Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Dan wel in het supportershome Freebird. Daar ben ik ontgroent door Freekos en de publiekswissel :P

jvdreumel2

Citaat van: Jef400 op apr 06, 2016, 20:10:54
Dan wel in het supportershome Freebird. Daar ben ik ontgroent door Freekos en de publiekswissel :P
bij mijn bezoek aan Dordrecht zijn wij daar met een grote boog omheen gelopen. Was de enige keer dat wij als uitsupporter een wedstrijd bezochten en iets zei mij dat wij niet welkom zouden zijn in het supportershome

Jef400

Ik heb geen problemen ervaren in Dordt. Ik weet niet welke club je support. Dordt kan natuurlijk niet met iedereen door een deur heen. Ik kan er weinig over zeggen.

Bossche Bol

Gisteren mijn 333e ground in Nederland bezocht.

Sportpark De Roef in Sleeuwijk (Topper in de 3e Klasse D Zuid 1 tussen #2 en #1. Sleeuwijk-sv BLC bleef 0-0)
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Jehoentelaar

Ik heb na SV Urk - Harkemase Boys precies 200 thuisdoelpunten gezien (tegenover 154 uitdoelpunten).
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bewussie

Eerder genoemd: Ik heb nog nooit een groundhop-match zien eindigen in 0-0.
Ik kies dan ook altijd zelf de wedstrijden uit waar ik (en vaak vrienden) heen ga..
Afgelopen zaterdag een keer meegegaan omdat een paar vrienden al wat hadden gepland, resultaat:
Lille - Guingamp 0-0.

Bedankt nog heren.

De publiekswissel

Citaat van: jvdreumel2 op apr 06, 2016, 22:42:46
bij mijn bezoek aan Dordrecht zijn wij daar met een grote boog omheen gelopen. Was de enige keer dat wij als uitsupporter een wedstrijd bezochten en iets zei mij dat wij niet welkom zouden zijn in het supportershome

Zie dit bericht nu pas, maar mocht je nog een keer besluiten de Krommedijk te bezoeken,  dan trakteer ik je daar op een biertje.  Zolang je de sjaals van je eigen clubje maar thuislaat is het daar prima toeven hoor. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Freekos79

Citaat van: De publiekswissel op mei 11, 2016, 23:24:19
Zie dit bericht nu pas, maar mocht je nog een keer besluiten de Krommedijk te bezoeken,  dan trakteer ik je daar op een biertje.  Zolang je de sjaals van je eigen clubje maar thuislaat is het daar prima toeven hoor. ;-)

ik vond het daar wel leuk eigenlijk.
Volgende wedstrijd: ?

Rick

Voor het eerst in één seizoen de grens van 50 wedstrijden gehaald (na 2x te zijn gestrand op 49).
21 van de 50 wedstrijden waren in een voor mij nieuw stadion, een persoonlijk record.

Freekos79

Citaat van: Rick op mei 23, 2016, 22:33:55
Voor het eerst in één seizoen de grens van 50 wedstrijden gehaald (na 2x te zijn gestrand op 49).
21 van de 50 wedstrijden waren in een voor mij nieuw stadion, een persoonlijk record.

proficiat! ;-)
Volgende wedstrijd: ?

Jehoentelaar

Haha, mijn verwachte aantal wedstrijden dit jaar was vooraf veertig. Met de aankomende twee EK-wedstrijden erbij ga ik op een eindtotaal van 39 uitkomen. Toch aardig ingeschat.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

spons

Dit seizoen ga ik mijn record uit de jaren 2003/04 en 2011/12 van 105 wedstrijden verbeteren.

Sta nu op 103 wedstrijden en heb nog 7 wedstrijden in mijn agenda staan.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Penders

Rekenen jullie oefenwedstrijden ook mee?

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost