Programma '10/'11 Frankrijk

Gestart door Arjen, mei 24, 2010, 14:37:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Op de site van Lille kwam ik het programma voor het nieuwe seizoen tegen. Hebben ze snel gedaan: http://www.losc.fr/?r=0,0,1,9582




AthleticHolanda

Oeh 11 september al de Derby du Nord... Lens staat toch wel op de lijst voor komend seizoen, twijfel alleen nog tegen wie, Lille, PSG of Marseille...

King Nothing

Ik heb op 7 augustus een rijdag ingepland tijdens een tour door Europa, ik wil dan van Lyon richting Zwitserland. Dat gaat een dag later worden dus als ik het programma zie: Olympique Lyonnais -  AS Monaco FC
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Lek11

Citaat van: AthleticHolanda op mei 24, 2010, 18:40:07
Oeh 11 september al de Derby du Nord... Lens staat toch wel op de lijst voor komend seizoen, twijfel alleen nog tegen wie, Lille, PSG of Marseille...

Over PSG; Als je ook voor de supporters van PSG kom hoef je niet naar die wedstrijd te gaan. Alle fanatieke supporters zijn niet meer welkom bij hun club dus daar hoef je niet veel van te verwachten.

AthleticHolanda

Citaat van: Lek11 op mei 25, 2010, 09:01:48
Over PSG; Als je ook voor de supporters van PSG kom hoef je niet naar die wedstrijd te gaan. Alle fanatieke supporters zijn niet meer welkom bij hun club dus daar hoef je niet veel van te verwachten.

Hmm bedankt, het gaat me vooral om de rivaliteit en Lens en PSG liggen elkaar niet zo dacht ik, maar ik weet veel te weinig van Frankrijk.
Ze komen bij uitwedstrijden dus ook niet binnen?

Lek11

Citaat van: AthleticHolanda op mei 25, 2010, 11:30:14
Hmm bedankt, het gaat me vooral om de rivaliteit en Lens en PSG liggen elkaar niet zo dacht ik, maar ik weet veel te weinig van Frankrijk.
Ze komen bij uitwedstrijden dus ook niet binnen?

Frankrijk heeft zeven groeperingen verboden. 5 van PSG, 1 van Nice en 1 van Lyon.

Door de hevige rellen dit seizoen neemt de club zelf de volgende maatregelen:

- Er worden geen seizoenskaarten meer verkocht.
- Tickets worden dus match per match verkocht. Dit aan véél hogere prijzen.
- Tribunes worden gevuld met gewone supporters, vrouwen, kinderen.
- Uitwedstrijden worden volledig geregeld door PSG zelf, ultras of overige fanatieke supporters hebben hier geen kans.
- Elke supporter wordt geïdentificeerd.

Voor zover ik weet is het nog niet 100% maar zoals het er nu uitziet gaat dit allemaal door. Dat kan nog wel eens het einde betekenen van PSG.

Een ander forumlid vertelde pas over rare taferelen bij PSG - Montpellier. Dat kwam ook door de maatregelen van hierboven, allemaal uit protest. 2 foto's ervan:






AthleticHolanda

Tja ze hebben het de laatste jaren natuurlijk zelf flink in de hand gewerkt, maar deze oplossing is natuurlijk weer het andere uiterste...

Maargoed dan ga ik voor Lens-Lille als dat in de planning past ;-), bedankt voor alle info iig.

Keveca

Ga dit jaar wederom naar de Derby du Nord!