Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 29, 2014, 09:49:09
Jullie hebben zeker geen iPhone? Een dagje uit zonder oplader is er tegenwoordig niet meer bij.

Dat wel, maar ik laat het apparaat ook wel eens los. Dan hou je het wat langer vol.

smitswessel

Citaat van: FCT1980 op dec 29, 2014, 10:50:35
Wordt steeds gekker bij het voetbal. Oplader van de telefoon mee?Heb je ook zo'n stok om betere selfies te maken Jona?

Hahaha nog niet zo'n gekke tip! ;)

ALenstra

Oplader neem ik alleen mee als ik meerdere dagen weg ben. Niet voor een dagje uit. Maar in het stadion meenemen sowieso niet.

jona93

Citaat van: Joost op dec 29, 2014, 10:27:30
Maar in de bus zijn er toch geen oplaadpunten?

heb altijd een back up batterij mee waar ik hem gewoon maar moet aan koppelen met de USB kabel zeer handig en simpel
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 29, 2014, 09:49:09
Jullie hebben zeker geen iPhone? Een dagje uit zonder oplader is er tegenwoordig niet meer bij.

Waarom niet ? Om een voetbalwedstrijd te kijken heb je geen telefoon nodig hoor. Ik laat hem wel eens gewoon thuis, lekker rustig.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

John Sleeuwenhoek

Citaat van: spons op dec 29, 2014, 18:46:34
Waarom niet ? Om een voetbalwedstrijd te kijken heb je geen telefoon nodig hoor. Ik laat hem wel eens gewoon thuis, lekker rustig.

Stel ik ga een dagje Newcastle doen voor een wedstrijd vanuit Londen. Vanwege mijn clubvoorkeur en de treinroutes hier is het heel onwaarschijnlijk dat ik samen met wat maten zal reizen die dag. Vanwege de vele uren in de trein op zo'n dag is een oplader best handig. Kun je rustig wat muziek luisteren, eventueel een filmpje kijken and what not. Hopelijk is dit geen bezwaar voor jullie anders laat ik dat ding de volgende keer wel thuis hoor. ;-)

spons

Citaat van: John Sleeuwenhoek op dec 29, 2014, 19:24:17
Stel ik ga een dagje Newcastle doen voor een wedstrijd vanuit Londen. Vanwege mijn clubvoorkeur en de treinroutes hier is het heel onwaarschijnlijk dat ik samen met wat maten zal reizen die dag. Vanwege de vele uren in de trein op zo'n dag is een oplader best handig. Kun je rustig wat muziek luisteren, eventueel een filmpje kijken and what not. Hopelijk is dit geen bezwaar voor jullie anders laat ik dat ding de volgende keer wel thuis hoor. ;-)

Absoluut geen bezwaar iedereen moet doen waar ie zelf zin in heeft. Maar op een route waar je normaal niet zo vaak komt is genieten van de omgeving of een leuk contact met medepassagiers ook een optie.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

cafebac

Ik ben nog in het bezit van zo'n ouderwetsche telefoon, batterij gaat letterlijk tegen de vier weken mee :)



Jef400

Misschien bezoek ik wel te weinig uitwedstrijden om het te kunnen begrijpen.

ALenstra

Met een smartphone kun je fotos maken en af en toe nuttige informatie bekijken. Reuze handig. Ik kan niet zonder in het stadion.

voetbalfan

Om toch even in deze non-discussie mee te gaan:
Mijn Iphone levert betere kwaliteit van foto's dan mijn fototoestel, maar dat ligt voornamelijk aan het fototoestel natuurlijk. Met een smartphone is het ook altijd makkelijk om tijdens de rust even de standen in de andere wedstrijden of zelfs uit andere competities te controleren, lekker handig.

KRCM1904

Als je in dit topic toch enigszins kan uitwijken, doe ik daar graag even aan mee.
Mijn manier van groundhoppen is eerder een soft-vorm van wat de meesten hier doen.
Ik beperk mij meestal tot de wagen als vervoermiddel, bekijk zelden wedstrijden op het hoogste niveau (bijna nooit Bundesliga, Premier League, Eredivisie, ... en noem maar op).  Niet omdat ik het voetbal op dat niveau niet leuk zou vinden, maar eerder vanwege de beperkte vrijheid in het stadion.  Ik neem ook bijna steeds een reflexcamera mee met een degelijk objectief, waarvan ik bijna zeker  ben, dat ik er in vele stadions op het hoogste niveau niet mee zou binnengeraken.  Op een iets lager niveau maken ze daar zelden een probleem over.  Het is zelfs zo dat, als ik de laatste tijd bij een aantal Nederlandse amateurclubs wil betalen aan de kassa, het antwoord krijg, u bent fotograaf, u hoeft niet te betalen.  Wie ben ik dan om te zeggen, dat ik eigenlijk geen fotograaf ben ...
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Ik neem mijn telefoon wel altijd mee, om tussenstander te checken en soms een paar foto's maar een oplader heb ik nooit nodig, tenzij ik meer dan 1 dag van huis ben.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

belfast

Tegenwoordig zit de helft van het stadion met z'n telefoon te pielen. Blij dat ik zelf gewoon een oud ding heb.
Smartphone zal best handig zijn, maar ik heb er niks mee. Het doodt alle spontaniteit. Je kan tegenwoordig op een terras zitten, er loopt een moppie voorbij met enorme jopen, en de helft van het terras ziet het niet omdat ze hun faceboek vriendjes zitten te scrollen. Kansloos.

Maar goed, mijn zoon zij dit weekend nog dat "ik niet zo van die moderne dingen hou" toe hij over FIFA 2014 op de pc zat te vertellen en ik niks begrijpend naar hem keek.

D3T=Lief

Arjen

Citaat van: FCT1980 op dec 29, 2014, 10:50:35
Wordt steeds gekker bij het voetbal. Oplader van de telefoon mee?Heb je ook zo'n stok om betere selfies te maken Jona?
Zag van de week een selfie-stok (?) voorbijkomen bij Tottenham-Chelsea. Moest gelijk aan dit topic denken.