Watergatehopper

Gestart door watergatehopper, aug 21, 2013, 16:50:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DanielsenAxedal

Site ziet er goed uit!
En mooi stadion zeg van Nordhorn, met ook een leuke wedstrijd zo te zien.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

watergatehopper

Citaat van: DanielsenAxedal op sep 18, 2021, 09:58:42
Site ziet er goed uit!
En mooi stadion zeg van Nordhorn, met ook een leuke wedstrijd zo te zien.

Dank je! Wedstrijd was zeker leuk. 5-3 is een evenaring van de voor mij meeste goals in één wedstrijd. Eerder ook eens een 6-2 gezien en dit was de derde 5-3.
Ooit getwijfeld om naar Schalke te gaan maar verkoos de op dat moment nr1 Werder tegen nr laatst Kaiserslautern. Schalke had ik al eens bezocht en Werder niet. Die middag won Schalke met maarliefst 7-4 van Leverkusen. Kaiserslautern verraste door counterend met 0-2 te winnen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Ze hadden daar voor de hoofdtribune drie architecten ingehuurd en die kregen ruzie?

watergatehopper

Citaat van: Joost op sep 20, 2021, 00:27:45
Ze hadden daar voor de hoofdtribune drie architecten ingehuurd en die kregen ruzie?

Geen idee, maar ik vind hem zeker niet lelijk. Stoeltjes tot aan het maaiveld, iedereen heeft vrij zicht(Geen dakondersteuning) en die kantine mooi ruimtelijk. Maar die zie jij waarschijnlijk als lelijk aquarium ofzo? Wat vind je niet mooi?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

Citaat van: watergatehopper op sep 20, 2021, 07:28:32
Geen idee, maar ik vind hem zeker niet lelijk. Stoeltjes tot aan het maaiveld, iedereen heeft vrij zicht(Geen dakondersteuning) en die kantine mooi ruimtelijk. Maar die zie jij waarschijnlijk als lelijk aquarium ofzo? Wat vind je niet mooi?

Het is niet per se niet mooi maar het lijken drie totaal afzonderlijke delen te zijn.

willytown79

Citaat van: watergatehopper op sep 20, 2021, 07:28:32
Geen idee, maar ik vind hem zeker niet lelijk. Stoeltjes tot aan het maaiveld, iedereen heeft vrij zicht(Geen dakondersteuning) en die kantine mooi ruimtelijk. Maar die zie jij waarschijnlijk als lelijk aquarium ofzo? Wat vind je niet mooi?

Leuke site, en dito verslagen !

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Joost

In 2014 zou het oude KSK Tongeren fuseren met Heur VV. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
De seniorenploeg is wel gestopt en de club gesaneerd maar de jeugd is altijd door blijven gaan onder de naam KSK Tongeren met stamnummer 54. Heur VV (stamnummer 4600) is toen hernoemd tot Heur-Tongeren.

Afgelopen zomer zijn beide stamnummers gefuseerd en is het weer KSK Tongeren met stamnummer 54 dat in 2e Amateur speelt.

In Beveren is ook zoiets, het oude SK Beveren met stamnummer 2300 bestaat nog steeds maar heeft enkel een damesploeg.

Buiten de naam en het kunstgras vind ik het stadion in Merksem wel echt heel leuk. Dat zijn echt van die terreinen waar je van hoopt dat ze in de beker eens helemaal vol staan.

watergatehopper

Citaat van: Joost op sep 29, 2021, 13:23:31
In 2014 zou het oude KSK Tongeren fuseren met Heur VV. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
De seniorenploeg is wel gestopt en de club gesaneerd maar de jeugd is altijd door blijven gaan onder de naam KSK Tongeren met stamnummer 54. Heur VV (stamnummer 4600) is toen hernoemd tot Heur-Tongeren.

Afgelopen zomer zijn beide stamnummers gefuseerd en is het weer KSK Tongeren met stamnummer 54 dat in 2e Amateur speelt.

In Beveren is ook zoiets, het oude SK Beveren met stamnummer 2300 bestaat nog steeds maar heeft enkel een damesploeg.

Buiten de naam en het kunstgras vind ik het stadion in Merksem wel echt heel leuk. Dat zijn echt van die terreinen waar je van hoopt dat ze in de beker eens helemaal vol staan.

Bedankt voor de toevoeging Joost!! Ik zal de naam van de bezoekers aanpassen. Absoluut een leuk stadion om eens te bezoeken! Antwerp of Beerschot in de beker zou leuk zijn ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

rogo_breda

Citaat van: watergatehopper op okt 05, 2021, 19:43:25
Club Luik in Rocourt

https://www.watergatehopper.nl/nieuws/
Mooi dat het daar zo vol zit! Die bouwkraan staat daar niet om een tribune achter de goal te bouwen zeker, of wel?