Hoofdmenu

Denemarken

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 24, 2008, 08:31:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: Joost op jun 09, 2021, 20:07:38
Ze verkopen geen houdbare melk in de supermarkt is een van de raarste dingen die ik in Denemarken heb meegemaakt.

Ik vond de dropsaus die ze op het ijs pleuren eerlijk gezegd gekker.
En iets nuttiger: je kunt er werkelijk overal pinnen met van die portable pinapparaatjes die aan een mobiele telefoon gekoppeld zijn.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op jun 09, 2021, 21:22:28
Ik vond de dropsaus die ze op het ijs pleuren eerlijk gezegd gekker.
En iets nuttiger: je kunt er werkelijk overal pinnen met van die portable pinapparaatjes die aan een mobiele telefoon gekoppeld zijn.

Dat vond ik best wel lekker zelfs.

Maar mobiele pinapparaatjes heb je in Nederland nu toch ook overal?

De Twaalfde Man

Citaat van: Tribuneklanten op jul 17, 2020, 09:48:56
Over 3 weken voor 14 dagen naar Denemarken.

De camping ligt in de buurt van Ulfborg, West Jutland.
Via Soccerway heb ik 1 match kunnen vinden, al ligt die wel op 1.5 uur rijden. Thisted speelt dan thuis.
Via de Tutbology app heb ik pas 1 match kunnen vinden, zaterdag 08-08 als we nog niet in Denemarken aan zijn gekomen, aankomst is pas om 09-08.

Iemand tips over fixtures etc?
De website https://www.bold.dk is daar het beste voor aldus een Deense maat van mij, maar dan moet je wel puzzelen met de Deense taal. Komt misschien nog van pas.

Jef400

Citaat van: hgrm op jun 09, 2021, 21:22:28
Ik vond de dropsaus die ze op het ijs pleuren eerlijk gezegd gekker.
En iets nuttiger: je kunt er werkelijk overal pinnen met van die portable pinapparaatjes die aan een mobiele telefoon gekoppeld zijn.
Ah oké. Ja, ik doe normaal alles in NL contactloos dus dat is wel handig. Vrees alleen voor de wisselkoers dan.

Daniel

Eind juli/begij augustus 2 weken in Denemarken en genoeg overnachtingen dichtbij voetbalclubs en dus mogelijkheden te over om een wedstrijd of wat mee te pakken. Heeft een van de mensen hier enig idee hoe je in deze tijd gemakkelijk aan kaarten kan komen? En of er überhaupt mensen naar wedstrijden mogen?

Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Jef400

Ik kreeg nieuws uit Arhus dat ik de website in de gaten moest houden.

ALenstra

Typisch die vragen waarvan je het antwoord eenvoudig zelf kan opzoeken.

Daniel

Citaat van: ALenstra op jul 04, 2021, 22:04:12
Typisch die vragen waarvan je het antwoord eenvoudig zelf kan opzoeken.

Zure opmerking...

Maar zal je even toelichten waarom ik deze vraag hier stel.
Mijn Deens is niet je van het en wat ik hier ook zoek is gelijk wat tips van gelijkgestemden.
Maar antwoord vooral niet als je er geen zin in hebt

Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

rogo_breda

Facebook en Chrome hebben een handige vertaalfunctie.

Ben benieuwd naar je bevindingen, eind september heb ik het plan ook Denemarken te bezoeken. Vanuit Hamburg, dat wordt Velje of Kolding.

ALenstra

Excuses als mijn reactie als zuur wordt opgevat. Maar gezien de bijzondere omstandigheden ben je toch echt aangewezen op zelfonderzoek.