Nutteloze groundhopfeiten

Gestart door Hielke, apr 14, 2009, 21:55:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: Footballromantic op dec 11, 2017, 12:46:36
Een bedankje naar het uitvak wat hun hele zondag opoffert lijkt me toch wel het minste...

Daar kies je toch zelf voor? Of doe je het niet voor je plezier, spelers hebben je gevraagd?

Footballromantic

Citaat van: Sebastiaan_W op dec 11, 2017, 12:53:21
Daar kies je toch zelf voor? Of doe je het niet voor je plezier, spelers hebben je gevraagd?
Ik kies er niet zelf voor, om voor niets van 11 tot 6 onderweg te zijn...
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

Nort

Citaat van: Footballromantic op dec 11, 2017, 12:55:56
Ik kies er niet zelf voor, om voor niets van 11 tot 6 onderweg te zijn...
That's life. Afgelastingen horen er in december/januari gewoon bij. Leuk is anders en als je er niet tegen kunt kun je beter vanaf medio november een winterslaap houden.

spons

Citaat van: Footballromantic op dec 11, 2017, 11:09:25
Absoluut waar! Wij hebben er gister van omwisselpunt Woerden naar de Galgenwaard anderhalf uur over gedaan... Op de terug weg heel veel auto's langs de kant zien staan.. Meest trieste van alles is: spelers gaan naar binnen, pot wordt afgelast, spelers komen niet meer naar buiten. Joe bedankt!

Je kiest er zelf voor om je als makke schaap in een combibus te laten stoppen. Maar waar hebben we het over : Utrecht. Ik stond in 1993 in Moskou toen de wedstrijd Spartak - Feyenoord werd afgelast
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jehoentelaar

Citaat van: ALenstra op dec 04, 2017, 09:30:06
Ze hebben op de harde kernen echt een gloeiende hekel aan toeristen. Ik meen dat iemand hier tussen de harde kern fans van Preussen Münster stond en een vlag in zijn hand kreeg gedrukt. En daar moest dat lid mee zwaaien gedurende de wedstrijd!

Als je er niet van gediend bent is het niet leuk, maar het is ook het risico van in een kurve gaan staan. In Münster is die harde kern verder helemaal niet zo groot afgezet naar de ruimte die je aan de korte zijde hebt, dus er is ruimte zat om elders plaats te nemen en er is van elke club wel achter te komen waar zo'n groep zich in het stadion begeeft. Ik sta in Münster normaal gesproken rechts van de kern (de 'afvallige' groep is tegenwoordig weer opgenomen bij de grote kern) en heb één keer in een sfeeractie gestaan met een doek en een vlag, maar dat hoort erbij als je die plek opzoekt. Een paar woorden Duits spreken en zorgen dat je iets van clubkleuren bij je hebt (of gewoon niks opvallends) kunnen al wonderen doen.

Excuus voor de late reactie op dit bericht, ben het forum de laatste maanden door andere activiteiten een beetje uit het oog verloren.
Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

maikelll043

Gisteren mijn 400e wedstrijd in totaal bezocht waarin ik 1295 doelpunten zag

Nederland - 294 wedstrijden (962 doelpunten)
België - 66 wedstrijden (230 doelpunten)
Duitsland - 33 wedstrijden (82 doelpunten)
Frankrijk - 3 wedstrijden (10 doelpunten)
Luxemburg - 2 wedstrijden (4 doelpunten)
Turkije - 2 wedstrijden (7 doelpunten)

jdebruin96

Mijn doelpunten gemiddelde over de laatste 5 wedstrijden is 1,2 per wedstrijd

jona93

Weet niet wat jullie al is overkomen dat jullie zagen tijdens eens match bij mij afgelopen zaterdag stewards die de tribune kwamen kuisen met een dweil tijdens de match van Waasland Beveren tegen STVV
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Bier und Bratwurst

Citaat van: jona93 op jan 22, 2018, 14:24:12
Weet niet wat jullie al is overkomen dat jullie zagen tijdens eens match bij mij afgelopen zaterdag stewards die de tribune kwamen kuisen met een dweil tijdens de match van Waasland Beveren tegen STVV

Kun je dat ook vertalen?
Het ene stadion is het andere niet!

ALenstra

Volgens mij iets over suppoosten die de tribune schoonmaakten met een dweil?

Cyclebob

Met mijn club SVV de volgende niet meer bestaande (gefuseerde of opgeheven) clubs bezocht:
Competitie: FC Wageningen, Omniworld Almere, Osdorp Amsterdam, DWV Amsterdam, Turkiyemspor Amsterdam, KBV Amsterdam, Nijenrodes Breukelen, UNIO Oudewater, Voorburg, Tonegido Voorburg , LenS Den Haag, VIOS Den Haag, Kranenburg Den Haag, HS Texas DZS Den Haag, Wateringse Veld Den Haag, Mozaïek Vlaardingen, Fortuna Vlaardingen, ODC'94 Schiedam, DHS Schiedam, SMC Schiedam, DRGS Schiedam, SVDPW Schiedam, Germinal Rotterdam, SMV Hillegersberg Rotterdam, Neptunus Rotterdam, Jai Hind Rotterdam, PFC Geervliet, , Kocatepe Rotterdam, WVO Oosterhout.
Beker / vriendschappelijk: Vlaardingen, HSC'89 Vlaardingen, GTB Schiedam VVK'68 Schiedam, Ursus Schiedam, Groen Wit Rotterdam, Xerxes Rotterdam, EDS Rotterdam, HION Rotterdam, Badios Boys Rotterdam, Lombardijen Rotterdam, RFC 2000 Rotterdam, GGK Rotterdam, DOTO Pernis.   
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

Joost

RFC 2000 bestaat nog gewoon!

Cyclebob

Citaat van: Joost op feb 06, 2018, 13:40:48
RFC 2000 bestaat nog gewoon!
Ah. klopt die zijn in 2013 tussen de reserve elftallen gaan voetballen en verhuisd van hun plek bij HWD. Ik ken er toevallig wat lui, ze hadden van de gemeente geld gekregen na de verhuizing van het voormalige RF C terrein waar ze nog een tijdje mee uit konden ballen.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

ricodejong4

Afgelopen weekend in Duisburg voor de allereerste maal een doelpunt gezien terwijl de goaltune van de (afgekeurde) goal voor de thuisploeg nog draaide ;)

ALenstra

Fulham-Wolves was dit seizoen alweer mijn 10e wedstrijd in Engeland. Het was ook een wedstrijd die ik vorig seizoen zag. Toen wonnen de Wolves met 3-1 en stonden ze 11 plaatsen onder Fulham. Nu won nr.5 Fulham met 2-0 van koploper Wolves. Ook was het een tijd geleden dat ik een wedstrijd zag terwijl het erg koud was.