Week 44: maandag 26 oktober t/m zondag 1 november

Gestart door syntric, okt 23, 2020, 12:21:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

31/10: Schalke II  - RW Essen
onder voorbehoud: weet iemand hoeveel mensen er binnen mogen en hoe het met tickets zit?  En geraak je gewoon Duitsland in en uit? Recent nog wel geregeld in Frankrijk en Nederland geweest, hier was geen enkele grenscontrole of zo, dus hopelijk even vlot.

1/11: iets in de Coupe de France in Noord-Frankrijk
Groundhopper for life :-)


Joost

Citaat van: syntric op okt 23, 2020, 12:21:54
31/10: Schalke II  - RW Essen
onder voorbehoud: weet iemand hoeveel mensen er binnen mogen en hoe het met tickets zit?  En geraak je gewoon Duitsland in en uit? Recent nog wel geregeld in Frankrijk en Nederland geweest, hier was geen enkele grenscontrole of zo, dus hopelijk even vlot.

1/11: iets in de Coupe de France in Noord-Frankrijk

Er is geen reguliere grenscontrole tussen Nederland en Duitsland en die zal er ook niet komen verwacht ik.

ALenstra

Volgens mij mag je naar NRW afreizen als je binnen 24 uur weer vertrokken bent.

syntric

Groundhopper for life :-)

Saltacampos

25/10 - 15u - Hazebrouck-Lesquin (RĂ©gional 1 Hauts de France)
Over land and sea

Tribuneklanten

Ik had voor aankomende woensdag kaarten aangevraagd voor Viktoria Goch - 1. FC Kleve.
Alle kaarten zijn geannuleerd aangezien in Duitslandd e regels ook aan zijn gescherpt en er nog maar 100 man bij een wedstrijd mag.
Met spelers, trainers, vrijwilligers, scheidsrechters en andere functionarissen is de 100 bereikt en wordt er geen publiek meer toegelaten. Helaas.

FCT1980

Citaat van: syntric op okt 23, 2020, 12:21:54
31/10: Schalke II  - RW Essen
onder voorbehoud: weet iemand hoeveel mensen er binnen mogen en hoe het met tickets zit?  En geraak je gewoon Duitsland in en uit? Recent nog wel geregeld in Frankrijk en Nederland geweest, hier was geen enkele grenscontrole of zo, dus hopelijk even vlot.

1/11: iets in de Coupe de France in Noord-Frankrijk

Maximaal 300 man en voor mensen die geen connecties hebben bij Schalke onhaalbaar.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

syntric

Citaat van: FCT1980 op okt 23, 2020, 16:32:19
Maximaal 300 man en voor mensen die geen connecties hebben bij Schalke onhaalbaar.

Hm het lijkt overal te verstrengen, hopelijk lukt Frankrijk nog en ook Luxemburg overweeg ik
Groundhopper for life :-)

Mokum1900

voor Nederland is dat oranje Luxemburg ik weet hoe het voor Belgie geld.


het is allemaal niet bij te houden voor wie wat geld,
Waar je ook gaat ik volg je overal

Joost

Citaat van: Mokum1900 op okt 23, 2020, 21:25:12
voor Nederland is dat oranje Luxemburg ik weet hoe het voor Belgie geld.


het is allemaal niet bij te houden voor wie wat geld,

Er is een app van Buitenlandse zaken waarin het allemaal heel makkelijk te zien is.

rogo_breda

Citaat van: syntric op okt 23, 2020, 20:09:27
Hm het lijkt overal te verstrengen, hopelijk lukt Frankrijk nog en ook Luxemburg overweeg ik
Hoeveel toeschouwers zijn er nog welkom in Frankrijk en Luxemburg?

fcbisart


syntric

In Frankrijk werd gewoon gespeeld dit weekend, dus hopelijk volgend weekend ook. In Luxemburg was vrij laat eerste klasse afgelast, volgende week wordt er momenteel nog gespeeld. Zou hier graag zaterdag iets doen (Strassen, Racing, Dudelange,...)
Groundhopper for life :-)

spons

Citaat van: syntric op okt 26, 2020, 11:13:35
In Frankrijk werd gewoon gespeeld dit weekend, dus hopelijk volgend weekend ook. In Luxemburg was vrij laat eerste klasse afgelast, volgende week wordt er momenteel nog gespeeld. Zou hier graag zaterdag iets doen (Strassen, Racing, Dudelange,...)

Luxemburg is code oranje dus alleen noodzakelijke reizen. Na terugkomst dus 10 dagen in thuisquarantaine
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen