Saltacampos on tour

Gestart door Saltacampos, mei 16, 2016, 18:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Saltacampos

Citaat van: DannyH79 op mei 31, 2021, 10:25:51
Nice hoor, eindelijk weer naar het voetbal, best beetje jaloers.......uitslag van 0-0 maakt dan ook ff niet uit lijkt me...
Absoluut, heerlijk om weer in het stadion te zijn.
Laat ons hopen dat we deze nachtmerrie nu achter ons kunnen laten en weer mogen doen wat we graag doen.
Over land and sea

DannyH79

Citaat van: Saltacampos op mei 31, 2021, 10:45:14
Absoluut, heerlijk om weer in het stadion te zijn.
Laat ons hopen dat we deze nachtmerrie nu achter ons kunnen laten en weer mogen doen wat we graag doen.

Inderdaad, hopelijk met de komende periode van oefenwedstrijden dat je dan alweer lekker kan gaan kijken, vooral met dit weer is het heerlijk......
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

watergatehopper

Leuk verslag!
Wellicht tot een volgende keer.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

Citaat van: watergatehopper op mei 31, 2021, 19:24:49
Leuk verslag!
Wellicht tot een volgende keer.
Graag, fijn om jullie te ontmoeten!
Over land and sea

Luccie

Citaat van: Saltacampos op mei 31, 2021, 21:55:32
Graag, fijn om jullie te ontmoeten!

Sluit ik mij hier volledig bij aan.
Leuk verslag trouwens!!

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Mokum1900

Leuke foto's Salta campos , leuk om je keer in het echt te hebben ontmoet (y)
Waar je ook gaat ik volg je overal

Saltacampos

Citaat van: Mokum1900 op jul 26, 2021, 14:35:15
Leuke foto's Salta campos , leuk om je keer in het echt te hebben ontmoet (y)
Bedankt en het genoegen was wederzijds!
Ik laat je zeker weten als ik eens naar Hoek kom, wat als de situatie wat genormaliseerd raakt, zeker een doel zal zijn.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea

Saltacampos

#253
KAA Gent-Rigas FS 2-2 (Conference League)
Gisteren voor de 36ste keer naar de "Ghelamco"-arena geweest als ik het mij goed herinner, dus geen uitgebreid verslag, maar wel een paar scores uit de losse pols:

wedstrijd: 7/10
De spanning maakte veel goed, want dit was technisch ontzettend slecht, vooral Gent viel heel zwaar tegen, ik kan niet begrijpen dat je spelers gaat halen waarvoor je, zo neem ik toch aan, scoutingsverslagen hebt en dan bij deze wedstrijd moet vaststellen dat ze niet in staat zijn een medemaat te bereiken die 10 meter verder staat, geen bal kunnen stoppen en traag zijn als een slak. En dit ging niet over slechts één speler, er waren er een aantal. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt.

Het ging van 0-2 voor de Letten bij rust naar 2-2 op het einde, met nog kansen op winst voor Gent in de slotfase tegen een compleet leeggespeeld RFS. Dit had altijd een makkelijke zege moeten zijn die van de terugwedstrijd een formaliteit zou hebben gemaakt, maar als je zo slap en ongeïnspireerd het veld op komt, kan elke tegenstander het je moeilijk maken.

sfeer: 1/10
Er was heel weinig publiek, niemand uit Letland en op de tweede helft na leek het op een bioscoopbezoek, heel zwak dus

organisatie: 0/10
Waarom je een tijdslot krijgt van 19u10 tot 19u35 voor een wedstrijd met beperkt publiek vind ik moeilijk te begrijpen, dat je vervolgens na de wedstrijd iedereen op hetzelfde moment laat vertrekken, maakt het zo mogelijk nog absurder. Wie verzint zoiets ?

catering: 5/10
Met voedsel en drank is niets mis in de Ghelamco, zelfs de friet is zeker OK te noemen, dat levert net een voldoende op die de lange wachttijden wegens te weinig geopende bars compenseert.

transport: 2/10
Ik vond al van dag één de bereikbaarheid van dit stadion niet goed en dat is ruim 7 jaar later niet verbeterd. Toen ik nog in Gent woonde ging ik te voet, nu was de fiets het minst ergerlijke transportmiddel. Het openbaar vervoer is slecht en onbetrouwbaar en met de auto moet je zo ver parkeren dat het de moeite niet is.

De fietsrit van Drongen naar Gent langs de Ringvaart hoort thuis in een handboek over hoe veilige en logische mobiliteit absoluut niet moet. Van hieruit moet ik eigenlijk aan de overkant van de Ringvaart zijn, dat lukt helaas zeer moeilijk van in het dorp zelf. De R4, een spoorweg en het kanaal verhinderen dat. Er is wel een brug net buiten het dorp, maar als je die over rijdt, moet je je leven riskeren om het fietspad in twee richtingen aan de linkerkant van de weg te bereiken. Hierdoor blijf je dus best aan de overkant van het kanaal om pas een aantal kilometer verder in Sint-Denijs een brug over te rijden die weliswaar veiliger is, maar ook druk verkeer heeft. Je bent dan aan de juiste kant van het kanaal en als je dit fietspad volgt, kom je uiteindelijk aan het stadion. Hier eindigt het verhaal echter niet, je moet op die weg drie maal het autoverkeer kruisen en dat telkens met een op-en afrit van een weg waar 90 kilometer per uur mag worden gereden. Eén keer word je rondgeleid via een fietstunnel, waarop het stadion niet staat aangeduid en waar je heel moeilijk de weg zou vinden als je het niet kent. Daarna volgen nog een paar kilometer tot het stadion, dat op geen enkele plaats staat aangeduid op het fietspad. Dat Gent zichzelf een fietsstad durft noemen is tekenend voor het schandalig slechte beleid waar deze stad al jaren door wordt geteisterd.

Enfin, ik wou de Conference League doen, dat is gebeurd, de wedstrijd was technisch slecht, maar onderhoudend en ik heb een aantal oude bekenden gezien, er zal echter veel water door Schelde en Leie moeten vloeien voor ik ooit nog eens naar dit stadion ga.
Over land and sea

Saltacampos

Over land and sea