Hopping Rob

Gestart door Luccie, mrt 18, 2017, 15:45:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luccie

Citaat van: DannyH79 op mei 31, 2021, 11:56:58
Leuke foto's, lekker weertje ook zo te zien.

Dank je en was zeker mooi weer.
Enige nadeel is dat ik nu met een lichtelijke verbrand gezicht achter mijn bureau zit :)

DannyH79

haha, elk voordeel hebt ook zn nadeel zei weleens iemand.....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Jef400

Toch voelt het volgens mij als een door de natuur uitgedeelde rode kaart.

Luccie

Citaat van: Jef400 op mei 31, 2021, 14:30:32
Toch voelt het volgens mij als een door de natuur uitgedeelde rode kaart.

Ik had toch gisteren het gevoel dat ik heel braaf naar de wedstrijd aan het kijken was :)

Jef400

Ach, Wriedt kreeg dit seizoen rood dat hij een pass verstuurde thuis tegen PEC Zwolle dus enig consequentie heeft de voetbalgod niet ;-)

watergatehopper

Citaat van: Luccie op mei 31, 2021, 15:43:43
Ik had toch gisteren het gevoel dat ik heel braaf naar de wedstrijd aan het kijken was :)

Noem dat maar braaf. Hij liep zo het veld op tijdens de rust. Voor de dug-outs langs en aan de andere kant weer onder het hek door. Ik snap de naam "hopping Rob" nu volledig. ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Luccie

Citaat van: watergatehopper op mei 31, 2021, 19:16:33
Noem dat maar braaf. Hij liep zo het veld op tijdens de rust. Voor de dug-outs langs en aan de andere kant weer onder het hek door. Ik snap de naam "hopping Rob" nu volledig. ;)

De kans om een keer vlak langs de dug-outs en de reservespelers van beide clubs te lopen, kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Was één van de hoogtepunten van mijn groundhop avonturen :)

Luccie

Tijdens onze vakantie in de Algarve zijn we ook een dagje naar Sevilla geweest. In één van de voorsteden van Sevilla werd in Coria del Rio om 11.00 uur de wedstrijd Coria CF - Arcos CF gespeeld.
Uiteraard een mooie gelegenheid om die te bezoeken en zo het magere groundhopseizoen enige glans te geven.
Zie onderstaand een linkje met wat foto`s:

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/06/15/coria-del-rio-estadio-guadalquivir/


HeroBero

Fraaier dan waar ze gisteren die EK-pot hebben gespeeld..

Saltacampos

Citaat van: Luccie op jun 15, 2021, 11:10:12
Tijdens onze vakantie in de Algarve zijn we ook een dagje naar Sevilla geweest. In één van de voorsteden van Sevilla werd in Coria del Rio om 11.00 uur de wedstrijd Coria CF - Arcos CF gespeeld.
Uiteraard een mooie gelegenheid om die te bezoeken en zo het magere groundhopseizoen enige glans te geven.
Zie onderstaand een linkje met wat foto`s:

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/06/15/coria-del-rio-estadio-guadalquivir/
Prachtig, erg fraai aan de buitenkant ook, typisch Andalucía met dat embleem op die tegels!
Mooie afsluiter van 20-21, zo veel is zeker!
Over land and sea

Luccie

Citaat van: Saltacampos op jun 15, 2021, 14:10:39
Prachtig, erg fraai aan de buitenkant ook, typisch Andalucía met dat embleem op die tegels!
Mooie afsluiter van 20-21, zo veel is zeker!

Ik had nog geen ervaring met een club uit Andalusië, maar viel zeker niet tegen.
Vond de sfeer daar zeer relaxt en helemaal eens dat het een perfecte afsluiter was van dit seizoen.

Luccie

Citaat van: HeroBero op jun 15, 2021, 13:54:47
Fraaier dan waar ze gisteren die EK-pot hebben gespeeld..

Heb vanwege mijn vakantie nog weinig gezien van de EK, maar geloof je direct :)

Luccie

Afgelopen donderdag een dagje Luxemburg gedaan met aansluitend de wedstrijd F91 Dudelange- Bohemain FC voor de 2e voorronde van de Conference League.

Op de website van F91 Dudelange werd er aangekondigd dat er een PCR test of een vaccinatiebewijs gevraagd werd.
Voor ons de eerste keer dat we de QR coronacheck app konden gebruiken. Ook al weet je dat het goed komt, het is toch een opluchting als er een groen scherm verschijnt.

Onder een heerlijk zonnetje zagen we de Ieren vrij snel op 0 - 1 komen. Ondanks verwoede pogingen van de thuisclub, konden zij de stand niet gelijk trekken.
Onderstaand een linkje met wat foto`s van de wedstrijd.

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/07/24/dudelange-stade-jos-nosbaum/




AthleticHolanda

Ook hier dus uitfans, volgens mij is overal in Europa het uitfans-verbod van de UEFA genegeerd en kwamen ze er alleen in Kosovo niet in.

Luccie

Citaat van: AthleticHolanda op jul 24, 2021, 14:25:03
Ook hier dus uitfans, volgens mij is overal in Europa het uitfans-verbod van de UEFA genegeerd en kwamen ze er alleen in Kosovo niet in.

Was mij eerlijk gezegd niet bekend. Er werd bij Dudelange  niet op gelet. Waren zo'n 40 uitfans aanwezig.