Hoofdmenu

Grafiti

Gestart door watergatehopper, aug 22, 2013, 18:52:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper

#15
Citaat van: AthleticHolanda op aug 22, 2013, 21:29:40
Vlakbij het stadion, aan de spoorkant, is bijna niet te missen.

Heb er waarschijnlijk nog veel meer, maar alle archieven doorspitten is helaas onbegonnen werk. Kan ook erg genieten van een simpele graffiti of juist prachtige streetart. In Nederland kom ik het helaas nauwelijks tegen, in Duitsland en België al wat meer, in Spanje en Oost-Europa erg veel. Ben nog een paar klassiekers vergeten, zoals Seraing en enkele Noord-Ierse murals.

Heb ook nog de nodige politieke maar die zal ik hier achterwege laten ;-).


Nee klopt, hoewel ik van vak410 wel veel heb gezien. En NAC heeft het viaduct van de A59? over de A27 tussen OosterhoutNB en Breda is een keer geel zwart gemaakt. Persoonlijk vond ik die erg gaaf. Jammer dat de tekst 'Parel van het zuiden' verandert werd. Ze zijn op dit moment wederom met ditzelfde viaduct bezig nadat deze een aantal jaren schoon was. Langzaam komt het geel weer terug. Ik ben benieuwd!

<edit: /quote tag toegevoegd door hgrm>
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

MartijNFR

Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

#18
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

HRM1880

Citaat van: watergatehopper op aug 23, 2013, 09:50:15
Vet hoor! Ik zie dat je een liefhebber bent gezien het aantal foto's. Laat ik beginnen met de great old en daarbij direct vermelden dat ik er zeker niet zoveel heb als AthleticHollanda
Die muur is helaas weg. Maar er is nu een nieuwe omheining gezet en een paar supporters mogen die waarschijnlijk onder handen nemen.


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper


En in navolging op de foto's van Eintracht Frankfurt











🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Niels1977

Mooi topic. Ik kan me herinneren dat er in het oude Zuiderpark ook veel mooie graffiti was. Ik heb daar alleen geen foto's meer van.

Sander11

HEYA DEN BOSCH!

watergatehopper

#25
SV Darmstadt 98



🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper


Wehen Wiesbaden

🇧🇪 Eerste klasse B ✅


Tmen

#29