Hoofdmenu

Duitsland

Gestart door hgrm, feb 18, 2008, 23:23:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Appie

Is er hier iemand met een mittglieder/club card van VFL Bochum die mij wellicht kan helpen. Ik zoek 2 kaartjes voor de oefenwedstrijd van FC Utrecht vanmiddag. Alvast bedankt!

dinkelburg19

Is er al meer informatie omtrent wanneer duitsland volledige stadions toe laat? of meer toeschouwers dan wat het nu toe laat, kan het nergens echt goed vinden
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/

DannyH79

Weet iemand of het makkelijk is om kaarten te krijgen voor Borussia Monchengladbach? Ik wil er 25 sept naar toe als ze tegen Dortmund spelen.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ALenstra

In het pre-corona tijdperk was het te doen bij minder aantrekkelijke tegenstanders. Borussia Dortmund was toendertijd al een dusdanige tegenstander waarbij kaarten regelen een stuk lastiger werd. Met een beperkt aantal toeschouwers weet je dan al hoe laat het is.

jona93

Hallo iedereen,

weer een tijdje geleden dat ik hier nog actief geweest ben. Is er iemand die weet of je bij RB Leipzig eens je binnen in het stadion bent ook kan rondstappen naar bv andere tribune?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Hoe is het ermee jona!

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op sep 21, 2021, 21:59:47
Hallo iedereen,

weer een tijdje geleden dat ik hier nog actief geweest ben. Is er iemand die weet of je bij RB Leipzig eens je binnen in het stadion bent ook kan rondstappen naar bv andere tribune?

ja dat kan
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Straks om 17.30 speelt het eerste team van SC Freiburg zijn laatste wedstrijd in het Dreisamstadion. Vanaf de volgende thuiswedstrijd op 16 oktober zal men voortaan in het nieuwe Europaparkstadion spelen. Het Dreisamstadion blijft overigens gewoon in gebruik aangezien de overige teams van de club er blijven spelen.

willytown79

Uit de serie kansloze/hopeloze vragen....dankzij het spel FIFA is mijn zoontje van 4 helemaal fan van BVB. Ik zou heel graag eens met hem naar Dortmund willen. Liefst op een zaterdagmiddag om 15:30 vanwege zijn leeftijd, tegenstander maakt me niets uit. Zijn hier forumgenoten met connecties die mij op één of andere manier kunnen helpen zodat ik sites als Viagogo kan laten voor wat het is :-)

Bvd

Saltacampos

Citaat van: willytown79 op sep 28, 2021, 15:16:36
Uit de serie kansloze/hopeloze vragen....dankzij het spel FIFA is mijn zoontje van 4 helemaal fan van BVB. Ik zou heel graag eens met hem naar Dortmund willen. Liefst op een zaterdagmiddag om 15:30 vanwege zijn leeftijd, tegenstander maakt me niets uit. Zijn hier forumgenoten met connecties die mij op één of andere manier kunnen helpen zodat ik sites als Viagogo kan laten voor wat het is :-)

Bvd
Ik ben er twee keer geweest, één keer toen kaarten kopen minder een probleem was dan nu (2004) en dan recenter (2010) toen er de mogelijkheid was om tickets te kopen in het bezoekersvak als het een club is met een kleinere meereizende aanhang (bij ons wat dat toen Wolfsburg). Ik weet niet of dat nu nog mogelijk is, maar vermoed dat dat misschien ook kan bij andere clubs die niet echt de massa aanspreken.
Over land and sea

FCT1980

Citaat van: willytown79 op sep 28, 2021, 15:16:36
Uit de serie kansloze/hopeloze vragen....dankzij het spel FIFA is mijn zoontje van 4 helemaal fan van BVB. Ik zou heel graag eens met hem naar Dortmund willen. Liefst op een zaterdagmiddag om 15:30 vanwege zijn leeftijd, tegenstander maakt me niets uit. Zijn hier forumgenoten met connecties die mij op één of andere manier kunnen helpen zodat ik sites als Viagogo kan laten voor wat het is :-)

Bvd

Als je kunt wachten tot de stadions weer volledig bezet mogen worden dan is er vast weer een levendige zwarte handel. ALs je dan vlak voor tijd een kaartje koopt kan dat vaak zelfs onder de normale prijs.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mrmtty20

Citaat van: willytown79 op sep 28, 2021, 15:16:36
Uit de serie kansloze/hopeloze vragen....dankzij het spel FIFA is mijn zoontje van 4 helemaal fan van BVB. Ik zou heel graag eens met hem naar Dortmund willen. Liefst op een zaterdagmiddag om 15:30 vanwege zijn leeftijd, tegenstander maakt me niets uit. Zijn hier forumgenoten met connecties die mij op één of andere manier kunnen helpen zodat ik sites als Viagogo kan laten voor wat het is :-)

Bvd

Een paar weken geleden waren er via de website nog tickets beschikbaar tegen Lissabon en Union Berlin. Maar het is daar nog steeds een beperkte capaciteit dus je zult geluk moeten hebben, maar je hebt zeker kans.

rogo_breda

Ik zou wachten tot volledige bezetting (veel leuker ook natuurlijk), als je dan op tijd ingelogd klaar zit heb je zeker een kans bij de wat minder aantrekkelijke tegenstanders.

Rob1977_PSV

Kaarten voor BVB tegen Mainz zijn NU online te koop via de website van de club, in overvloed zelfs!

Is het vanaf nu weer 100% capaciteit? Het lijkt erop. Let wel op, kinderen moeten (ook) een PCR-test gedaan hebben die max 48 uur oud is of gevaccineerd zijn.

Succes!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

dinkelburg19

Weet iemand nu precies wat de regeling is in duitsland, mogen volle stadions nou wel als het 2G beleid word gebruikt? Of mag het ook met 3G beleid? Of moeten we helemaal nog wachten?
Beginnende groundhopper. 93 grounds. Eredivisie uitgespeeld.

https://www.instagram.com/footballonly19/