Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jehoentelaar

Citaat van: Penders op mei 24, 2016, 16:37:34
Rekenen jullie oefenwedstrijden ook mee?

Zijn er voor mij altijd maar één à twee. Ik probeer wel wedstrijden met enorme klasseverschillen te vermijden, zodat een random 0-18 niet m'n statistieken compleet in de war schopt. Is ook weinig aan, zo'n onderscheid.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Penders

Omdat het geen officiële wedstrijden zijn, sommige mensen tellen ze daardoor niet mee.
Met oefenwedstrijden erbij heb ik dit jaar totaal 54 wedstrijden gezien, zonder zijn het er 46.

Citaat van: Joost op mei 24, 2016, 16:56:45
Waarom niet?

Joost

Citaat van: Jehoentelaar op mei 24, 2016, 18:02:28
Zijn er voor mij altijd maar één à twee. Ik probeer wel wedstrijden met enorme klasseverschillen te vermijden, zodat een random 0-18 niet m'n statistieken compleet in de war schopt. Is ook weinig aan, zo'n onderscheid.

In een Excelfile kun je ze gemakkelijk eruit filteren.

Jehoentelaar

Ik houd ook een Excelbestand bij ik ben zo koppig om sowieso alle wedstrijden erin mee te nemen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Joost

Limburg telt 33 gemeentes en in de meeste daarvan heb ik wel eens voetbal gezien. Ik mis nog de 3 noordelijke gemeenten: Bergen, Gennep, Mook en Middelaar. Nederweert heeft maar 3 clubs en mis ik ook nog en er is 1 in Zuid Limburg; Onderbanken. Dat is dat stukje ingeklemd tussen Geleen, Brunssum en de Duitse grens. Daar zitten ook maar 4 dorpen er 3 clubs; Jabeek, Bingelrade (enige dorp zonder club), Merkelbeek en Schinveld.

Vanavond speelt RKDFC uit Merkelbeek in de nacompetitie thuis. Een mooie gelegenheid dus om daar eens langs te gaan. Toevalligerwijs speelt Roda in de voorbereiding in Schinveld dus daar gaan we ook naartoe.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Joost op mei 26, 2016, 09:40:46
Limburg telt 33 gemeentes en in de meeste daarvan heb ik wel eens voetbal gezien. Ik mis nog de 3 noordelijke gemeenten: Bergen, Gennep, Mook en Middelaar. Nederweert heeft maar 3 clubs en mis ik ook nog en er is 1 in Zuid Limburg; Onderbanken. Dat is dat stukje ingeklemd tussen Geleen, Brunssum en de Duitse grens. Daar zitten ook maar 4 dorpen er 3 clubs; Jabeek, Bingelrade (enige dorp zonder club), Merkelbeek en Schinveld.

Vanavond speelt RKDFC uit Merkelbeek in de nacompetitie thuis. Een mooie gelegenheid dus om daar eens langs te gaan. Toevalligerwijs speelt Roda in de voorbereiding in Schinveld dus daar gaan we ook naartoe.

Schiet je mooi op!!
Het ene stadion is het andere niet!

Jehoentelaar

Het Grand Stade Pierre Mauroy in Lille is het eerste (en waarschijnlijk voorlopig enige) stadion waar ik zowel een wedstrijd in open lucht als met gesloten dak heb gezien.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Bier und Bratwurst

Afgelopen seizoen 94 wedstrijden gezien. België: 8
                                                            Duitsland: 27
                                                            Polen: 1
                                                            Tsjechië: 3
                                                            Frankrijk: 2
                                                            Noord-Ierland: 1
                                                            Schotland: 1
                                                            Engeland: 1
                                                            Nederland: 50
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Ik zag afgelopen seizoen 299 doelpunten in 97 wedstrijden. 45 van die 97 wedstrijden bezocht ik in een nieuw stadion.

San Paolo

Vermoedelijk warmste wedstrijd die ik ook ooit bezocht heb: Mannheim - SV Elversberg (schat een graad of 40)
Vermoedelijk koudste wedstrijd die ik ook ooit bezocht heb: Almere City - Cambuur (-16 gaf telefoon aan)

rogo_breda

Door de inkrpimping van de Belgische Tweede Klasse, heb ik deze ineens compleet qua wedstrijdbezoek.
Na het bezoek aan Moeskroen de Eerste Klasse nu ook.

Jehoentelaar

Bij beide wedstrijden die ik in Estland bijwoonde speelde een ploeg uit Tallinn thuis tegen een ploeg uit Tartu. We hebben het daarbij nog wel over in totaal vier verschillende ploegen.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

Tribuneklanten

Mijn 1e wedstrijd in de regio Beieren was direct een wedstrijd tussen 2 Beierse clubs;

SpVgg Greuther Fürth - TSV 1860 München.



KRCM1904

Een tip voor wie ook tijdens zijn vakantie wil opstaan, eten en slapen met voetbal.
Ik denk dat je je caravan nergens dichter achter het doel (5 à 10m) kan plaatsen bij een club op het hoogste niveau, dan bij Victoria Rosport (Luxemburg).Niet toevallig waren het net Antwerp-supporters, die hun caravan net achter het doel geplaatst hadden. (goed bedoeld hoor, die fans staan ook op en gaan ook slapen met hun club). De campingbewoners kregen dit weekend ook een voordeeltarief om de wedstrijd 'in het stadion' bij te wonen.
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

FC_Emmen

Vanavond de Eerste divisie (Jupiler League) voltooien door naar Fortuna - Emmen te gaan.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'