Lijstjes over seizoen 2019/2020

Gestart door Arjen, jun 27, 2020, 09:46:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arjen

Ik ben nog geen lijstjes tegen gekomen met een top 5 of top 10 van dit (afgelopen) seizoen. Zelf heb ik maar weinig wedstrijden buiten Nederland gezien. Door een dubbel in Befast in maart en een wedstrijd van MSV Duisburg ging een streep. Volgend seizoen maar weer beter:

Borussia Dortmund- Bayern München 2-0 (Signal Iduna Park/03-08-2019)
Fortuna Düsseldorf- SC Freiburg 1-2 (Esprit Arena/29-09-2019)
Dundee-Dundee U 0-2 (Dens Park/08-11-2019)
St Johnstone- Hibernian 1-4 (Mc Diarmid Park/09-11-2019)
Livingston- Rangers 0-2 (Tony Macaroni Arena/10-11-2019)
Fleetwood Town-Portsmouth 1-2 (Highbury Stadium/04-01-2020)
Liverpool- Everton 1-0 (Anfield/05-01-2020)

Saltacampos

#1
Denk dat we nu pas beginnen te beseffen dat het helemaal over is met dit seizoen...

Top 5
1 Mannheim-Frankfurt 3-5, vroeg gepiekt, was de tweede van het seizoen. Topsfeer, topstadion, topwedstrijd, prachtig weer en leuk gezelschap
2 Wycombe-Coventry 1-4, niveau drie in Engeland heeft nog de echte Engelse sfeer, de fantastische supporters van Coventry maakten er een feest van, soms onbegrijpelijk vreemd land, maar het heeft iets magisch, zeker wat het voetbal betreft
3 Twente-Heerenveen 2-3, voor een modern stadion vind ik dit wel een leuke, de locals waren vriendelijk, de wedstrijd was interessant, sfeer zeker OK
4 Montluçon-Ain Sud 0-1, leuk oud stadion in een stad die het bezoeken waard is, de wedstrijd was slecht en het was loeiheet maar het was leuk
5 Neigem-Winnik B 3-1, soms doe je eens een verrassende ontdekking in de buurt, schuin aflopend veld, rotslecht vechtvoetbal, koud en vochtig, maar heerlijk trapveldje en tot op de draad versleten kantine, rampzalige parking en aanrijroute, de typische rampzalige ruimtelijke ordening van la Flandre profonde, zo fout dat het leuk werd
Over land and sea

FCT1980

Citaat van: Saltacampos op jun 27, 2020, 17:24:45
Denk dat we nu pas beginnen te beseffen dat het helemaal over is met dit seizoen...

Top 5

3 Twente-Heerenveen 2-3, voor een modern stadion vind ik dit wel een leuke, de locals waren vriendelijk, de wedstrijd was interessant, sfeer zeker OK


Ben je Bier und Bratwurst en mij niet tegen gekomen ;)
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Hugo

Citaat van: Saltacampos op jun 27, 2020, 17:24:45
Denk dat we nu pas beginnen te beseffen dat het helemaal over is met dit seizoen...


Dat besef had ik reeds halverwege de maand maart.

Jef400

Hier hetzelfde. Gelukkig komt er weer een nieuw seizoen aan, en zijn er al plekken met volle stadions. In Nederland is het afvragen hoe vol het hier zal zijn/

Saltacampos

Citaat van: Hugo op jun 28, 2020, 09:17:30
Dat besef had ik reeds halverwege de maand maart.
Je hebt van die naïevelingen die blijven hopen ;p
Gelukkig is het besef langzaam gekomen, je moeten realiseren dat het maanden zou duren om weer naar voetbalwedstrijden te gaan, dat zou ik mentaal moeilijk kunnen verwerken hebben.
Nu hoop ik dat het over een aantal weken in het amateurvoetbal gewoon weer kan... Anderhalve meter afstand, geen kantine, mondmasker aan, allemaal goed. Zo lang we maar weer onderweg kunnen zijn.
Over land and sea

Saltacampos

Citaat van: FCT1980 op jun 28, 2020, 02:17:48
Ben je Bier und Bratwurst en mij niet tegen gekomen ;)
hahaha, ja, wie goed doet, goed ontmoet ;p
Over land and sea

Laurens Jobse

Door deeltijdstudie op zaterdagen, ziekte en overlijden van mijn moeder en coronacrisis is het maar een matig seizoen geworden, maar mijn top 5:

5. Leyon Oriënt - Cheltenham Town 1-0
4. Royale Union Saint-Gilloise - Lokeren 1-1
3. KV Mechelen - Waasland Beveren 4-0
2. KAA Gent - AS Roma 1-1
1. Luton Town - Middlesbrough 3-3

Gilles

De wedstrijden waren niet altijd van hoogstaand niveau, maar voor de hele beleving van het weekend was dit mijn top 5 van het voorbije seizoen:

1. Rode Ster - Partizan 0-0
2. Maccabi Tel Aviv - Maccabi Haifa 1-0
3. AEK - Olympiakos 0-0
4. Barry Town United - Aberystwyth Town 3-1
5. Napoli - Bologna 1-2


Hunebed on tour

Toch een aantal leuke potjes mogen aanschouwen. Mijn top 5 van het voorbije seizoen:

1. Hammarby IF - AIK 2-1
2. Brentford FC - Queens Park Rangers 3-1
3. VFL Osnabrück - RB Leipzig 2-3
4. Shelbourne FC - St patrick's Athletic FC 1-0
5. FC Schalke 04 - Hertha BSC 3-0

Rick

In 26 wedstrijden slechts 7 nieuwe stadions gezien. Maar het is toch wel een leuk seizoen geweest.
1. Dinamo Tbilisi - Feyenoord
2. Lokomotive Tbilisi - WIT Georgia
3. Rangers - Feyenoord
4. FC Porto - Feyenoord
5. Mainz 05 - 1. FC Köln

Mrmtty20

Niet zo'n leuk seizoen met amper 21 wedstrijden. Wel 11 nieuwe stadions kunnen vincken.

1. 02/02/2020 Ajax - PSV 1-0
Dankzij een ander lid op dit forum aan tickets kunnen geraken net naast het PSV vak, leuke match.

2. 21/12/2019 Willem II - Fortuna Sittard 0-0
Ondanks de uitslag toch leuke sfeer en mooie tifo.

3. 27/11/2019 Barcelona - Borussia Dortmund 3-1
Eindelijk Camp Nou kunnen vincken, leuke trip met veel borussen.

4. 22/02/2020 Roeselare - Lokeren 2-2
Mooie opkomst voor de laatste uitwedstrijd van de lokerenfans, spannende match met veel sfeer.

5. 06/07/2019 Beringen-Heusden-Zolder - Sint-Truiden 2-6
Leuke retrowedstrijd om het mijnstadion te vincken.

DannyH79

Ik zie leuke lijstjes hier voorbij komen met leuke wedstrijden, aan het eind van komend seizoen hoop ik een leuk lijstje te hebben.

Dit seizoen heb ik maar 2 wedstrijden bezocht kwam ik achter, dus dat moet komend seizoen wel verbeterd worden.

Mijn wedstrijden:

Woensdag 4-maart-2020
FC Utrecht - AFC Ajax 2-0 (halve finale KNVB-beker)

Donderdag 25-juli-2019
FC Utrecht - HSK Zrinjski Mostar 1-1 (EL kwalificatie)

Beide wedstijden staan trouwens wel in mijn top 5 van afgelopen seizoen.

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Nort

Om in corona sferen te bleven. Een top-5 die uiteindelijk niet gevinckt is, maar wel op het programma stond.

1. Wydad Casablanca - Al-Ahly (of Raja - Zamalek)
2. Wolves - Arsenal
3. La Chaux de Fonds  - ?
4. FAR Rabat - Khouribga
5. Boekel Sport 3 - SES 3 (kampioenswedstrijd op laatste speeldag -.-)

Jef400

Citaat van: DannyH79 op jul 06, 2020, 12:25:46
Ik zie leuke lijstjes hier voorbij komen met leuke wedstrijden, aan het eind van komend seizoen hoop ik een leuk lijstje te hebben.

Dit seizoen heb ik maar 2 wedstrijden bezocht kwam ik achter, dus dat moet komend seizoen wel verbeterd worden.

Mijn wedstrijden:

Woensdag 4-maart-2020
FC Utrecht - AFC Ajax 2-0 (halve finale KNVB-beker)

Donderdag 25-juli-2019
FC Utrecht - HSK Zrinjski Mostar 1-1 (EL kwalificatie)

Beide wedstijden staan trouwens wel in mijn top 5 van afgelopen seizoen.

Die onderste was ik ook bij. Tering wat een hitte.