Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Inderdaad, jammer dat ze nu zo laag spelen.

Ik hoopte eigenlijk dat ze in Bocholt de ambitie hadden om langzaam weer terug richting Regionalliga te gaan, maar als de gemeente een tribune niet eens nodig vindt dan lijkt dat er helaas niet in te zitten.

Waren er veel toeschouwers?

Bier und Bratwurst

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 01, 2012, 14:14:44
Inderdaad, jammer dat ze nu zo laag spelen.

Ik hoopte eigenlijk dat ze in Bocholt de ambitie hadden om langzaam weer terug richting Regionalliga te gaan, maar als de gemeente een tribune niet eens nodig vindt dan lijkt dat er helaas niet in te zitten.

Waren er veel toeschouwers?

1200 volgens de site van 1 FC Bocholt. En dat lijkt mij vrij juist weergegeven.(Had ook zo'n schatting)
Het ene stadion is het andere niet!

FWM

Over drie weken bezoek ik dit seizoen voor de vierde keer hetzelfde buitenlandse stadion (Borussia Park in Monchengladbach), waarvan twee keer met hetzelfde affiche: Borussia Monchengladbach - Bayern Munchen.

Volstrekt nutteloos, maar wel een leuk feitje.

Nog nottelozer:

* Bij geen van de vier bezoeken zat/zit ik in hetzelfde vak;
* De twee wedstrijden met hetzelfde affiche zag/zie ik vanuit een uitvak.
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

AthleticHolanda

Als alles lukt zie ik vanaf zaterdag negen dagen op rij een wedstrijd, tot nu toe kwam ik niet verder dan vijf dagen op een rij... jullie?

Bossche Bol

Citaat van: AthleticHolanda op mrt 01, 2012, 16:31:17
Als alles lukt zie ik vanaf zaterdag negen dagen op rij een wedstrijd, tot nu toe kwam ik niet verder dan vijf dagen op een rij... jullie?
9 dagen achter elkaar een wedstrijd is ook voor mij het record. Dat was tijdens een Duitsland trip in 2008.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

cafebac

Citaat van: Joost op feb 29, 2012, 21:52:06
Mooi dan heb ik 29-2 toch gehad.

Was je ook bij deze?
   29-02-04   Philips Stadion   PSV – Roda JC   Ere   1-2   33.000

Was in die reeks van een jaar of 4-5 dat Roda elk jaar op voorsprong kwam in Eindhoven en er ook een aantal won. Bij ons werd er dan overal zoveel op Limburgers gevloekt dat de (Noord)Limburgse PSV'ers op de tribune er niet goed van werden!

Joost

Citaat van: cafebac op mrt 01, 2012, 18:02:43
Was je ook bij deze?
   29-02-04   Philips Stadion   PSV – Roda JC   Ere   1-2   33.000

Was in die reeks van een jaar of 4-5 dat Roda elk jaar op voorsprong kwam in Eindhoven en er ook een aantal won. Bij ons werd er dan overal zoveel op Limburgers gevloekt dat de (Noord)Limburgse PSV'ers op de tribune er niet goed van werden!

Inderdaad, misschien heb ik er dan nog wel 1 maar heb mijn eigen lijst niet bij de hand.

Bob

Mijn teller staat nu op een totaal van 44 wedstrijden, waarvan 5 in de laatste 12 dagen. Van die 5 wedstrijden in de laatste 12 dagen ging de overwinning 4 keer naar de uitspelende club, alleen gisteravond bij SC Telstar - Willem II won de thuisclub. In de 39 wedstrijden voor de 'reeks' van 5 wedstrijden wonnen de bezoekers in totaal 5 keer.
In het kort: in de laatste 5 wedstrijden heeft het aantal overwinningen voor de bezoekende club zich bijna verdubbeld. Nutteloos? Zeker.

spons

Citaat van: Bossche Bol op mrt 01, 2012, 17:35:42
9 dagen achter elkaar een wedstrijd is ook voor mij het record. Dat was tijdens een Duitsland trip in 2008.

Ik heb tijdens het EK van 2004 in Portugal 10 dagen achter elkaar een wedstrijd gezien.  In alle 10 de verschillende EK stadions eentje

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Citaat van: spons op mrt 07, 2012, 08:23:06
Ik heb tijdens het EK van 2004 in Portugal 10 dagen achter elkaar een wedstrijd gezien.  In alle 10 de verschillende EK stadions eentje

Mijn personal record is ook van dat EK. 6 dagen en 6 wedstrijden in 6 verschillende stadions.

Joost

Citaat van: Meester op mrt 07, 2012, 19:14:16
Mijn personal record is ook van dat EK. 6 dagen en 6 wedstrijden in 6 verschillende stadions.

Het aantal dagen achtereen dat ik ooit een wedstrijd zag staat het op 6. Dat was in Engeland van zaterdag tot en met donderdag, toen op vrijdag rugby gezien en op zaterdag nog een voetbalwedstrijd.


hgrm

Veel verder dan 6 kom ik niet; wel een aantal keer 10 in 11 dagen of iets dergelijks. Maar dan zit er altijd wel een (gedwongen) voetballoze dag tussen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Nico1880

- Ik heb een aantal maanden geleden een uur op zoek geweest naar de ground van Excelsior Kessel, maar nu kom ik er achter dat het complex toen al een tijdje was afgebroken.
- Het zal waarschijnlijk door meer clubs gedaan worden, maar heb op VV Gilze voor de eerste keer zonnepanelen gezien bij een club.

Ralf

Vanavond zal ik mijn 50ste stadion bezoeken, waarvan 27 in Nederland en 23 in het buitenland.
43 in combinatie met een wedstrijd, 7 'slechts op bezoek'.

Valt waarschijnlijk in het niet bij sommige anderen hier, maar vind het toch een mooi aantal!

Verwijderd lid

Citaat van: Ralf op apr 06, 2012, 10:50:08
Vanavond zal ik mijn 50ste stadion bezoeken, waarvan 27 in Nederland en 23 in het buitenland.
43 in combinatie met een wedstrijd, 7 'slechts op bezoek'.

Valt waarschijnlijk in het niet bij sommige anderen hier, maar vind het toch een mooi aantal!

Zeker een fraai aantal. Er zijn er vast die hogere getallen kunnen overleggen, maar ieder heeft het mijlpaal "50" eens gevierd.
Veel plezier !