Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FC_Emmen

Zwolle is de enige die ik zowel in beker, competitie als vriendschappelijk tegen Emmen heb zien spelen.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

3434

Forumlid en Patrofan Mar is vanochtend richting Brazilië vertrokken voor een maand. Je kan zijn avontuur volgen op https://www.facebook.com/pages/De-Maasduivels-in-Brazili%C3%AB/292629000914576?fref=ts

Hij is voorzitter van de supportersgroep de Maasduivels. Voor degene zonder fb zal hij (of ik als hij het niet doet) het verslag hier kopiëren mits interesse.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Ik heb in de periode 1 augustus-31 mei op bijna iedere datum een wedstrijd gezien.

Ik mis nog;
1 augustus
2 augustus
8 augustus
27 september
14 november
10 december
25&26 december
28 december
2-3-4 januari
10 januari
21 februari
28 mei
30 mei

21 september is de drukste datum. Op die datum zag ik al 10 verschillende wedstrijden. Sinds 2001 mis ik alleen de seizoen 02-03, 04-05, 09-10 en 10-11.
Heerenveen en Roda speelde al 3 keer tegen elkaar op die dag, twee keer in Kerkrade.

cafebac

afgelopen zondag nummer 31 in België gevinkt, daarmee evenaar ik de 31 stadions die ik in Nederland zag.

Joost

Voor het eerst in 20 jaar heb ik in het tussenseizoen geen enkele oefenpot gezien.

3434

Hetzelfde telt voor mij, in 11 jaar dan. Zelfs de oefenpotjes van m'n eigen club heb ik links laten liggen, een voetbalbreak kan wonderen doen (voor het komende seizoen). De honger is terug (groot) :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Joost

Citaat van: 3434 op jul 31, 2014, 15:10:07
Hetzelfde telt voor mij, in 11 jaar dan. Zelfs de oefenpotjes van m'n eigen club heb ik links laten liggen, een voetbalbreak kan wonderen doen (voor het komende seizoen). De honger is terug (groot) :)

Het was niet eens een bewuste keuze voor mij. De meeste oefenpotjes die Roda speelde waren op een moment dat ik niet kon en de enige leuke pot was op een moment dat we op vakantie waren.

Joost

In de volgende ronde ga ik de 50e achtereenvolgende bekerwedstrijd van Roda zien, uit en thuis.


wekke

De doelpunten  blijven maar komen de laatste weken. Vorige week 6-1 (al was ik daar niet bepaald tevreden mee) en vandaag in Dordrecht 2-6. In de laatste 4 wedstrijden zag ik 26 goals.

FC Dordrecht - Vitesse was bovendien mijn 60e buitenlandse wedstrijd en mijn 20e Eredivisie duel.

Verslagje en foto's post ik naar alle waarschijnlijkheid morgen in het gekende topic.

hgrm

Bij mij heeft de Torflaute toegeslagen.....Meer dan twee goals is de laatste weken een zeldzaamheid.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

In de 3 keer dat ik Edinson Cavani live in het stadion aan het werk zag (FC Utrecht - Napoli 2010, Valenciennes - PSG 2013, Ajax - PSG 2014) wist hij alle 3 de keren in de eerste helft de 0-1 te maken.

jona93

In de laatste 2 duels dat ik de U21 van Anderlecht zag spelen UEFA Youth Champions league eindigde de wedstrijd telkens op 5 goals of meer en viel de openings goal binnen de 10min 13/14 Anderlecht-Benfica 2-6 en Anderlecht-Dortmund 5-0
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

jvdreumel2

Nigel de Jong is ook begonnen met Groundhoppen. Waarschijnlijk dacht ie laat ik maar klein beginnen...

http://oss.kliknieuws.nl/sport/185176/1c-nigel-de-jong-ziet-erp-gelijkspelen

ALenstra

Mijn bezoek aan Millwall-Middlesborough vorige week was de 100e keer dat ik voetbal zag in een Engels stadion.

Joost

Worden jullie zo rond de kerstdagen ook gespamt door allerlei clubs waar je ooit online tickets hebt besteld?