Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Luccie

Citaat van: Joost op aug 13, 2020, 13:01:10
Als je opperfraudeur Gert Post - Gert Post Niet meerekent stond je daar toch al?

De "vinckende groundhopper" uit Apeldoorn is dus schijnbaar ook in het verre zuiden bekend :)

FC_Emmen

Wat doet de beste man verkeerd dat hij niet meegeteld zou moeten worden?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Nort

Citaat van: FC_Emmen op aug 13, 2020, 14:53:39
Wat doet de beste man verkeerd dat hij niet meegeteld zou moeten worden?
Hij kan op een woensdag middag naar Emmen rijden om voor een dichte poort FC Emmen - FC Emmen te zien en op de terugweg nog een tiental andere eerste elftallen tegen elkaar te zien spelen.

DannyH79

Citaat van: Nort op aug 13, 2020, 15:02:00
Hij kan op een woensdag middag naar Emmen rijden om voor een dichte poort FC Emmen - FC Emmen te zien en op de terugweg nog een tiental andere eerste elftallen tegen elkaar te zien spelen.

Damn, dan heeft hij meer geluk gehad dan ik. Vorige maand was ik er ook, maar alles afgesloten, zelfs geen FC Emmen tegen FC Emmen.......toch beter aan mijn timing werken....
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

watergatehopper

Citaat van: Nort op aug 13, 2020, 15:02:00
Hij kan op een woensdag middag naar Emmen rijden om voor een dichte poort FC Emmen - FC Emmen te zien en op de terugweg nog een tiental andere eerste elftallen tegen elkaar te zien spelen.

Vandaar de welbekende uitspraak; een Gert Postje doen ;)
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: Nort op aug 13, 2020, 15:02:00
Hij kan op een woensdag middag naar Emmen rijden om voor een dichte poort FC Emmen - FC Emmen te zien en op de terugweg nog een tiental andere eerste elftallen tegen elkaar te zien spelen.
Ik probeer te begrijpen wat mensen drijft om hierin te frauderen en wat voor voordeel ze daaruit halen, maar helaas, ik snap het niet...
Groundhoppen gaat toch om de belevenis ? Het ergens naartoe gaan waar je nog niet bent geweest, interessante en/of grappige dingen zien/horen/meemaken. Iets om later met een glimlach aan terug te denken...
Hopelijk komt het seizoen 2021-2022 snel, want ik begin aardig te twijfelen of er dit seizoen wel wat mogelijk gaat zijn.
Over land and sea

Jef400

Fraudeur, fraudeur. De beste man neemt spots mee als hops in zijn futbology app. Eigenlijk is het een best gezellige kerel maar je moet zijn lijst niet als zijnde gespeelde wedstrijden bekijken, maar als bezochte of geziene sportparken.

Joost

Citaat van: Jef400 op aug 14, 2020, 14:40:51
Fraudeur, fraudeur. De beste man neemt spots mee als hops in zijn futbology app. Eigenlijk is het een best gezellige kerel maar je moet zijn lijst niet als zijnde gespeelde wedstrijden bekijken, maar als bezochte of geziene sportparken.

Kom op Jeffrey. Hij zet al een vinckje als hij er met de auto langsrijd.
Je kan over veel dingen discussiëren maar een Vinck is pas een Vinck als er een wedstrijd is gezien.

Jef400

Gezien sportpark ;-)

Ik ben het met jullie eens hoor. Anders had ik ook het Parkstad Limburg kunnen vincken, maar dat wordt na corona bij Joost op de thee. Maar lekker laten gaan, gewoon de top 100 minus 1 ranken en dan komt het wel goed.

spons

Citaat van: Jef400 op aug 14, 2020, 21:03:20
Gezien sportpark ;-)

Ik ben het met jullie eens hoor. Anders had ik ook het Parkstad Limburg kunnen vincken, maar dat wordt na corona bij Joost op de thee. Maar lekker laten gaan, gewoon de top 100 minus 1 ranken en dan komt het wel goed.

Waar kan je dat lijstje vinden in Futbology ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Freekos79

Citaat van: Joost op aug 14, 2020, 19:08:08
Kom op Jeffrey. Hij zet al een vinckje als hij er met de auto langsrijd.
Hahaha
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Ik dacht dat iedereen voor zichzelf uitmaakte wat een vinck is?

Hugo

Ik neem aan, als het echt zo megasuperverschrikkelijk erg is wat Gert Post doet, dat jullie allemaal Gert Post hierop aangesproken hebben? En wat is dan zijn verklaring?

Joost

Citaat van: spons op aug 15, 2020, 01:08:25
Waar kan je dat lijstje vinden in Futbology ?
Statistieken, dan onderaan bij rankings staat stadions. En dan Nederland kiezen.

spons

Citaat van: Joost op aug 15, 2020, 09:57:49
Statistieken, dan onderaan bij rankings staat stadions. En dan Nederland kiezen.

Dankjewel
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen