Hoofdmenu

EURO 2020

Gestart door Jeje, mei 29, 2019, 10:35:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HeroBero

Ook ik ben er bij zondag!

DannyH79

Komen er nog extra kaarten beschikbaar voor de 8e finale in Amsterdam na alle versoepelingen die ze hebben aangekondigd?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

ALenstra

Dat zou op de website van de UEFA moeten staan.

ricodejong4

Mooi! Ik zou ook graag naar Boedapest willen gaan zondag. Kaartjes lijkt geen probleem, alleen de goedkoopste vlucht die ik nu zie is €600 :(

Nort

Citaat van: ricodejong4 op jun 19, 2021, 22:44:27
Mooi! Ik zou ook graag naar Boedapest willen gaan zondag. Kaartjes lijkt geen probleem, alleen de goedkoopste vlucht die ik nu zie is €600 :(
Boedapest is gemakkelijk te bereizen met de auto.

FCT1980

Citaat van: Nort op jun 22, 2021, 10:00:22
Boedapest is gemakkelijk te bereizen met de auto.

Gemakkelijk is dat natuurlijk niet. Maar als je echt wilt dan kan het idd voor minder dan € 600,- wat je voor een vliegticket betaalt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

spons

Citaat van: FCT1980 op jun 22, 2021, 11:37:21
Gemakkelijk is dat natuurlijk niet. Maar als je echt wilt dan kan het idd voor minder dan € 600,- wat je voor een vliegticket betaalt.

Met de trein kan voor minder dan € 200
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Voor Wales-Denemarken in Amsterdam zijn beperkt kaarten te krijgen op de UEFA website. Prijzen tot nu toe 125-145 euro.

Koning Kriel

Morgen (woensdag) om 12:00 komen de overgebleven kaarten van de knvb voor Nederland - 3 D/E/F online. Alleen mensen die al een kaart hadden konden kopen dus er is best een kans dat het nog een redelijk aantal kaarten is.