Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bewussie

Ik heb inmiddels in 42 verschillende stadions wedstrijden gezien (tel tot een bepaald niveau - veelal alleen hoogste 3 klassen). Roda JC en Alemannia Aachen zijn de "thuisclubs" waar ik al te vaak ben gaan kijken maar..

In alle 40 grounds waar ik heb gehopt (1 of meerdere keren) heb ik nog steeds geen enkele 0-0 wedstrijd gezien!

wekke

Citaat van: Freebird op apr 04, 2016, 22:00:39
Vorig jaar had ik op dit eigenste tijdstip reeds 25 wedstrijden op de teller. Dit jaar welgeteld 4. Even afkicken, maar met een geweldige dochter van 4 maanden lukt me dat nog net ;)

Ik neem dan ook aan dat het niet je bedoeling was om elk jaar 100 wedstrijden te bezoeken he :-)
Hoe staat het met je plan om alle Nederlandse profclubs te bezoeken? Moet je er nog veel vinken?

Voetbalman

Citaat van: wekke op apr 04, 2016, 22:07:22
Ik neem dan ook aan dat het niet je bedoeling was om elk jaar 100 wedstrijden te bezoeken he :-)
Hoe staat het met je plan om alle Nederlandse profclubs te bezoeken? Moet je er nog veel vinken?

Nee inderdaad, voorlopig ook helemaal niet te combineren met het nieuwe gezinsleven en het terug oppakken van 't sociale leven :)

Wel, in onze Belgische eerste klasse moet 'k alleen Kortrijk nog bezoeken, dat wordt een away met Anderlecht of een derby tegen Waregem volgend jaar.

In Nederland nog wel wat af te vinken inderdaad.

De Graafschap
Excelsior
Heerenveen
PEC Zwolle
NEC
ADO Den Haag (wel vorig stadion bezocht)

Volendam
Emmen
Almere City
Oss
Den Bosch
Sparta Rotterdam
Jong Ajax
Eindhoven

Dit seizoen ga ik normaal niks meer zien in Nederland, of het moest nog Sparta zijn, of een revisit bij de vriendelijke gasten van Helmond Sport of met de Publiekswissel bij Dordrecht. Die laatste vond ik ook niet verkeerd. Relatief dichtbij, hekkenhangers en leuk stadion.

Welke moet jij nog doen? :)

wekke

In de Eredivisie nog PEC Zwolle en Excelsior. Ik wilde ze dit seizoen nog vinken, maar denk er sterk aan om rustig mijn tijd te pakken. In de tweede divisie tel ik de beloften teams niet mee en mis ik voorts Volendam, Emmen, Oss, Helmond, RKC, Almere en Telstar. Ik bekijk het een beetje aan en werk tegenwoordig vooral in de weekends wat het vinken moeilijker maakt.

Ik heb dit seizoen mijn aantal al flink naar beneden gehaald en dat zal volgend seiaoen nog drastischer worden. Gedaan met de niets zeggende Belgische wedstrijden, maar 1x per maand richting het buitenland. Dat is zo wat het toekomst plan.

Sebastiaan_W

Citaat van: wekke op apr 04, 2016, 22:31:21
In de Eredivisie nog PEC Zwolle en Excelsior. Ik wilde ze dit seizoen nog vinken, maar denk er sterk aan om rustig mijn tijd te pakken. In de tweede divisie tel ik de beloften teams niet mee en mis ik voorts Volendam, Emmen, Oss, Helmond, RKC, Almere en Telstar. Ik bekijk het een beetje aan en werk tegenwoordig vooral in de weekends wat het vinken moeilijker maakt.

Ik heb dit seizoen mijn aantal al flink naar beneden gehaald en dat zal volgend seiaoen nog drastischer worden. Gedaan met de niets zeggende Belgische wedstrijden, maar 1x per maand richting het buitenland. Dat is zo wat het toekomst plan.

Dat wordt een beste 2e divisie!

wekke

Citaat van: Sebastiaan_W op apr 05, 2016, 10:41:37
Dat wordt een beste 2e divisie!

Haha, ik zie mijn fout nu pas :D

Voetbalman

Citaat van: wekke op apr 04, 2016, 22:31:21
In de Eredivisie nog PEC Zwolle en Excelsior. Ik wilde ze dit seizoen nog vinken, maar denk er sterk aan om rustig mijn tijd te pakken. In de tweede divisie tel ik de beloften teams niet mee en mis ik voorts Volendam, Emmen, Oss, Helmond, RKC, Almere en Telstar. Ik bekijk het een beetje aan en werk tegenwoordig vooral in de weekends wat het vinken moeilijker maakt.

Ik heb dit seizoen mijn aantal al flink naar beneden gehaald en dat zal volgend seiaoen nog drastischer worden. Gedaan met de niets zeggende Belgische wedstrijden, maar 1x per maand richting het buitenland. Dat is zo wat het toekomst plan.

Gas terugpakken, doe ik nu ook met de kleine. Ik probeer Antwerp nog mee te pikken, laatste wedstrijd tegen Eupen, de laatste wedstrijden van FC Mariekerke (door de aanwezigheid van kapitein Sven Vanderheyden) en links of rechts nog iets. EK vind ik niet interessant, raar maar waar, dus ik mik ook vooral op het najaar :)

Misschien kunnen we enkele Hollandse clubs nog samen doen ;)

jona93

Citaat van: Freebird op apr 05, 2016, 21:47:16
Gas terugpakken, doe ik nu ook met de kleine. Ik probeer Antwerp nog mee te pikken, laatste wedstrijd tegen Eupen, de laatste wedstrijden van FC Mariekerke (door de aanwezigheid van kapitein Sven Vanderheyden) en links of rechts nog iets. EK vind ik niet interessant, raar maar waar, dus ik mik ook vooral op het najaar :)

Misschien kunnen we enkele Hollandse clubs nog samen doen ;)
Ben ik ook voorsander van :-)
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

De publiekswissel

Citaat van: Freebird op apr 05, 2016, 21:47:16
Gas terugpakken, doe ik nu ook met de kleine. Ik probeer Antwerp nog mee te pikken, laatste wedstrijd tegen Eupen, de laatste wedstrijden van FC Mariekerke (door de aanwezigheid van kapitein Sven Vanderheyden) en links of rechts nog iets. EK vind ik niet interessant, raar maar waar, dus ik mik ook vooral op het najaar :)

Misschien kunnen we enkele Hollandse clubs nog samen doen ;)

Volgend jaar FC Dordrecht - Cambuur met onze Friese maat als het zo doorgaat. :-P
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Hugo

Citaat van: De publiekswissel op apr 06, 2016, 10:13:19
Volgend jaar FC Dordrecht - Cambuur met onze Friese maat als het zo doorgaat. :-P

Met focus op de stadswandeling en een bourgondisch broodje.

Jef400

Wel ergens aan het water daar hoop ik Hugo? Dan heb je het Dordtse plaatje wel compleet denk ik zo. Al is Leeuwarden ook nooit verkeerd om doorheen te lopen vind ik zelf.

Hugo

Citaat van: Jef400 op apr 06, 2016, 10:32:48
Wel ergens aan het water daar hoop ik Hugo? Dan heb je het Dordtse plaatje wel compleet denk ik zo. Al is Leeuwarden ook nooit verkeerd om doorheen te lopen vind ik zelf.

Publiekswissel is in the lead.

De publiekswissel

Citaat van: Hugo op apr 06, 2016, 10:18:32
Met focus op de stadswandeling en een bourgondisch broodje.

Uiteraard, zit allemaal bij de prijs onbegrepen! Van het voetbal zelf moeten we het nl niet hebben. :-P
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

HRM1880

Voor zo'n stadswandeling kom ik ook naar Dordrecht. Als nutteloos groundhopfeit kan dat pas tellen.

Voetbalman

Een spontane forummeeting ... bij de Schapekoppen van Dordrecht, I'm in! :)