Week 37: 13-19 september 2021

Gestart door Cyclebob, aug 31, 2021, 22:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

Citaat van: DannyH79 op sep 13, 2021, 16:36:44
Kan je het hier niet vinden? https://voetbalnederland.nl/home.html?a=2.

Als je dan regio aanklikt, vervolgens klik je op wedstrijden, dan kijkt hij eerst bij 'live' maar als je op programma klikt krijg je een hele lijst. Geen idee hoe actueel en compleet hij is, maar het is een lijst.

Die lijkt alleszins heel veel te hebben, bedankt!
Groundhopper for life :-)

Nort

Citaat van: DannyH79 op sep 13, 2021, 16:36:44
Kan je het hier niet vinden? https://voetbalnederland.nl/home.html?a=2.

Als je dan regio aanklikt, vervolgens klik je op wedstrijden, dan kijkt hij eerst bij 'live' maar als je op programma klikt krijg je een hele lijst. Geen idee hoe actueel en compleet hij is, maar het is een lijst.
Het is een mooie start. Zie wel dat niet alle wedstrijdwijzigingen doorgevoerd worden. Dus bij deze website wel even dubbel checken via voetbal.nl (al is dat op amateurniveau eigenlijk altijd handig).

Joost

Citaat van: DannyH79 op sep 13, 2021, 16:36:44
Kan je het hier niet vinden? https://voetbalnederland.nl/home.html?a=2.

Als je dan regio aanklikt, vervolgens klik je op wedstrijden, dan kijkt hij eerst bij 'live' maar als je op programma klikt krijg je een hele lijst. Geen idee hoe actueel en compleet hij is, maar het is een lijst.

Zij hebben wel veel maar aanvangstijden zijn daar heel erg onder voorbehoud.
Wellicht is hun app; LiveUitslagen zelfs beter. Daar kun je de kalender pakken en een regio kiezen.

HeroBero

17-9 Dordrecht - Telstar
19-9 Vitesse - Twente

Semper Fidelis

14-09-2021 SC Preußen Münster - Rott-Weiss Essen

DannyH79

18/9 Valleivogels - Delta Sports
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Hunebed on tour


Cyclebob

Citaat van: syntric op sep 13, 2021, 13:36:49
Enig idee iemand hoe ik makkelijk een volledig overzicht vind van alle wedstrijden in de districtsbekers? Op voetbal.nl lijkt het me niet te lukken zonder 1 voor 1 op club te zoeken... dat schiet dus niet op
Voor regio Rotterdam: www.voetbalrotterdam.nl , het zal per regio wat puzzelen worden op lokale media
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

JoeySpiegelaar

18-9 Osnabrück - Meppen (uitvak) eindelijk weer een uitwedstrijd .

Voetbalhopper


maikelll043

#25
17/09  MVV Maastricht - FC Eindhoven
19/09  RKSV Heer - SV Deurne

Daniel

18-9 Union St. Gilloise-Waregem 18.30

Alleen nog op zoek naar iets in de middag, of een mooie lost ground. Iemand een idee?
Laats bezochte ground: Generali Arena, Sparta-Praag

Saltacampos

Citaat van: Daniel op sep 17, 2021, 09:13:59
18-9 Union St. Gilloise-Waregem 18.30

Alleen nog op zoek naar iets in de middag, of een mooie lost ground. Iemand een idee?
Op zaterdagnamiddag wordt in België hoogst zelden door eerste elftallen gespeeld, behalve bij  de dames.
In het (noord)westen van Brussel vind ik RSD Jette echt wel een aanrader en ook het oude stadion van Forestoise (Adrien Bertelson) schijnt de moeite te zijn, Union Saint-Gilloise speelt eigenlijk op het grondgebied van Vorst, dus vlakbij. Eventueel kan je ook de kleine Heizel bezoeken (oud stadion Racing Jet, net naast het Koning Boudewijnstadion)
Ook het oude stadion van Ukkel Sport (Neerstalle) zou de moeite moeten zijn, Léopold FC speelt daar nu, dus eventueel te combineren met een jeugdwedstrijd.
De Ganzevijver, het oude stadion van Racing CB is ook op het grondgebied van Ukkel, wordt nu enkel nog gebruikt voor hockey, maar is eigenlijk één van de oudste voetbalstadions van het land.
Over land and sea

Joost

Citaat van: Daniel op sep 17, 2021, 09:13:59
18-9 Union St. Gilloise-Waregem 18.30

Alleen nog op zoek naar iets in de middag, of een mooie lost ground. Iemand een idee?

Vergeet allereerst niet het voorvoegsel Zulte bij Waregem niet 

Er zijn wel enkele duels in Belgie op zaterdagnamiddag (door de B-teams wordt dat allengs meer) maar geen daarvan lijkt me te combineren met Union Saint Gilloise. Daar wil je toch graag ruim op tijd zijn denk ik.

Wellicht kun je bij de liefhebbersbond ABSSA wel een duel vinden, die spelen wel een stuk eerder op de middag; http://www.abssa.org/

En als redelijk dubieuze optie bestaat er op zaterdags de kans om na het middaguur een jeugdelftal van Anderlecht te zien op de Kleine Heizel (Houba de Strooperlaan 632). Om 11:15 de onder 11 en om 12:45 de onder 12. Gezien er geen wedstrijden van eerste elftallen worden gespeeld zijn dat de enige opties daar. Dat terrein is wel echt een aanrader, er is daar ooit nog 1e klasse gespeeld.

En als je daar dan toch bent moet je echt even een stukje lopen naar het terrein van Metrasport dat bijna onder het Atomium ligt. (Boechoutlaan 3)

syntric

Ah, het ABSSA met heerlijke teams als Boca Sublime, Pink Panthers, Colo Colo United, Heros du Gazon, Jefke Country, Moon Shooters, No Boys, Patjes FC, Rapid Tamtam, Vollenback FC en mijn persoonlijke favoriet Sneaky Baboons :-)
Groundhopper for life :-)