Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Robin

Citaat van: Lukasz op feb 02, 2023, 22:18:48
Zijn hier meer mensen met een Antwerp account die niet in kunnen loggen? Ik zou een werkend account moeten hebben (dat geeft de website ook aan), maar als ik een SMS naar mijn telefoonnummer laat sturen bij het inloggen, ontvang ik niets.

Inloggen lukt mij.

Verder zou ik graag de wedstrijd RAFC - KAS Eupen bezoeken op zaterdag 18 februari, maar ik zie nog helemaal geen kaartverkoop staan. Is dit iets wat geen kans heeft voor mij (geen vrije verkoop?) ? Of zijn de Belgen gewoon een beetje laat met het starten van de verkoop?

headout

Voor de vrijdagavond zou je naar Roots Hall kunnen gaan, Southend United - Barnet. Wil je echt in London blijven, dan wordt het een U21 wedstrijd. Voor de zondag is het vooral veel vrouwenvoetbal wat op het programma. Maar check vooral de Futbology app eens, kan je zelf de (on)mogelijkheden in kaart brengen.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FCT1980

Citaat van: dinkelburg19 op feb 07, 2023, 11:59:35
Gekeken op futbology en je locatie daar op gezet en datum?

Uiteraard. Dat ververs ik zo'n beetje om het uur haha.
We hebben besloten om stadion tour te doen bij Goodison. Dus eerst zaterdag de wedstrijd tegen Villa vanuit het uitvak en dan zondags nog een keer het stadion goed rond. Laatste kans dus vind het niet eens zo heel erg.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Nort

Citaat van: FCT1980 op feb 07, 2023, 11:57:35
Weet iemand waar ik kan vinden of er nog wordt gevoetbald op Millmoor, Rotherham?
Nu Manchester United de finale van de League Cup heeft gehaald ben ik op zoek naar een alternatief die dag. Kan helaas nog niet echt wat vinden.
daar wordt niet meer gevoetbald. Afgelopen jaar zijn we er met Pasen langsgelopen en het veld was absoluut niet bespeelbaar en het zag er ook niet uit dat er op korte termijn gespeeld zou worden.

ALenstra

Citaat van: Robin op feb 07, 2023, 15:24:20

Verder zou ik graag de wedstrijd RAFC - KAS Eupen bezoeken op zaterdag 18 februari, maar ik zie nog helemaal geen kaartverkoop staan. Is dit iets wat geen kans heeft voor mij (geen vrije verkoop?) ?
Volgens mij heeft FC Antwerp vrijwel geen vrije verkoop. Wellicht zou je contact kunnen opnemen met ze.

FCT1980

Citaat van: Nort op feb 08, 2023, 10:09:54
daar wordt niet meer gevoetbald. Afgelopen jaar zijn we er met Pasen langsgelopen en het veld was absoluut niet bespeelbaar en het zag er ook niet uit dat er op korte termijn gespeeld zou worden.

Bedankt Nort. Dat had ik al verwacht. Ben er een aantal jaren terug zelf ook een keer langs geweest en toen lag het veld er nog wel redelijk bij.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

bunnet

Citaat van: Nort op feb 01, 2023, 13:08:18
Aan een ticket kom je wel, maar het is altijd de vraag hoeveel je ervoor over hebt (zowel in tijd als geld). Zoals je zelf al schrijft heb je zeer waarschijnlijk een membership nodig en zelfs dan is het nog mogelijk dat dit niet voldoende is.

Bedankt voor je reactie, even afwachten nog.

Robin

#5497
Citaat van: ALenstra op feb 08, 2023, 10:35:25
Volgens mij heeft FC Antwerp vrijwel geen vrije verkoop. Wellicht zou je contact kunnen opnemen met ze.

Dank, ga ik dat maar eens proberen.

EDIT : Snel antwoord, gaat komende dinsdag in de verkoop.

Jesse

Citaat van: Robin op feb 09, 2023, 12:16:35
Dank, ga ik dat maar eens proberen.

EDIT : Snel antwoord, gaat komende dinsdag in de verkoop.
.

Zal extra moeilijk worden, tribune 4 mag niet gebruikt worden wegens een straf.

DannyH79

Is er iemand die mij kan helpen aan 1 kaartje voor de Graafschap tegen Roda JC voor zondag 19 februari?
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

headout

Heeft iemand tips qua parkeren bij KV Mechelen? Ik overweeg vrijdag as. richting Mechelen te gaan voor KV - Racing Genk, maar arriveer mogelijk laat (+/- 20.00 uur, KO 20.45 uur). Is dat te doen?

Op hun site staan deze opties zag ik:
https://kvmechelen.be/club/stadion/auto
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Thomas26

Citaat van: headout op feb 14, 2023, 13:28:50
Heeft iemand tips qua parkeren bij KV Mechelen? Ik overweeg vrijdag as. richting Mechelen te gaan voor KV - Racing Genk, maar arriveer mogelijk laat (+/- 20.00 uur, KO 20.45 uur). Is dat te doen?

Op hun site staan deze opties zag ik:
https://kvmechelen.be/club/stadion/auto

De keer dat ik bij KV Mechelen ben geweest hebben we gigantisch vastgestaan bij Antwerpen en kwamen we bij de opkomst van de spelers het stadion binnen. Er was toen voldoende plek aan de P Grote Nieuwendijk. Ik verwacht dat je daar kans hebt dat je in ieder geval de auto kwijt kan en niet verder hoeft te zoeken.

woutertwente

Bij de wedstrijd RKC - Fortuna van aanstaande vrijdag is er een clubcardverplichting, want dat is natuurlijk een gigantische risicowedstrijd... Kan iemand mij wellicht aan een kaartje helpen?

cornederuiter

Iemand die kan helpen aan 1 ticket Koln- Wolfsburg voor volgend weekend? Normaal wel makkelijk om kaartjes te kopen, maar is nog niks vrij. Iemand die member is in de 2ehands shop?

Semper Fidelis

Citaat van: cornederuiter op feb 15, 2023, 19:32:57
Iemand die kan helpen aan 1 ticket Koln- Wolfsburg voor volgend weekend? Normaal wel makkelijk om kaartjes te kopen, maar is nog niks vrij. Iemand die member is in de 2ehands shop?

Is eventueel een kaartje voor het uitvak via de site van Wolfsburg een optie? Verwacht niet dat die het zo even uitverkopen.