de oproep of er een dokter aanwezig was. Niet lang daarna werd de wedstrijd gestaakt en landde er een traumaheli op het veld omdat een jochie z'n hand er af had geknald met een stuk gevonden vuurwerk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Offline Joost

« Reactie #918 Gepost op: jan 23, 2020, 09:02:19 »
Ik ben tweemaal bij een duel geweest dat gestaakt werd maar waarbij de oorzaak niet duidelijk was.

Bij een amateurduel liep de scheidsrechter plots naar binnen toe tot groot ongeloof van iedereen. Wat bleek achteraf, hij was in de veronderstelling dat iemand een bidon naar hem gooide. De betreffende bidon was echter gewoon richting het rekje bij de dugout geworpen. De scheidsrechter stond een paar meter verder maar voelde zich zo bedreigd dat het pas drie weken later werd uitgespeeld. Straffen werden er logischerwijs niet uitgedeeld.

En bij US Cite Sport-Grace Hollogne v FC Liege werd na de rust niet meer gespeeld. Veel volk van FC Liege uiteraard in deze stadsderby en een arbiter die waarschijnlijk fan was van Standard en alles tegen FC Liege floot. Hoewel er niets aan de hand leek aan de zijkant weigerde hij toch om na de pauze door te voetballen.

Offline Saltacampos

« Reactie #919 Gepost op: jan 23, 2020, 13:31:38 »
Toen wij in Southend waren, kreeg een man net voor de aftrap een hartaanval op de tribune waar wij ons bevonden.
Men heeft, naar wat we achteraf hoorden, lang getwijfeld of de wedstrijd wel kon doorgaan, de man overleed korte tijd later.
Het belangrijkste voetbal is het amateurvoetbal

Offline Sebastiaan_W

• Voetbal is meer dan gewoon een wedstrijd
« Reactie #920 Gepost op: jan 24, 2020, 08:56:02 »
bezochte duels en gestaakt:
24-02-2001 Cambuur - Telstar na 51 minuten gestaakt vanwege sneeuwval.
03-10-2003 Telstar - Eindhoven na 63 minuten gestaakt vanwege lichtuitval.
21-12-2007 Telstar - MVV na 49 minuten gestaakt vanwege lichtuitval.
01-03-2014 Royal Antwerp FC - Sint Truiden na 24 minuten gestaakt vanwege ongereldheden.

Daarnaast heb ik ook 2x meegemaakt dat een wedstrijd werd gestaakt terwijl ik zelf speelde. Één keer was dit nadat de scheids er klaar mee was. De andere keer nadat we in de rust te horen kregen dat Luciano van den Berg(Telstar) was overleden. Ik zat toen in een vriendenteam waarvan het grootste gedeelte toen bij Telstar werkzaam was.

Offline dinkelburg19

« Reactie #921 Gepost op: jan 24, 2020, 10:45:42 »
Telt het ook als een wedstrijd gestaakt werd voor de wedstrijd überhaupt gespeeld werd.

10-12-2017: FC Utrecht - Feyenoord - gestaakt voordat de wedstrijd begon, wegens teveel sneeuw val.
Beginnende groundhopper. 52 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

Offline watergatehopper

• http://www.watergatehopper.nl
    • watergatehopper
« Reactie #922 Gepost op: jan 24, 2020, 16:51:11 »
Telt het ook als een wedstrijd gestaakt werd voor de wedstrijd überhaupt gespeeld werd.

10-12-2017: FC Utrecht - Feyenoord - gestaakt voordat de wedstrijd begon, wegens teveel sneeuw val.

In dit topic telt alles ;D

Offline spons

« Reactie #923 Gepost op: jan 24, 2020, 18:21:04 »

Dat mag je helemaal zelf weten.

Ik tel hem niet mee maar het staat iedereen die dat wil uiteraard vrij om dat wel te doen
2.523 wedstrijden ( waarvan 1.484 van Feyenoord ), 659 "clubs", 537 grounds, 43 landen

Offline Joost

« Reactie #924 Gepost op: feb 23, 2020, 11:00:33 »
In Straatsburg is aan vier kanten staantribune voor zittribune.

Offline Jef400

« Reactie #925 Gepost op: mrt 31, 2020, 20:25:35 »
Mijn Engelse länderpunkt verkreeg ik in een niet afgemaakt seizoen op de dag dat in Alkmaar een stadiondak instortte. Kom er maar op..

Offline San Paolo

« Reactie #926 Gepost op: Gisteren om 07:57:58 »
Eind 2010 zat ik bij Roda JC - PSV in zo'n dichte mist dat de ene lange zijde de andere niet kon zien. Gek genoeg ging de wedstrijd wel door en werd 'ie afgemaakt.

Ik stond die wedstrijd in het uitvak. Toen PSV scoorde aan de andere kant moesten we dit via een van onze verdedigers, die juichte richting het vak, vernemen.