Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Je hebt wel echt twee uitersten gezien, een wanprestatie van Pirmasens en de verrassing van Elversberg!

Ici c est Paris

Citaat van: Breda op aug 16, 2010, 13:06:54
14 VIII 2010: FK Pirmasens - Bayer Leverkusen 1 - 11 (DFB-Beker, 1e ronde)

Dit is 'mijn' meest doelpuntrijke officiële wedstrijd. Een beetje ironisch wel gezien al die nul-nullen die ik in de BRD zag, dat juist in Duitsland mijn stokoude record van 11 mei 1991 uit de boeken gaat...

NAC-Haarlem 6-4. Beatrixstraat, Ton Cornelissen landelijk topscorer, dromen van promotie naar eredivisie, scheidsrechter Klootwijk, afscheidswedstrijd André Stafleu (was er ooit een andere speler die rood kreeg in zijn laatste wedstrijd?), spandoeken en spreekkoren met 'Pot rot op'... en ik was net 13. Dat is dus lang geleden.

Duitser Jurgen Kohler schiet mij te binnen. Kreeg rood in de finale in 2002 tegen Feyenoord namens Dortmund. Was volgens mij zijn laatste wedstrijd.

georgesv

Zal het hier maar plaatsen : jarenlang fotografeerde ik voor de rubriek "de bron" in sport voetbal magazine . Dit seizoen wordt de rubriek lichtjes aangepast ( niet 1 grote foto maar versch foto's , elke week wordt aan een prof gevraagd naar z'n eerste club, dat stadion fotografeer ik) . Maar wat meer is : VI heeft nu net dezelfde rubriek als wat wij deden vorige jaren :-) met name "de basis" .

TeeZee

Citaat van: georgesv op sep 01, 2010, 10:42:16Maar wat meer is : VI heeft nu net dezelfde rubriek als wat wij deden vorige jaren :-) met name "de basis" .
Klopt! Ik moest al een paar keer aan jou denken.

Joost

Ze plaatsen wel iedere week een clicheregeltje erbij. Bij de Ster in Stein is het altijd bourgondisch. Neem de foto een tikje anders en je hebt de prachtige koeltoren van de DSM op de foto.

AthleticHolanda

Ik denk dat ik voor het eerst een speler zes doelpunten heb zien maken in een wedstrijd.

Niels_Zitterd

#66
Dit haal ik net van de site van Eendracht Aalst.

-------
We komen ook nog even terug op de overwinning tegen Wielsbeke: Onze spits Wouter Moreels is altijd in voor een afspraak. Zo scoorde Wouter afgelopen zondag 10/10/2010 in de 50ste minuut een doelpunt opgedragen aan zijn oom Johan.

Exact volgens schema want de man vierde zondag zijn ......50ste verjaardag.
-------
Persoonlijk vind ik dit best bijzonder :-)

hgrm

Was er om 11.00 niet iets in Frankrijk?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

ðe waan

Beviel het een beetje in Oldenzaal?

3434

KESK Leopoldsburg is de enige club waar ik ooit ben geweest die döner kebab verkoopt i.p.v. de gebruikelijke hamburger/hotdog.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Vaig

Citaat van: 3434 op nov 09, 2010, 00:39:24
KESK Leopoldsburg is de enige club waar ik ooit ben geweest die döner kebab verkoopt i.p.v. de gebruikelijke hamburger/hotdog.
In Dusseldorf verkopen ze ook Doner. Wel een mooi gezicht, zo een turks tentje in een van de omlopen van het stadion.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Voetbalhopper

Bij Duisburg staat ook een kebab tentje

Joost

Citaat van: Breda op nov 07, 2010, 18:57:38
Nog maar eens een nutteloos feitje mijnerzijds...

Vandaag een wedstrijd gezien op sportpark Vondersweijde in Oldenzaal (KVV Quick '20 - FC Oss); dat is het honderdste terrein in Nederland waar ik een potje voetbal heb bekeken.

Hoek was mijn 120e en de Freethiel mijn 63e in België.

Joost

Citaat van: Breda op nov 09, 2010, 16:44:15
In België zit ik intussen tegen de 130 ;). Binnenkort wrsch. naar Bergen (Mons) om de 2e klasse compleet te maken.

Ik kan er me er gewoon niet toe zetten Eerste Klasse te voltooien, alleen Cercle en Club moeten nog. Ik heb denk k eerder 4C compleet dan 1e.

3434

#74
Same here.. In 1ste moet ik nog 7 of 8 clubs denk ik. In  4de C nog enkel Oosterzonen. Al ben ik wel 'bevoordeeld' na al die mooie jaren in 4de.

Nu het toch over kebab ging,
in Gladbach viel het me op dat ze broodjes met vis verkochten. Iets dat ik bij nog geen andere club gezien heb in Duitsland. Moet er wel bij vertellen dat ik enkel in Düsseldorf, Aken, Schalke, Gladbach en Wüppertal geweest ben. Doen veel clubs dit?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11