Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Jeje

Citaat van: Jef400 op mrt 09, 2020, 17:33:59
Ah oké. Schrap ik die alvast van de lijst. Ben wat aan het zoeken voor het weekend van 11 april.
Ik zou sowieso even terughoudend zijn met Duitsland, wedstrijden van het weekend gaan wss ook zonder publiek gespeeld worden. Gelukkig nog geen hotel geboekt.

p.s Ik zou deze zaterdag ook naar Koln gaan en heb kaarten. In eerste instantie was de wedstrijd uitverkocht voor general sale, maar de week voor de wedstrijd gingen er extra kaarten in de verkoop. En zover ik gezien heb geldt dit voor bijna elke wedstrijd. Dus miss ook voor vs Leipzig.

rogo_breda

#3691
Ik wil naar Charlton- Millwall, kan iemand mij helpen met een booking history bij Charlton?

Maurice_

Citaat van: rogo_breda op mrt 09, 2020, 21:58:00
Ik wil naar Charlton- Millwall, kan iemand mij helpen met een booking history bij Charlton?

In 2018 ben ik ook naar Charlton geweest. Als het goed is kun je daar nog steeds kaarten kopen aan het stadion. Was destijds verre van uitverkocht, en gezien de highlights van de afgelopen tijd denk ik ook dat er dan nog genoeg plek over is.

Charlton is wel een goede keuze, is mijn destijds goed bevallen.

ALenstra

Volgens mij zijn er andere regels als Millwall op bezoek komt. Ik dacht dat er dan geen general sale is.

Sander11

Citaat van: rogo_breda op mrt 09, 2020, 21:58:00
Ik wil naar Charlton- Millwall, kan iemand mij helpen met een booking history bij Charlton?

Ik kan je wel helpen!
HEYA DEN BOSCH!

Nickky

Is hier iemand met ervaring betreft kaarten van Norwich City?
Ik zou 12 april wel graag naar norwich - Brighton willen, maar hoe kansloos is dat qua kaarten? Ik zie voornamelijk dat hun wedstrijden uitverkocht zijn. Iemand een tip, of kan ik het beter uit mn hoofd zetten?

Mokum1900

Ik zit toch aan denken effe weg te gaan en een tripje te doen eind Augustus ziet iemand hier problemen mee met kaarten aangezien er nu maar 1000 kaarten mogen verkocht worden
de wedstrijden die ik wil bezoeken :
Metta / LU   14 : 00   Ventspils   
Rīgas FS   18 : 00   Riga
Waar je ook gaat ik volg je overal

spons

Citaat van: Nickky op mrt 10, 2020, 23:42:54
Is hier iemand met ervaring betreft kaarten van Norwich City?
Ik zou 12 april wel graag naar norwich - Brighton willen, maar hoe kansloos is dat qua kaarten? Ik zie voornamelijk dat hun wedstrijden uitverkocht zijn. Iemand een tip, of kan ik het beter uit mn hoofd zetten?

Is helemaal afhankelijk of er nog steeds maatregelen gelden i.v.m. het coronavirus. Ik zou nog niets zo ver van te voren plannen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Citaat van: Mokum1900 op jul 28, 2020, 11:14:35
Ik zit toch aan denken effe weg te gaan en een tripje te doen eind Augustus ziet iemand hier problemen mee met kaarten aangezien er nu maar 1000 kaarten mogen verkocht worden
de wedstrijden die ik wil bezoeken :
Metta / LU   14 : 00   Ventspils   
Rīgas FS   18 : 00   Riga
Ik heb ze gebeld en je kunt kaartjes gewoon aan de kassa kopen. Wel even vooraf je handen wassen

ALenstra

Citaat van: spons op jul 28, 2020, 18:45:57
Is helemaal afhankelijk of er nog steeds maatregelen gelden i.v.m. het coronavirus. Ik zou nog niets zo ver van te voren plannen
Nickky vraagt naar een wedstrijd die allang gespeeld is.

Gilles

Citaat van: Mokum1900 op jul 28, 2020, 11:14:35
Ik zit toch aan denken effe weg te gaan en een tripje te doen eind Augustus ziet iemand hier problemen mee met kaarten aangezien er nu maar 1000 kaarten mogen verkocht worden
de wedstrijden die ik wil bezoeken :
Metta / LU   14 : 00   Ventspils   
Rīgas FS   18 : 00   Riga
Metta/LU kan je gewoon online kopen. Rigas FS verkoopt voorlopig geen tickets volgens mij, die werken met uitnodigingen. Eind augustus Letland nog binnen mogen gaat het moeilijkste worden vrees ik...

Jef400

Citaat van: ALenstra op jul 28, 2020, 20:16:24
Nickky vraagt naar een wedstrijd die allang gespeeld is.
En de datum even bekijken. Net voordat het hele coronagedoe in werking trad.

Appie_M

Hoi allen,

Na al het gedoe rondom Corona wil ik met twee vrienden voor het eerst in twee jaar weer eens een weekend op pad. Ons vizier staat nu op Italië/Zwitserland eind november. Concreet hebben we het over de volgende wedstrijden:

20-11: Atalanta - La Spezia
21-11: Inter - Napoli
22-11: Verona - Empoli
24-11: Young Boys - Atalanta

Voor de wedstrijden in Italië is het me echter niet duidelijk hoe het nu zit met de Tessera. Heb online al wat gezocht, maar kan geen duidelijk concreet antwoord vinden. Moet ik die Tessera verplicht hebben? En zo ja, kan ik dan voor meerdere clubs een Tessera aanvragen? Ik wil best een tientje betalen voor zo'n pas, zolang ik bovenstaande wedstrijden maar kan bezoeken.

Zien jullie verder nog beren op de weg mbt bovenstaande planning? Of kansen wellicht?

Alvast dank!

Nort

Citaat van: Appie_M op okt 20, 2021, 20:47:22
Hoi allen,

Na al het gedoe rondom Corona wil ik met twee vrienden voor het eerst in twee jaar weer eens een weekend op pad. Ons vizier staat nu op Italië/Zwitserland eind november. Concreet hebben we het over de volgende wedstrijden:

20-11: Atalanta - La Spezia
21-11: Inter - Napoli
22-11: Verona - Empoli
24-11: Young Boys - Atalanta

Voor de wedstrijden in Italië is het me echter niet duidelijk hoe het nu zit met de Tessera. Heb online al wat gezocht, maar kan geen duidelijk concreet antwoord vinden. Moet ik die Tessera verplicht hebben? En zo ja, kan ik dan voor meerdere clubs een Tessera aanvragen? Ik wil best een tientje betalen voor zo'n pas, zolang ik bovenstaande wedstrijden maar kan bezoeken.

Zien jullie verder nog beren op de weg mbt bovenstaande planning? Of kansen wellicht?

Alvast dank!
Een Tessera is (meestal) niet verplicht voor het bezoeken van thuiswedstrijden. Wel moet ieder ticket op je eigen naam staan en kan/wordt dit gecontroleerd bij de ingang. Het is soms een doolhof om de kaartjes op naam te zetten en het hele koopproces af te ronden, maar met Google Translate en 'trial by error' moet ook dat goed goedkomen. Vergeet niet je ID/paspoort mee te nemen.

Zolang de capaciteit 100% blijft zie ik bij geen van je Italiaanse wedstrijden een probleem om aan kaartjes te geraken. Ik zou ze bij Inter en Atalanta wel online kopen. Verona raakt niet uitverkocht.

Young Boys - Atalanta lijkt me wel daarentegen wel een uitdaging.

San Paolo

Citaat van: Appie_M op okt 20, 2021, 20:47:22
Hoi allen,

Na al het gedoe rondom Corona wil ik met twee vrienden voor het eerst in twee jaar weer eens een weekend op pad. Ons vizier staat nu op Italië/Zwitserland eind november. Concreet hebben we het over de volgende wedstrijden:

20-11: Atalanta - La Spezia
21-11: Inter - Napoli
22-11: Verona - Empoli
24-11: Young Boys - Atalanta

Voor de wedstrijden in Italië is het me echter niet duidelijk hoe het nu zit met de Tessera. Heb online al wat gezocht, maar kan geen duidelijk concreet antwoord vinden. Moet ik die Tessera verplicht hebben? En zo ja, kan ik dan voor meerdere clubs een Tessera aanvragen? Ik wil best een tientje betalen voor zo'n pas, zolang ik bovenstaande wedstrijden maar kan bezoeken.

Zien jullie verder nog beren op de weg mbt bovenstaande planning? Of kansen wellicht?

Alvast dank!

Ik ben een aantal weken terug nog in Italië geweest voor drie wedstrijden. Ook in Verona geweest toevallig. Kaartjes is geen probleem, heb wel geduld. Ze komen meestal pas een week of zelfs enkele dagen voor de wedstrijd te koop. Zelfs de derby van de Turijn was geen probleem voor kaarten. Als ik je een advies mag geven, bezoek ook een wedstrijd in de lagere divisies als dit past in jullie reisplan. Zoals vaak was dat bij ons de leukste, "echte" Italiaanse ervaring.