Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jona93

Citaat van: HRM1880 op dec 24, 2014, 18:26:38
Is dat niet hetzelfde?
Jep hij zal het idd over de zelfde supportersclub hebben waar ik inzit
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

HRM1880

Citaat van: jona93 op dec 24, 2014, 22:43:33
Jep hij zal het idd over de zelfde supportersclub hebben waar ik inzit
Ik bedoelde zo snel mogelijk dronken worden en naar het voetbal gaan. Als Antwerp-suppoter is het een onlosmakelijk aan het ander verbonden, anders hou je het niet vol.

FCT1980

Citaat van: HRM1880 op dec 25, 2014, 00:19:35
Ik bedoelde zo snel mogelijk dronken worden en naar het voetbal gaan. Als Antwerp-suppoter is het een onlosmakelijk aan het ander verbonden, anders hou je het niet vol.

Bij Twente niet anders dit seizoen haha.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

3434

"A bottle of whiskey, a bottle of wine, the Antwerp supporters are fine oh oh oh" Ik zal het nooit vergeten 1880 :)
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

HRM1880

Citaat van: 3434 op dec 25, 2014, 12:59:40
"A bottle of whiskey, a bottle of wine, the Antwerp supporters are fine oh oh oh" Ik zal het nooit vergeten 1880 :)
Mijne favoriet van vroeger blijft: "wij zijn rood, wij zijn wit, wij zijn bezopen dynamiet nananana".

Saltacampos

Citaat van: HRM1880 op dec 25, 2014, 00:19:35
Ik bedoelde zo snel mogelijk dronken worden en naar het voetbal gaan. Als Antwerp-suppoter is het een onlosmakelijk aan het ander verbonden, anders hou je het niet vol.
Niet té dramatisch doen he, ik ga al sinds 1993 naar Racing Gent: Vierde en Derde Klasse voetbal, drie promoties en twee degradaties meegemaakt, verschillende hemeltergende fusies moeten doorstaan plus een verhuis vanuit het traditionele thuisstadion naar een kant en klaar zielloos sportpark in een afgelegen uithoek van de gemeente Gent (Oostakker), daar zou je pas van beginnen drinken. Maar, no surrender, de Racing krijgen ze niet kapot. Ik hoop ooit nog eens Tweede Klasse te mogen beleven met de Racing (al moet ik misschien opletten met wat ik wens na wat ik zaterdag op de Bosuil te zien kreeg qua voetbal ;p), op Eerste durf ik al niet meer te hopen.

On topic, die tripjes naar Engeland met de bus, daar zie je toch soms nog eens wat: ooit was er zo'n kerel mee naar Spurs, een hele dag gezopen en toen viel hij in slaap in een pub vlak naast het stadion, toen hij wakker werd was de match voorbij en kon hij terug de bus op naar huis, great way to spend 140€... En dan heb ik het nog niet over die keer dat er ene uit Upton Park werd gezet wegens roken op de tribune ("dat zal hier wel niet zo streng zijn zeker ?"), twee mannen van een jaar of zestig die in hun broek hadden gedaan wegens te dronken om het op te houden, een gast die in Londen moest achterblijven wegens te dronken om de weg terug naar de bus terug te vinden en de verkeerde richting had genomen vanaf Upton Park en onbereikbaar was op zijn gsm... enz...enz...
Over land and sea

3434

Telkens ik mee ging zat er een grote groep Nederlandse 'fans' op de bus. Eerder de harde kern van een ploeg. Niet zozeer 1 bepaalde ploeg. Heb zowel Feyenoord, Ajax, Utrecht als Sittard al gezien. 1 van deze gebruikte zelfs de noodrem in de trein tussen Calais & London. We mochten bijna niet meer terug mee (dan zit je daar vast in Londen met de bus..) Ezels.

Een aantal waren ook zo doorgesnoven en begonnen in de tribune met de vlag te zwaaien van hun NL club, al joint rokend haha. Het was zo erg dat het bijna grappig was. Die hebben ongeveer 7 minuten van de wedstrijd gezien.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

jona93

Het begint denk ik stilaan een traditie te worden bij telkens na Lierse Away Met Brugge. Vorig jaar op een onduidelijke wijze vlag verloren tijdens de match had gisteren mijn voorzorgen genomen en mijn vlag tussen de stoeltjes gelegd na de wedstrijd bus opgestapt toen we van de bus stapten bij aankomst zonder dat ik het wist mijn oplader van mijn gsm vergeten. Denk dat ik Lierse uit maar een paar jaar laat liggen ;-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Hugo

Citaat van: jona93 op dec 27, 2014, 17:54:48
Het begint denk ik stilaan een traditie te worden bij telkens na Lierse Away Met Brugge. Vorig jaar op een onduidelijke wijze vlag verloren tijdens de match had gisteren mijn voorzorgen genomen en mijn vlag tussen de stoeltjes gelegd na de wedstrijd bus opgestapt toen we van de bus stapten bij aankomst zonder dat ik het wist mijn oplader van mijn gsm vergeten. Denk dat ik Lierse uit maar een paar jaar laat liggen ;-)

Ik neem ook altijd mijn oplader mee naar het stadion.

Bier und Bratwurst

#399
Citaat van: jona93 op dec 27, 2014, 17:54:48
Het begint denk ik stilaan een traditie te worden bij telkens na Lierse Away Met Brugge. Vorig jaar op een onduidelijke wijze vlag verloren tijdens de match had gisteren mijn voorzorgen genomen en mijn vlag tussen de stoeltjes gelegd na de wedstrijd bus opgestapt toen we van de bus stapten bij aankomst zonder dat ik het wist mijn oplader van mijn gsm vergeten. Denk dat ik Lierse uit maar een paar jaar laat liggen ;-)

Waarom leg jij je vlag na de wedstrijd tussen de stoeltjes? Je had de vlag ook weer mee kunnen nemen. Zo moet je weer opnieuw een vlag aanschaffen!
Het ene stadion is het andere niet!

3434

Citaat van: Hugo op dec 28, 2014, 08:35:58
Ik neem ook altijd mijn oplader mee naar het stadion.

Ik dacht net hetzelfde haha. Nieuwe generatie, ook al ben ik 'maar' 26. Voel me groot verschil met de 18 tot 22-jarigen nu.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

John Sleeuwenhoek

Citaat van: 3434 op dec 28, 2014, 11:52:43
Ik dacht net hetzelfde haha. Nieuwe generatie, ook al ben ik 'maar' 26. Voel me groot verschil met de 18 tot 22-jarigen nu.

Jullie hebben zeker geen iPhone? Een dagje uit zonder oplader is er tegenwoordig niet meer bij.

Joost

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 29, 2014, 09:49:09
Jullie hebben zeker geen iPhone? Een dagje uit zonder oplader is er tegenwoordig niet meer bij.

Maar in de bus zijn er toch geen oplaadpunten?

FCT1980

Wordt steeds gekker bij het voetbal. Oplader van de telefoon mee?Heb je ook zo'n stok om betere selfies te maken Jona?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Joost op dec 29, 2014, 10:27:30
Maar in de bus zijn er toch geen oplaadpunten?

Een beetje touringcar tegenwoordig wel.

Zelf reis ik voornamelijk met de trein en dan is het wel handig een oplader bij te hebben wanneer ik alleen reis.