Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Vrijwel alle Länderpunkte heb ik behaald met een wedstrijd die niet op hoogste niveau gespeeld werd.

Alleen mijn eerste wedstrijd in Nederland betrof een Eredivisiepot.

Verder;
Belgie: Derde Klasse
Duitsland: 2. Bundesliga
Italie: Coppa Italia bij een club die destijds op het 2e niveau speelde
Engeland: 4e niveau
Wales: Cardiff City
Schotland: 2e niveau
Zwitserland: 3e niveau

hgrm

Mijn eerste wedstrijd in Nederland was bij de club die mijn opa in 1958 oprichtte en destijds in de 3e klasse (za) speelde: MVV'58 uit het Betuwse Meteren.

Verder:
Engeland: Division 1 (2): Fulham
Luxemburg: Interland (Georgië vriendschappelijk)
Duitsland: Bundelsiga (1): Borussia MG
Wales: Uefacup: Bangor City
Schotland: Premier League (1): Hibernian
België: Eerste klasse (1): Antwerp
Portugal: Uefacup: Sporting
Ierland: Division 1 (2): Shamrock
Frankrijk: Ligue 1 (1): Valenciennes
Oostenrijk: Beker: Wels (speelde niveau 3)
Liechtenstein: Europa League: FC Vaduz
Tsjechië: Gambrinus Liga (1): Olomouc
Noord Ierland: Premiership (1): Crusaders
Zwitserland: Super League (1): FC Zürich
Spanje: Primera Division (1): Barcelona
Italië: Seria A (1): AC Milan
Zweden: Allswedskan (1): Helsingborg
Finland: Veikkausliiga (1): Mariehamn

Dus in maar liefst 10 landen gedebuteerd met een wedstrijd op het hoogste niveau en daarnaast 3 keer met een Europese wedstrijd.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Na mijn trip naar Berlijn heb ik meer stadions in het buitenland bezocht (63) dan in België (60).

voetbalfan

Er net achter gekomen dat de clubs uit Nederland waar ik op bezoek zijn het volgend jaar altijd succesvol zijn.
Ik heb Utrecht, ADO en Vitesse voor vandaag in een thuiswedstrijd gespeeld en alle drie hebben via de play-offs Europees voetbal gehaald.
In de voorbereiding heb ik dit seizoen MVV en Sparta aan het werk gezien, beiden staan aan de kop in de Eerste Divisie.
Bovendien heb ik vandaag NAC bezocht dus het staat vast dat we NAC in het seizoen 2014-2015 weer in Europa aan het werk zullen zien!

Koning Kriel

Citaat van: voetbalfan op mrt 18, 2013, 00:13:54
Bovendien heb ik vandaag NAC bezocht dus het staat vast dat we NAC in het seizoen 2014-2015 weer in Europa aan het werk zullen zien!

Laten we hopen van niet maar mocht het toch zo zijn dan nodig ik je uit (anders ook wel) om snel een keer bij Willem II op bezoek te komen.

AthleticHolanda

Over anderhalve week hoop ik Espanyol en Europa te bezoeken, daarna zijn er nog twee van de tien oprichters van de Primera Division te gaan, te weten FC Barcelona en Racing Santander.

Hugo

Citaat van: AthleticHolanda op sep 10, 2013, 22:11:43
Over anderhalve week hoop ik Espanyol en Europa te bezoeken, daarna zijn er nog twee van de tien oprichters van de Primera Division te gaan, te weten FC Barcelona en Racing Santander.

Apart dat jij nog nooit in Santander ben geweest.

AthleticHolanda

Citaat van: Hugo op sep 11, 2013, 20:53:39
Apart dat jij nog nooit in Santander ben geweest.

Denk al een keer of vier/vijf geweest, bij nacht ken ik de stad als geen ander aangezien de vlucht naar Santander altijd 's avonds pas landde. Dat ik nog nooit bij Racing was komt omdat ik de club niet echt sympathiek vind en het stadion weinig speciaals. Tot dusver koos ik zodoende liever voor een Baskische club. Maar ze zullen er inderdaad toch een keer aan moeten geloven, dit seizoen tegen Oviedo is wel een leuke... ;-)

Saltacampos

Citaat van: AthleticHolanda op sep 11, 2013, 21:19:34
Denk al een keer of vier/vijf geweest, bij nacht ken ik de stad als geen ander aangezien de vlucht naar Santander altijd 's avonds pas landde. Dat ik nog nooit bij Racing was komt omdat ik de club niet echt sympathiek vind en het stadion weinig speciaals. Tot dusver koos ik zodoende liever voor een Baskische club. Maar ze zullen er inderdaad toch een keer aan moeten geloven, dit seizoen tegen Oviedo is wel een leuke... ;-)
Wat het je tegen Racing Santander ? Lijkt me toch een sympathieke, traditierijke club ?
Over land and sea

cafebac

Afgelopen week ground nummer 75 gepakt bij Hasselt - Patro.

spons

Afgelopen week wedstrijd nummer 100 van het Nederlands Elftal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: rrcg1899 op sep 13, 2013, 11:49:32
Wat het je tegen Racing Santander ? Lijkt me toch een sympathieke, traditierijke club ?

Als ik neutraal was zou ik misschien ook anders tegen ze aankijken, maar tegenover Athletic zijn ze vaak minder sympathiek. Denk dan aan het aanzienlijk verhogen van ticketprijzen als Athletic op bezoek komt, of het zingen van Viva España zonder dat de club er acht op slaat en meer van dat soort dingen.

Verwijderd lid

Citaat van: spons op sep 16, 2013, 10:05:17
Afgelopen week wedstrijd nummer 100 van het Nederlands Elftal

In hoeveel verschillende landen ?

spons

Citaat van: Meester op sep 17, 2013, 12:02:49
In hoeveel verschillende landen ?

Dat zou ik eens op moeten zoeken, weet ik niet precies, maar zijn er niet zo heel erg veel.

Waren ook niet allemaal officiële interlands maar ook wedstrijden tegen Bayern München, De Treffers, Noordwijk, ARC, Ajax en Rijnsburgse Boys.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Wat was de eerste interland?