Groundhopping > Groundhoppers op het web

Hopping Rob

<< < (36/41) > >>

Luccie:

--- Citaat van: Saltacampos op jun 15, 2021, 14:10:39 ---Prachtig, erg fraai aan de buitenkant ook, typisch Andalucía met dat embleem op die tegels!
Mooie afsluiter van 20-21, zo veel is zeker!

--- Einde van citaat ---

Ik had nog geen ervaring met een club uit Andalusi√ę, maar viel zeker niet tegen.
Vond de sfeer daar zeer relaxt en helemaal eens dat het een perfecte afsluiter was van dit seizoen.

Luccie:

--- Citaat van: HeroBero op jun 15, 2021, 13:54:47 ---Fraaier dan waar ze gisteren die EK-pot hebben gespeeld..

--- Einde van citaat ---

Heb vanwege mijn vakantie nog weinig gezien van de EK, maar geloof je direct :)

Luccie:
Afgelopen donderdag een dagje Luxemburg gedaan met aansluitend de wedstrijd F91 Dudelange- Bohemain FC voor de 2e voorronde van de Conference League.

Op de website van F91 Dudelange werd er aangekondigd dat er een PCR test of een vaccinatiebewijs gevraagd werd.
Voor ons de eerste keer dat we de QR coronacheck app konden gebruiken. Ook al weet je dat het goed komt, het is toch een opluchting als er een groen scherm verschijnt.

Onder een heerlijk zonnetje zagen we de Ieren vrij snel op 0 - 1 komen. Ondanks verwoede pogingen van de thuisclub, konden zij de stand niet gelijk trekken.
Onderstaand een linkje met wat foto`s van de wedstrijd.

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/07/24/dudelange-stade-jos-nosbaum/

AthleticHolanda:
Ook hier dus uitfans, volgens mij is overal in Europa het uitfans-verbod van de UEFA genegeerd en kwamen ze er alleen in Kosovo niet in.

Luccie:

--- Citaat van: AthleticHolanda op jul 24, 2021, 14:25:03 ---Ook hier dus uitfans, volgens mij is overal in Europa het uitfans-verbod van de UEFA genegeerd en kwamen ze er alleen in Kosovo niet in.

--- Einde van citaat ---

Was mij eerlijk gezegd niet bekend. Er werd bij Dudelange  niet op gelet. Waren zo'n 40 uitfans aanwezig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie