Hoofdmenu

Watchlist 2021-22

Gestart door Jef400, jun 01, 2021, 10:36:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jef400

Met de vaccinaties is de verwachting dat er komend seizoen groundhoppingtechnisch wel een het ander mogelijk is. Wat zijn jullie plannen voor het komende seizoen? Ik trap alvast af.

1. 17 wedstrijden van Sparta met seizoenskaart
2. Combitrip Drielindenstadion en het Dudenpark
3. Combitrip Aachen en Eupen
4. Vinckweekend Groot-London met de Eurostar
5. Wat er voor de rest voor leuks op mijn pad komt.

Wel heb ik besloten dat ik maximaal 1x week ga hoppen in de weekenden dat Sparta niet thuis speelt. Energiepijl in de gaten houden aangezien ik in het leven voor corona regelmatig tegen een burnout aan zat.

Koning Kriel

Mijn zus is in München gaan wonen dus sowieso zal ik met mijn neefjes in en rond München op pad gaan.
Verder wil ik verder met mijn plan om in de komende 15 jaar de 92 te voltooien. Ik denk dat vooral League 1 wat mooie affiches gaat hebben dit jaar dus daar een wedstrijd of 5 in zou mooi zijn.
Natuurlijk veel wedstrijden van Willem II, ik ben inmiddels voorzitter van één van de twee supportersverenigingen dus ik zal ook wat meer uitwedstrijden meepakken komend jaar.
Als laatste een trip naar Luxemburg en Schotland om de Europese tegenstanders van afgelopen jaar te bezoeken.

Al met al alweer een mooi lijstje wat nog lang niet vast staat, er zal best nog wel wat bijkomen en van de lijst afgaan.

bagger010

Met het aanstaande vaderschap in oktober in het vooruitzicht durf ik nog niet veel te plannen voor 2021-2022. Bovenaan de verlanglijst staan een bezoek aan een wedstrijd in het Ros Beiaardstadion van KAV Dendermonde, Kenilworth Road van Luton in een dagtrip en in juli een bezoek aan BSG of Lokomotive Leipzig.

Zijn er nog tips betreffende clubs (amateur en professioneel) die na volgend seizoen hun thuishaven gaan verlaten? Daar wil ik de lijst mee aanvullen.

Jef400

Ik las op de twitter van Martijn Schwillens dat het stadion van Red Star verbouwd gaat worden. Het stadion Bauer in Saint-Quen

rogo_breda

1 Virton
2 Francs Borains
3 Red Star (moeten we snel zijn? dat wist ik nog niet)
4 AFC Wimbledon
5 Middlesbrough FC (familiebezoekje)
6 Tripje naar Noord-Duitsland en Denemarken (september)
7 Jong Utrecht en Jong AZ
8 Schalke II in het Parkstadion


casper.eniesee

De resterende twee Eredivisieclubs bezoeken zal er nu hopelijk wel van komen, mits er uitsupporters zijn toegestaan. Verder vermoed ik een paar tripjes naar het Eiland (compenseren van vorig jaar), veel Duitsland, wat België en er schijnt ook een tripje naar Portugal op de planning te staan.

Maar ik ga het wel zien, als bepaalde landen niet kunnen dan zullen hopelijk alternatieven gevonden worden. Eerst maar eens geprikt worden...
Instagram: Groundhopper024

Saltacampos

#6
*aantal buitenlandse trips met fcbisart en co: Cambridge/Bournemouth/Angers/Europees voetbal in Luxemburg/Go Ahead Eagles/Volendam zijn o.a. kanshebbers
*mogelijke trip naar Finland halfweg de zomer samen met mijn zoon (die terug naar daar wil na zijn jaar studie ginds twee jaar geleden)
*paar individuele trips naar Luxemburg
*Tweede Provinciale Oost-Vlaanderen verder vervolledigen, net als Eerste Amateur
*Frankrijk zal ook geregeld op het menu komen: hogere amateurniveaus Hauts de France/Nouvelle Aquitaine en lokaal voetbal in de Creuse. De Coupe Gambardella (U19) is een nieuw doel nu ik gezien heb hoe hard dat leeft daar, Coupe de France
*zaterdagamateurs in Nederland: Hoek, Quick Boys, Kozakken Boys, ASWH, Rijnsburgse Boys, eventueel gecombineerd met iets op de terugweg op zaterdagavond
*EK voor vrouwen in Engeland in zomer 22 + EK futsal in Nederland
*geregeld een thuiswedstrijd van Cercle en beide derby's tegen Club
Laat maar komen dat nieuwe seizoen!
Over land and sea

Nort

Koffiedik kijken natuurlijk, maar vooruit:
- Wydad / Raja Casablanca
- Chili
- Bari
- Workington
- Schotland (geen voorkeur)
- Montpellier
- Friedrich Ludwig Jahn stadion (als er dan nog gespeeld wordt)

Semper Fidelis

Had voor corona al een paar tripjes op de wantlist staan en die zijn eigenlijk gewoon doorgeschoven:
- Weekendje Dresden icm een thuiswedstrijd van Dynamo Dresden en eventueel iets ernaast vincken.
- Weekendje München in het na- of voorjaar icm een thuiswedstrijd van 1860 en bier drinken in de Biergartens.
- Weekendje Noord-Italië en Atalanta vincken.

Voor de rest wat dagtripjes met de trein naar clubs in Nordrheinwestfalen of Niedersachsen.

hgrm

Wat er in de zomer kan, mag en gaat gebeuren, daar durf ik niks over te zeggen. Wel dat een grote reis naar een (enigszins) exotische bestemming er voor het tweede jaar op rij niet in gaat zitten. Hopelijk in 2022 in de herkansing, waarbij Groenland hoog op het lijstje staan.

Ik hoop in de herfstvakantie, kerstvakantie en voorjaarsvakantie wel wat kortere trips kan maken. De combinatie van de honger naar voetbalreizen en het geld dat ik heb overgehouden door al anderhalf jaar niet op reis te gaan, zorgt er voor dat ik zo mogelijk alle drie de vakanties weg wil. Waar naartoe? Dat zal afhangen van wat er weer kan. Ik verwacht dat vooral in de herfst de keuze nog beperkt zal zijn. Op het verlanglijstje staan:

* Italië, vooral de omgeving van Napels, Bologna en wat gevallen grootheden die nu in de Serie C spelen. Pro Vercelli bijvoorbeeld.
* San Marino
* Spanje, vooral Madrid en de wat kleinere clubs
* Wellicht weer eens een kerst/oud-en-nieuwtrip naar Engeland.

Tussendoor hoop ik dat het snel weer business as usual wordt:
* tot september/oktober do/za/zo honkbal
* daarna in de weekenden de thuiswedstrijden en interessante uitwedstrijden van SDO Bussum op zondag en op zaterdag een ander amateurpotje met af en toe een uitstapje naar België of Duitsland. Een wedstrijd in eerste klasse van Union staat hoog op het lijstje, bijvoorbeeld. 
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

DannyH79

Ik heb nog heel te doen aangezien ik pas sinds vorige zomer actief ben gaan groundhoppen. Aangezien ik een gezin heb jonge kinderen zal ik niet zulke exotische bestemmingen aandoen maar onderstaande staan hoog op mijn lijstje voor komend seizoen:

- Go Ahead Eagles
- De Graafschap
- Helmond Sport (voordat ze het nieuwe stadion krijgen)
- derby in de bollenstreek
- wedstrijd(en) in Duitsland/België
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

FC_Emmen

1) Thuiswedstrijden FC Emmen
2) Jong AZ en Jong Utrecht uit om de KKD te complementeren
3) Naar het VK, al geboekt voor eerste weekend oktober. Liefste naar Luton, Peterborough of Southend.
4) Verder maar even kijken wat er mogelijk is. Met een baby en een vriendin die onregelmatig werkt is het soms wat lastig :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Saltacampos

Citaat van: FC_Emmen op jun 01, 2021, 15:19:28
1) Thuiswedstrijden FC Emmen
2) Jong AZ en Jong Utrecht uit om de KKD te complementeren
3) Naar het VK, al geboekt voor eerste weekend oktober. Liefste naar Luton, Peterborough of Southend.
4) Verder maar even kijken wat er mogelijk is. Met een baby en een vriendin die onregelmatig werkt is het soms wat lastig :)
Ah ? Vader geworden ? Proficiat!
Over land and sea

FC_Emmen

Citaat van: Saltacampos op jun 01, 2021, 15:31:00
Ah ? Vader geworden ? Proficiat!
Dank. Afgelopen februari hebben wij een kleine gekregen!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Arjen

Met Pinksteren naar Blackpool voor hopelijk vier wedstrijden in de regio. Verder nog doorgeschoven hotels en vliegreizen voor een of meerdere wedstrijden in Londen, Bristol (3e ronde FA-cup) en Glasgow. Daarnaast St Pauli of HSV, Holstein Kiel, Go Ahead Eagles en Union St Gilles op de verlanglijst.