Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: 3434 op nov 09, 2010, 18:32:21
Nu het toch over kebab ging,
in Gladbach viel het me op dat ze broodjes met vis verkochten. Iets dat ik bij nog geen andere club gezien heb in Duitsland. Moet er wel bij vertellen dat ik enkel in Düsseldorf, Aken, Schalke, Gladbach en Wüppertal geweest ben. Doen veel clubs dit?

Broodjes vis zie je regelmatig in Duitsland, soms complete karren met enkel verschillende soorten broodjes vis. Lekker hoor!

Joost

In Offenbach kreeg je volgens mij alles in het stadion. Van vis tot aan kebab.

Hugo

Citaat van: Joost op nov 09, 2010, 18:59:23
In Offenbach kreeg je volgens mij alles in het stadion. Van vis tot aan kebab.

Offenbach was de beste, geen twijfel.

betonrot

De gastronomie in Herne is toch anders van zeldzame klasse! Alleen de ruime antieke keet waar je je bier en eten moet halen spreekt tot de verbeelding. Jammer dat ik er geen afbeeldingen van kan vinden.


Hugo

Citaat van: Breda op nov 09, 2010, 23:56:22
Zoals ik al zei: het wordt tijd voor een apart topic aangaande stadioncuisine.

Ik hout je niet tegen.

Sebastiaan_W

De broodjes worst bij Oberhausen, Wattenscheid en Jena vond ik ook heerlijk!!!

Düsseldorf viel me erg tegen.


Gerrit-Jan

Citaat van: betonrot op nov 09, 2010, 23:49:49
De gastronomie in Herne is toch anders van zeldzame klasse! Alleen de ruime antieke keet waar je je bier en eten moet halen spreekt tot de verbeelding. Jammer dat ik er geen afbeeldingen van kan vinden.

Ik was vandaag in Herne voor de wedstrijd tegen Rot Weiss Essen (0:2). Een vrouw, die zag dat ik een foto maakte van het bouwsel, vertelde mij dat het nog door de eerste voorzitter van Herne was gekocht. Het zou afkomstig zijn van de Oktoberfesten.

Bier und Bratwurst

Grappig ,ik was er ook en heb er vanmiddag ook nog ff een biertje gedronken en het bouwsel op de foto gezet. Zat 1e helft op de hoofdtribune.
Het ene stadion is het andere niet!

betonrot

Ja dat is een match die ik ook wel had willen bijwonen, had Rot-Weiss veel supporters bij zich? Toch een traditionsverein!

Bier und Bratwurst

Er waren meer uitfans dan thuisfans .De hoofdtribune was in tweeen verdeelt en de kurve achter 1 van de doelen was ook aardig goed gevuld met Essenaren. Op de gegengerade stonden ook overal fans van Essen. Op de hoofdtribune ging het nog bijna mis omdat in de ene hoek daar ook de fanatieke fans van Herne stonden. Ik hoorde ook een groepje BFC Dynamo roepen,dus daar zullen er ook nog wel een paar van zijn geweest.Deze stonden bij de Hernefans.Ik zat heerlijk tussen deze 2 groepen in met een biertje en een bratwurst en de ME ging  ff naast me op de trap staan.Gelukkig gingen ze later weer naar beneden zodat ik het speelveld weer goed kon overzien.
Het ene stadion is het andere niet!

3434

3434 heeft vandaag de laatste ground afgevinkt van 4de nationale C. Oosterzonen kreeg deze eer. Helaas tevens ook onze 1ste verliesmatch in 14 wedstrijden.

Toch blij dat ik geweest ben, mijn eerste complete competitie whoopdidoo! ghehehe
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Hoe was de wedstrijd, onder de indruk van Oosterzonen?

3434

Helemaal niet. Het was een zwakke wedstrijd, de eerste helft was voor ons en de tweede voor niemand. In de eerste helft hadden we het moeten afmaken een 3tal kansen gehad.

Eindstand werd 1-0. Gescoord rond de 46ste minuut. Geen enkele ploeg verdiende om te winnen maar zij al helemaal niet. Wij konden echter nooit in ons spel komen dus dat zal dan ook een verdienste van hun zijn zeker..

Helaas ons eerste verlies maar het moest ooit gebeuren. Op naar Tongeren!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

Wat betreft nutteloze groundhopfeiten: vandaag mijn vijfde Nederland team live in actie gezien.

Na voetbal, zaalvoetbal, honkbal en cricket nu rugby. En ik heb ze allemaal wel een wedstrijd zien verliezen....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen