(ver)nieuwbouw en ontwikkelingen

Gestart door watergatehopper, jun 07, 2019, 09:16:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Ik zou ook niet weten wat er precies verbeterd zou moeten worden aan de huidige accommodatie. Die is perfect voor een club als Deinze.

Mrmtty20

https://api.sporza.be/permalink/web/articles/1569319325102

Ook een nieuw stadion voor Charleroi, al zit dit nog in een prille beginfase.

Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 20, 2019, 23:43:37
Ik zou ook niet weten wat er precies verbeterd zou moeten worden aan de huidige accommodatie. Die is perfect voor een club als Deinze.
Ze willen op (korte) termijn naar 1B, dus zal wel meer zitplaatsen en dergelijke zijn.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Saltacampos op sep 24, 2019, 13:47:19
Ze willen op (korte) termijn naar 1B, dus zal wel meer zitplaatsen en dergelijke zijn.

Sportief gezien hoort Deinze ook gewoon tussen 1B en 1e Amateur te pendelen. Enkel die onzinnige eisen qua zitjes houdt ze tegen.

Saltacampos

Citaat van: Joost op sep 24, 2019, 14:08:19
Sportief gezien hoort Deinze ook gewoon tussen 1B en 1e Amateur te pendelen. Enkel die onzinnige eisen qua zitjes houdt ze tegen.
Ze waren op een gegeven moment als ik me goed herinner de oudste tweedeklasser, dus de club die het langst onafgebroken in de afdeling speelde.
Veel amateurclubs zouden hogerop kunnen, maar de profclubs hebben 1A&1B hermetisch afgesloten met moeilijke eisen en laten die clubs doodbloeden. Het is kiezen tussen proberen aan die eisen te voldoen of afbouwen en op termijn irrelevant zijn. Dan kan je volgens mij nog beter in provinciale spelen dan in 2 of 3 Amateur waar je grote kosten hebt en soms in verhouding nauwelijks meer publiek.
Over land and sea

watergatehopper


Ik heb een begin gemaakt met Italie en jullie reacties bijgewerkt.
Aanvullingen zijn welkom!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅



rogo_breda

Wat is er eigenlijk mis met het huidige stadion van Helmond? Ik vraag mij echt af waarom daar iets nieuws zou moeten komen en al helemaal of er dan ineens wél publiek op afkomt.

Jef400

Rottende kozijnen, geen doorgroeimogelijkheden, verouderde faciliteiten. Ze kunnen niet meer vooruit op hun huidige locatie.

rogo_breda

Dat is toch op te lossen op de huidige locatie?

Jef400

Dat weet ik niet. Ik ga de Braak persoonlijk in ieder geval niet missen. Vind het een redelijk waardeloos stadion. Tribunes ver en hoog van het veld af, hekken op de lange zijde. Volk wat me niet aanstaat en een chronische afwezigheid van enige sfeer.

AthleticHolanda

Citaat van: rogo_breda op okt 09, 2019, 11:51:33
Dat is toch op te lossen op de huidige locatie?

Het komt op de huidige locatie toch?

rogo_breda

Ze bouwen iets nieuws, dichtbij De Braak. Wat ik bedoel is waarom niet gewoon een grondige renovatie?

Nort

Citaat van: rogo_breda op okt 09, 2019, 13:33:05
Ze bouwen iets nieuws, dichtbij De Braak. Wat ik bedoel is waarom niet gewoon een grondige renovatie?
Ik snap je kritiek, maar het stadion is onderdeel van een veel groter (sport)plan. Het stadion wordt een kwartslag gedraaid om zo meer ruimte te creëren op het terrein.