Van wanneer stammen de foto's van Schaarbeek? Het stadion is intussen voor driekwart tegen de vlakte.
Ik bezocht je website voor het eerst en trof er ook foto's van het Pré-Wigystadion in Herstal. Eén van mijn favoriete voetbalplekken en heb het inmiddels drie keer bezocht. Je schrijft dat verdere info over dit stadionnetje ontbreekt. Bij mijn eerste bezoek heb ik wat onderzoek gedaan en deze verwerkt in een artikel:
http://www.groundhopping.nl/index.php?topic=614.60
De nodige informatie (o.a. jaartallen en bespelers) vind je in reacties #72 en #74.
De foto's van Schaerbeek zijn vorig jaar juni gemaakt.
Ik had er geen weet van dat het tegen de vlakte zou gaan. Ik was in de veronderstelling dat het stadion opgeknapt zou worden.
Wordt er nog iets voetbal gerelateerd gebouwd of krijgt het een andere bestemming?
Stadion Pré Wigy ben ik per ongeluk terecht gekomen toen ik, op een zondag terug kwam van het duiken in een groeve een aantal kilometer verderop. Er was een wegomlegging en toen kwam ik erlangs. 2 weken later ben ik terug gegaan en ik heb er wel anderhalf uur doorheen gelopen.
Werkelijk fantastisch! Leuk om wat extra informatie te lezen erover.
Ik hoop van harte dat het nog jaren blijft staan. Het zou eigenlijk op de Unesco lijst moeten komen.