Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

voetbalfan

#330
Het is al van 14 april 2010 (ofwel 93 wedstrijden) geleden dat ik nog een wedstrijd van Westerlo in het Kuipje heb gemist. Die 93 wedstrijden zijn inclusief competitiewedstrijden, oefenwedstrijden, bekerwedstrijden, play-offwedstrijden en Europese wedstrijden afgewerkt in ons stadion.
De clubs (41 in totaal!) die ik in deze 93 wedstrijden aan het werk heb gezien zijn:
- Cercle Brugge, Genk, Club Brugge, Gent, Zulte Waregem, Lierse, Standard, Mechelen, Anderlecht, Lierse, Kortrijk, Lokeren, Charleroi, Bergen, Waasland Beveren, OH Leuven
- Roeselare, Eupen, Sint Truiden, Heist, Eendracht Aalst, Lommel, Moeskroen, RWDM, Tubeke, Antwerp, White Star Bruxelles, Visé, Boussu Dour, Dessel, Virton, Hoogstraten
- Ath, Hoei, Oudenaarde, Sint Niklaas, Ciney
- Beerschot
- TPS Turku (Finland), Young Boys Bern (Zwitserland), MVV (Nederland)

Als Geel (14 april) over de vloer komt heb ik dus zowel alle eerste en tweede klassers in Westerlo aan het werk gezien.

En om nog even door te gaan, van bovenstaande heb ik Virton, Ath, Hoei, Ciney en MVV nog nooit een thuiswedstrijd zien afwerken. Enkel Hoogstraten heb ik wel bezocht maar nog niet wanneer Westerlo daar speelde.
Andersom ben ik in deze periode op bezoek geweest bij volgende clubs waarbij ik ze nog nooit in Westerlo heb zien spelen, oefenwedstrijden inbegrepen:
Geel, Averbode, Houtvenne, Beerzel, Oosterwijk, Racing Mechelen, Woluwe Zaventem, Sparta Rotterdam

Op de wish-list van clubs die ik graag bij Westerlo over de vloer zie komen in de toekomst zijn: Geel (zekerheid), Racing Mechelen, Patro Eisden, FC Liège, het vernieuwde Beerschot en de buren uit Oosterwijk.

3434

Stade du Tultay oftwel het stadion van Sprimont (Comblain) werd mijn 85ste stadion. Het duurde ruim een jaar eer ik een nieuw stadion bezocht nochtans mijn club heel het jaar gevolgd alsook enkele 'groundhops'.  Dat we in de laatste 2 minuten nog de winning goal scoorden maakt het nog zoeter.

Op naar de 90 :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Grappig, ik sta ook op 85 :)

3434

Nu 86 door Diegem te bezoeken. Onbewust heb ik 3B bijna compleet. Enkele wedstrijden die me niet aanspraken in onze mindere periode dit seizoen niet bezocht, anders was het compleet.

Van de 18 clubs heb ik er 16 bezocht. Ciney en Cappellen ontbreken nog. Qua stadions zit ik aan 15/18 want Charleroi Heppignies Fleurus speelt nu in Charleroi, toen ik ze bezocht was het nog gewoon in Heppignies.

Stadions 15/18
Clubs 16/18
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

cafebac

Gisteren stadion 88, nummer 28 in België, waarvan 9 in een plaats beginnend met L...

Ici c est Paris

Luik-Lokeren-Lier-Lommel-Leuven-La Louvière...verder kom ik niet.

cafebac

Citaat van: Ici c est Paris op mei 05, 2014, 19:35:00
Luik-Lokeren-Lier-Lommel-Leuven-La Louvière...verder kom ik niet.

Heel goed! Luik wel drie stuks en twee in Lier :)

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Ik dacht nog aan Londerzeel, haha.

cafebac

Het is wel een toevalligheid en geen doel op zich hoor :)

jona93

laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

GiertjeNL

Mijn voetbaljaar 2014 is al 20 wedstrijden onderweg zonder ook maar één rode kaart te hebben gezien!

hgrm

Citaat van: GiertjeNL op mei 06, 2014, 16:43:54
Mijn voetbaljaar 2014 is al 20 wedstrijden onderweg zonder ook maar één rode kaart te hebben gezien!

Da's knap.
Bij mij regent het rode kaarten. Ik heb al een wedstrijd zien eindigen in 7 tegen 11 en één in 8 tegen 11. Beide wedstrijden zelfs in hetzelfde weekend.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

jona93

in het volledige seizoen van wedstrijden dat ik bezocht heb zijn er maar 2 wedstrijden op 0-0 gebleven na 90min
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Go Ahead Eagles is de enige club die ik zowel thuis als uit in zowel een competitie -, beker - als vriendschappelijke wedstrijd tegen Feyenoord heb zien spelen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen