Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Verwijderd lid

Citaat van: GiertjeNL op jan 14, 2014, 20:25:09
Als ik een mannetje bij Leverkusen moet geloven € 35,- maar er staat wel dat buitenlanders € 55,- moeten betalen.
Maar ik heb dit duidelijk gevraagd en hij blijft bij € 35,- dus ik ben benieuwd.
Morgen ga ik als het goed is even bellen!

Je woont niet in Duitsland, dus ben je voor Duitsers een buitenlander .... je betaald dus 55 euro ...

Wie hoch ist der Jahresbeitrag?

Der Clubbeitrag beträgt € 35,- (€ 55,- im Ausland) pro Jahr. Dieser Beitrag gilt für alle. Es gibt keine Rabatte bzw. Sonderpreise für Schüler, Studenten, Rentner oder andere.  Jahreskarteninhaber erhalten eine kostenfreie Mitgliedschaft im Bayer 04-Club. Übrigens, im Inland kostet Sie das dabei sein im Bayer 04-Club somit weniger als 3 EUR im Monat.

Berend11

Ik ben van plan volgend jaar ook 'mitglied' te worden van een club in het rurhgebied, maar ben er alleen nog niet uit welke. Weet iemand als je bij BVB 'mitglied' wordt of je dan verzekerd bent van kaarten voor de wedstrijden tegen o.a. Schalke en Bayern?

Verwijderd lid

Citaat van: Berend11 op jan 15, 2014, 17:26:11
Ik ben van plan volgend jaar ook 'mitglied' te worden van een club in het rurhgebied, maar ben er alleen nog niet uit welke. Weet iemand als je bij BVB 'mitglied' wordt of je dan verzekerd bent van kaarten voor de wedstrijden tegen o.a. Schalke en Bayern?

Bij Dortmund en Schalke hebben ze zo ontzettend veel leden dat de kans op kaarten nog één grote loterij is.
Ik denk er aan om bij Gladbach mitglied te worden, daar is het nog te behappen met slechts 60.000 leden.

Berend11

Citaat van: Meester op jan 15, 2014, 19:05:14
Bij Dortmund en Schalke hebben ze zo ontzettend veel leden dat de kans op kaarten nog één grote loterij is.
Ik denk er aan om bij Gladbach mitglied te worden, daar is het nog te behappen met slechts 60.000 leden.
Ai, zonde. Misschien ga ik bij eventuele promotie dan wel voor FC Koln.

jona93

Mogelijk wordt volgend seizoen de derby tussen Schalke en Dortmund zonder uitsupporters gespeelt als het in maart misloopt tussen de fans.

http://www.schalke04.de/de/aktuell/news/140121_derby_fans/page/3136--10-213-.html
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: jona93 op jan 21, 2014, 18:08:45
Mogelijk wordt volgend seizoen de derby tussen Schalke en Dortmund zonder uitsupporters gespeelt als het in maart misloopt tussen de fans.

http://www.schalke04.de/de/aktuell/news/140121_derby_fans/page/3136--10-213-.html

Dat beweren ze over die wedstrijd van morgen ook :-)
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Ben meerdere keren bij die wedstrijd geweest en de sfeer is idd wel explosief. De laatste keer werd er echt overal gevochten. Stad, station, rondom het stadion en waar je ook maar was. Echte haatderby is het.

Dat het in maart dus weer mis gaat is zeker denkbaar, ook al wordt het op een dinsdagavond gespeeld.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 22, 2014, 08:32:34
Ben meerdere keren bij die wedstrijd geweest en de sfeer is idd wel explosief. De laatste keer werd er echt overal gevochten. Stad, station, rondom het stadion en waar je ook maar was. Echte haatderby is het.

Dat het in maart dus weer mis gaat is zeker denkbaar, ook al wordt het op een dinsdagavond gespeeld.

Ben er een keer geweest bij de kohlenpot derby maar was zeer teleurgesteld over de zeer tamme sfeer.

Alles liep voor en na de wedstrijd zonder problemen in clubkleuren gewoon door elkaar heen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Waar ban je geweest dan?
Bij Schalke is het idd altijd minder dan in Dortmund.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jan 22, 2014, 20:52:14
Waar ban je geweest dan?
Bij Schalke is het idd altijd minder dan in Dortmund.

In Gelsenkirchen voor de supercup buiten voor € 15 een kaartje gekocht
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

maikelll043

Ik ga op 7 februari naar de wedstrijd borussia Monchengladbach - Bayer 04 Leverkusen dit doe ik met reisorganisatie Ghielen.nl. Nu was mijn vraag of er nog meer reisorganisatie's zijn die voor een lage prijs naar bundesliga wedstrijden gaan (in de buurt van Maastricht) en/of heb je er zelf ervaring mee. Ik ben zelf zeer tevreden over Ghielen.nl je word netjes geïnformeerd met de tijd en plaats waar je word opgehaald voor de wedstrijd hoelaat je aan komt op bestemming en hoelaat de bus weer terug huiswaarts vertrekt. 

headout

GeBo organiseerde vergelijkbare busreizen (vervoer en ticket ineen) in het verleden. Geen idee of ze dat nu nog doen. Qua kosten raad ik je aan om zelf kaarten bij de club te kopen plus vervoer via OV. Is goed te doen; er zijn veel mensen op dit forum die op zelfde wijze reizen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

maikelll043

Citaat van: headout op jan 25, 2014, 12:47:02
GeBo organiseerde vergelijkbare busreizen (vervoer en ticket ineen) in het verleden. Geen idee of ze dat nu nog doen. Qua kosten raad ik je aan om zelf kaarten bij de club te kopen plus vervoer via OV. Is goed te doen; er zijn veel mensen op dit forum die op zelfde wijze reizen.

Oke, Dankjewel

Ik zie nu alweer dat Ghielen.nl twee wedstrijden doet Borussia Monchengladbach - Hertha BSC (40 euro) en Borussia Monchengladbach - HSV (55 euro). Dat word snel bestellen.

cafebac

Ik denk dat voor velen hier het (uitzoeken van)reizen een wezenlijk onderdeel is van het groundhoppen. Voor mij zeker part of the fun.

spons

Citaat van: cafebac op jan 26, 2014, 10:02:49
Ik denk dat voor velen hier het (uitzoeken van)reizen een wezenlijk onderdeel is van het groundhoppen. Voor mij zeker part of the fun.

Inderdaad, heb helemaal niets met dat groepsgebeuren of georganiseerde gedoe. Reis ook een liefst alleen of met een klein groepje
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen