Hopping Rob

Gestart door Luccie, mrt 18, 2017, 15:45:56

Vorige topic - Volgende topic

Semper Fidelis en 1 gast bekijken dit topic.

Luccie

Aflopen dinsdag werd er een toernooitje gespeeld in Dinslaken in het Dorotheen Kampfbahn stadion.
Onderstaand een linkje naar wat foto`s.

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/07/30/dinslaken-dorotheen-kampfbahn/

Luccie

Gisteren de openingswedstrijd op het 2e niveau van België bekeken. In een attractieve wedstrijd zag ik beide ploegen gelijkspelen.
Zie onderstaand een linkje naar wat foto`s van de wedstrijd:

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/08/14/deinze-burgemeester-van-de-wiele-stadion/

Joost

Wat zonde van die tijdelijke tribune achter het doel.

Luccie

Citaat van: Joost op aug 14, 2021, 15:45:07
Wat zonde van die tijdelijke tribune achter het doel.

Mee eens, Joost!
Begreep dat ze dat hebben gedaan vanwege de verplichting om aan het aantal stoeltjes te komen, sinds ze op het 2e niveau spelen.


Luccie

#185
In diverse landen werden gisteren bekerwedstrijden gespeeld.
Ik koos ervoor om naar de wedstrijd TUS Eppenetal - SG Finnentrop/Bamenohl te gaan. Deze wedstrijd ging om een plekje voor de 3e ronde in de Westfalenpokal.

Na een relaxt autoritje van ongeveer anderhalf uur arriveerde ik bij het stadion. Beide clubs spelen in de Oberliga en hadden begin van het seizoen 3 - 3 tegen elkaar gespeeld. Stiekem hoopte ik dat ik dan ook getrakteerd zou worden op aardig wat doelpunten.
Uiteindelijk viel dat helemaal niet tegen en in een spectaculair duel won de thuisclub met 4 - 3 en plaatste zich voor de volgende ronde.
TUS Eppenetal mag het dan wederom in een thuiswedstrijd opnemen tegen Verl, die in de 3.Liga uitkomt. 

Onderstaand een linkje naar wat foto`s van de wedstrijd.

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/10/28/ennepetal-bremenstadion/

Luccie

Afgelopen vrijdagavond de wedstrijd Köln II - Wuppertaler SV bezocht.
Vrij eenvoudig won de ploeg uit Wuppertal met 0 - 3.

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/11/07/koln-franz-kremer-stadion/


Saltacampos

Leuk stadion, kende ik helemaal niet.
Over land and sea

Luccie

Twee weken geleden naar de derby Lokomotive Leipzig - BSG Chemie Leipzig geweest.
Stadion is top en zeer de moeite waard. Wedstrijd en sfeer vielen mij wat tegen. Was allemaal vrij tam en had meer van de derby verwacht.
Ondanks dat toch een prima tripje geweest. Voor foto`s zie onderstaand linkje:

https://hoppingrob.wordpress.com/2021/12/05/leipzig-bruno-plache-stadion/

Saltacampos

Mooie foto's!
De belangstelling was ook precies minder dan vroeger ?
Toch het effect Red Bull dat deze twee clubs steeds meer parten begint te spelen ?
Over land and sea

Luccie

Citaat van: Saltacampos op dec 05, 2021, 11:46:30
Mooie foto's!
De belangstelling was ook precies minder dan vroeger ?
Toch het effect Red Bull dat deze twee clubs steeds meer parten begint te spelen ?

Dank je.
Dat zal er zeker mee te maken hebben, maar ik denk dat de coronamaatregelen ook hier debet aan zijn.
Alleen gevaccineerden of met een PCR test werden toegelaten. Daardoor zullen er ongetwijfeld potentiële bezoekers afgehaakt zijn.

Jef400

Zeker bij die twee clubs die toch wat meer aan de randen van de samenleving bivakkeren. Heb je statistisch ook meer querdenkers. Hoort erbij.

Saltacampos

Citaat van: Luccie op dec 05, 2021, 11:55:18
Dank je.
Dat zal er zeker mee te maken hebben, maar ik denk dat de coronamaatregelen ook hier debet aan zijn.
Alleen gevaccineerden of met een PCR test werden toegelaten. Daardoor zullen er ongetwijfeld potentiële bezoekers afgehaakt zijn.
Juist, niet aan gedacht dat er in Duitsland ook veel anti-vaxxers zijn.
Over land and sea

Jobo

Leuk verslag! Dat met de sfeer heeft zeker met de coronamaatregelen te maken. Je ziet het helaas bij iedere club in de Regionalliga NO.
Vaccinatiegraad in Sachsen en Thuringen ligt enorm beneden het gemiddelde. Daarbij boycotten vele fanclubs de wedstrijden.

Zowel het Bruno als LOK zelf zijn zeker de moeite.
Ben er enkele keren geweest inmiddels en langzaam ontdek je dat er naast dat rauwe randje toch een warme club zit.
Ik kan niet wachten tot Augustus 2022 wanneer het stadion 100 jaar bestaat. LOK kennende zal dit een fraai voetbalfeest worden.
Misschien wel in de 3e Liga..?

Luccie

Citaat van: Jobo op dec 06, 2021, 08:27:07
Leuk verslag! Dat met de sfeer heeft zeker met de coronamaatregelen te maken. Je ziet het helaas bij iedere club in de Regionalliga NO.
Vaccinatiegraad in Sachsen en Thuringen ligt enorm beneden het gemiddelde. Daarbij boycotten vele fanclubs de wedstrijden.

Zowel het Bruno als LOK zelf zijn zeker de moeite.
Ben er enkele keren geweest inmiddels en langzaam ontdek je dat er naast dat rauwe randje toch een warme club zit.
Ik kan niet wachten tot Augustus 2022 wanneer het stadion 100 jaar bestaat. LOK kennende zal dit een fraai voetbalfeest worden.
Misschien wel in de 3e Liga..?

Dank je!
Een paar jaar geleden ben ik bij Chemie Leipzig geweest. Zij speelden toen tegen BFC Dynamo. Ik vond het bij Chemie veel fanatieker, passioneler en rauwer dan bij LOK.
Voorafgaand van de wedstrijd vond ik de aanhang van LOK al redelijk mat. Tijdens de wedstrijd kwam de meeste sfeer vanuit het uitvak. Misschien was ik er wel op het verkeerde tijdstip, maar ik vond het wat tegenvallen bij LOK.