Groundhopping > Groundhoppers op het web

Beginnende hopper

(1/31) > >>

DannyH79:
Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier op het forum. Ik ben pas bekend geworden met groundhoppen een aantal jaren geleden toen ik het blad de Staantribune heb ontdekt. In de loop der jaren heb ik geregeld wedstrijden bezocht zonder dit als groundhoppen te zien. Al vond ik het wel leuk om verschillende stadions te zien. Vroeger vond ik het al gaaf als ik ergens in de verte lichtmasten van een stadion zag.

Ik ga dit toch proberen op te pakken nu en dan ook foto's en dergelijke te maken. Ik heb hiervoor een blog aangemaakt, vooral ook om zelf bij te kunnen houden waar, wanneer en waarom ik ergens ben geweest. En uiteraard wat hier mijn indrukken van zijn geweest. Ik ga proberen de komende tijd wat nieuwe plekken voor mij te bezoeken en dit bij te houden op mijn blog.

Mocht er interesse zijn om mijn blog te bekijken of te volgen, hierbij de link: https://groundhop-hopper.blogspot.com. 

Saltacampos:
Welkom!
Je blog ziet er leuk uit, behalve die foto van het stadion van die club aan de Spaanse oostkust ;p

DannyH79:
Dank je wel. Sorry, maar ben er wel geweest dus moest het er ff bij vermelden. ;-)

Jef400:
We hebben hier een paar stelregels: Respecteer de club waar je bent, en geniet van waar je mee bezig bent.

Saltacampos:

--- Citaat van: DannyH79 op jun 27, 2020, 18:23:39 ---Dank je wel. Sorry, maar ben er wel geweest dus moest het er ff bij vermelden. ;-)

--- Einde van citaat ---
Geen probleem, het was maar een grapje hoor!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie