Hoofdmenu

Coronavirus

Gestart door ALenstra, mrt 08, 2020, 12:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALenstra

Het coronavirus grijpt razendsnel om zich heen en begint al een impact te krijgen op het openbare leven. Zo is bijv. Noord Italie afgesloten van de rest van de wereld om verdere verspreiding tegen te gaan. Hier en daar worden sportwedstrijden en evenementen afgelast of zonder publiek gespeeld. In hoeverre zal dit invloed hebben op groundhop-reizen?

Jef400

Zodra het invloed heeft op wedstrijdprogramma's, en het feit of je wel of niet naar het stadion kan heeft het per definitie invloed.

Nort

Het lijkt me logisch dat het een grote impact gaat hebben. In Zwitderland en Denemarken spelen ze ook al niet meer (of zonder publiek). Ik verwacht dat nog andere landen ook nog gaan volgen.

DanielsenAxedal

Serie A is echter wel weer actief vandaag, zo verloor Milan net thuis van Genoa!
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

DanielsenAxedal

Citaat van: DanielsenAxedal op mrt 08, 2020, 18:04:05
Serie A is echter wel weer actief vandaag, zo verloor Milan net thuis van Genoa!


Wel zonder publiek trouwens
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

FCT1980

En daar ging het natuurlijk om.
Er is al sprake van het spelen zonder publiek van Dortmund - Schalke aanstaande zaterdag.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hunebed on tour

In Bochum hebben ze inmiddels ook besloten om de kaartverkoop voorlopig stop te zetten.

Jef400

Ik las bij Bielefeld op hun twitter account of het de vraag is of de komende ronden nog wel worden gespeeld.

Hunebed on tour

De directeur van de Duitse voetbalbond heeft aangegeven gewoon vast te willen houden aan het programma en dat het stilleggen van de competitie eigenlijk geen optie is.

Nort

Citaat van: Hunebed on tour op mrt 09, 2020, 12:18:42
De directeur van de Duitse voetbalbond heeft aangegeven gewoon vast te willen houden aan het programma en dat het stilleggen van de competitie eigenlijk geen optie is.
Dat lijkt me logisch. Met het EK in de zomer is er nauwelijks ruimte om wedstrijden in te halen.

John Sleeuwenhoek

Roemenie, Bulgarije en Griekenland inmiddels ook zonder fans.

jdebruin96

Bij PSG-Dortmund in de CL ook zonder fans

Nort

Citaat van: jdebruin96 op mrt 09, 2020, 15:43:12
Bij PSG-Dortmund in de CL ook zonder fans
Concreter; alle evenementen met 1000+ bezoekers moeten afgelast worden of zonder publiek doorgang vinden.

ALenstra

Is toch een voorstel? Volgens mij (nog) geen regel.

Freekos79

Citaat van: ALenstra op mrt 09, 2020, 16:20:53
Is toch een voorstel? Volgens mij (nog) geen regel.

De F1 in Melbourne gaat in ieder geval gewoon door met publiek.
Volgende wedstrijd: ?